To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-10
Ogłoszenie nr 510172686-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie: Remont Auli nr I i nr II w budynku "G" Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy ul. al. Niepodległości 162
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553787-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 15020000000000,
ul. Aleja Niepodległości
162,
02-554
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 648 608, e-mail
dzp@sgh.waw.pl, faks
225 648 608.
Adres strony internetowej (url): www.sgh.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: publiczna uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Auli nr I i nr II w budynku "G" Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy ul. al. Niepodległości 162
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ADZP.25.22.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1. Remontu Auli nr I i nr II w budynku "G" Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy ul. al. Niepodległości 162. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawarty jest w n/w załącznikach do SIWZ: Zał. nr 1 - wytyczne do prowadzenia prac Zał. Nr 2 -STWiOR Aula I Zał. Nr 2a -STWiOR budowlana Zał. Nr2b -STWiOR elektryczna Zał. Nr2c -STWiOR sanitarna Zał. Nr2d- STWiOR teletechniczna Zał. Nr.3 Projekty Wykonawcze Aula I Zał. Nr.3a Projekt Wykonawczy elektryczny Zał. Nr.3b Projekt Wykonawczy budowlany Zał. Nr. 3c -Projekt Wykonawczy sanitarny Zał. Nr. 3d -Projekt wykonawczy teletechniczny Zał. Nr. 4 Wykaz robót Aula I Zał. Nr 4a Wykaz robót budowlany Zał. Nr 4b Wykaz robót teletechnika Zał. Nr 4c Wykaz robót sanitarne Zał. Nr 4d Wykaz robót elektryka Zał. Nr 5 -STWiOR Aula II Zał. Nr 5a -STWiOR budowlana Zał. Nr 5b -STWiOR teletechniczna Zał. Nr 5c -STWiOR elektryczna Zał. Nr 5d- STWiOR sanitarna Zał. Nr.6 Projekty Wykonawcze Aula II Zał. Nr.6a Projekt Wykonawczy budowlany Zał. Nr.6b Projekt Wykonawczy teletechniczny Zał. Nr. 6c -Projekt Wykonawczy elektryczny Zał. Nr. 6d -Projekt wykonawczy sanitarny Zał. Nr. 7 Wykaz robót Aula II Zał. Nr 7a Wykaz robót budowlany Zał. Nr 7b Wykaz robót teletechnika Zał. Nr 7c Wykaz robót sanitarne Zał. Nr 7d Wykaz robót elektryka Zał. nr 8 - wzór umowy 3. Nazwy i kody robót wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45400000-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45432130-4 - Pokrywanie podłóg; 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie. 4. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej w celu poznania charakterystyki robót oraz obiektu. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 01.07.2020, godz. 11:00, miejsce zbiórki: przy portierni na parterze budynku "G" Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie przy ul. al. Niepodległości 162. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 30-miesięcznej gwarancji jakości od daty odbioru końcowego na roboty budowlane, wbudowane materiały i urządzenia oraz wyraził zgodę, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych i dodatkowych. SPOSÓB PROWADZENIA PRAC I WYMAGANIA DLA WYKONAWCÓW 7. Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym. Specyfika obiektu wymusza ograniczenia i prowadzenie prac zgodnie ze SIWZ, z załącznikami do SIWZ oraz w uzgodnieniu z Administratorem budynku i Koordynatorem. 8. Zamawiający udostępni Wykonawcy do remontu obie Aule jednocześnie. Transport materiałów budowlanych, gruzu i odpadów budowlanych do najbliższej klatki schodowej, w piwnicy do wyjścia od północno-wschodniej strony budynku oraz do łącznika i do wyjścia od południowo-wschodniej strony. Dopuszcza się ustawienie kontenera na odpady dla Auli I na parkingu dostawczym usytuowanym między budynkiem G i B oraz ustawienie kontenera na odpady dla Auli II na parkingu usytuowanym przy łączniku. Docelowe miejsca należy uzgodnić z Administratorem i koordynatorem. 9. Prace należy wykonywać zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załączniki Nr 1-7d do SIWZ) oraz wzorem umowy - załącznik Nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45432130-4, 45440000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2240113.82
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DENBUD Przedsiębiorstwo Budowlano - Remontowe Anna Deniszewska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2632200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.