To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-19
Ogłoszenie nr 510172325-N-2019 z dnia 19-08-2019 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala: Zakup i dostawa do 17 jednostek organizacyjnych KRUS materiałów prewencyjnych BHP dla rolników i członków ich rodzin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569891-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540148576-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262000000,
ul. Al. Niepodległości
190,
00-608
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 5926420, 5926590, e-mail
bzp@krus.gov.pl, faks
225 926 663.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa do 17 jednostek organizacyjnych KRUS materiałów prewencyjnych BHP dla rolników i członków ich rodzin
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0000-ZP.261.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do 17 jednostek organizacyjnych KRUS materiałów prewencyjnych BHP (Zestaw ochronny do pozyskiwania drewna- 840 szt., Zestaw do ochrony dróg oddechowych- 840 szt., Naświetlacz LED z czujnikiem obecności- 840 szt., Pas transportowy ściągany- 580 szt., Mata stanowiskowa antypoślizgowa- 400 szt.) dla rolników i członków ich rodzin. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do 16 Oddziałów Regionalnych i Centrali KRUS oraz wniesienie wraz z rozładunkiem do miejsca wskazanego przez pracownika Oddziału Regionalnego lub Centrali KRUS.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 35113400-3
Dodatkowe kody CPV: 34328300-5, 31527200-8, 39532000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325203.25
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOLTE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
378963.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Demontaż , dostawa i montaż nowej linii diagnostycznej, dwóch fabrycznie nowych podnośników czterokolumnowych, nr postępowania 123/Cot/24/MR/PMP
- DRUK I DOSTAWA KALENDARZY FIRMOWYCH DLA UDT ZP-DS-34/24
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Wąski Dunaj 4/6/8 m 3, J. i J. Śniadeckich 1/15 m 13 (w podziale na 2 części)
- Dostawa opraw oświetleniowych oraz świetlówek dla Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych
- Remont pionów kanalizacyjnych, instalacji wody zimnej, wody oligoceńskiej oraz toalet zlokalizowanych przy klatce E oraz A w budynku Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa łóżek porodowych sygnatura sprawy: 147-W-D-06-2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zasilania stadionu Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego w Olsztynie.
- Modernizacja oświetlenia kompleksu boisk sportowych
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Dostawa sukcesywna materiałów zużywalnych
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową zbiornika wodnego wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej
- Dostawa odzieży BHP oraz składników umundurowania
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.