eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Termomodernizacja i remont budynku administracyjnego SZ w Dołhobyczowie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-19

Ogłoszenie nr 510172786-N-2019 z dnia 19-08-2019 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Lublinie: Termomodernizacja i remont budynku administracyjnego SZ w Dołhobyczowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800080, ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. (81) 534-60-52, e-mail zamowienia.publiczne.lublin@kowr.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kowr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja i remont budynku administracyjnego SZ w Dołhobyczowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

LUB.WOP.260.20.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty budowlane polegające na termomodernizacji i remoncie budynku administracyjnego Sekcji Zamiejscowej Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Dołhobyczowie, położonego na działce nr 297/1 w miejscowości Dołhobyczów, gm. Dołhobyczów, ul. Parkowa 3, 22-540 Dołhobyczów. Zakres zamówienia obejmuje - Roboty ogólnobudowlane: 1) demontaż istniejącej attyki z blachy stalowej, 2) demontaż orynnowania, rur spustowych i obróbek blacharskich, 3) demontaż istniejących krat stalowych w oknach, 4) oczyszczenie pokrycia dachu i przygotowanie do pokrycia, 5) pokrycie dachu papą termozgrzewalną, 6) demontaż i wywiezienie gruzu, pozostałości tarasu z tylu budynku, 7) odkrycie cokołów i wykonanie wykopu przy ścianach zewnętrznych, 8) uszczelnienie ścian zewnętrznych masą bitumiczną, 9) przygotowanie ścian zewnętrznych do ocieplenia, 10) wykonanie docieplenia cokołu płytami styropianu gr. 10 cm, 11) wykonanie tynku mozaikowego na cokole do wysokości 20 cm, 12) ocieplenie ścian płytami styropianu gr. 12 cm, 13) wykonanie tynku na bazie z żywic syntetycznych, 14) malowanie farbami akrylowymi w kolorze piaskowym, 15) wykonanie obróbek blacharskich, 16) wykonanie opaski wokół budynku o szer. 60 cm. z płytek betonowych na podsypce cementowo-piaskowej z obrzeżem betonowym, 17) wykonanie orynnowania i założenie rur spustowych, 18) wykonanie i montaż konstrukcji stalowej attyki wokół budynku z ekranami z blachy stalowej powlekanej, 19) wykonanie podestu z płytek betonowych przy wejściu do budynku, 20) wykonanie lekkiego daszku nad wejściem do budynku, 21) naprawa tynków w garażu segmentowym, 22) wymiana wrót garażowych na bramę uchylną w garażu segmentowym, 23) malowanie wnętrza garażu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111100-9, 45233220-7, 45233260-9, 45261900-3, 45261000-4, 45421148-3, 45262400-5, 45421100-5, 45320000-6, 45430000-0, 45430000-0, 45410000-4, 45442110-1, 45223220-4, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 122678.36
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo Budowlane Leszek Stasiuk
Email wykonawcy: leszekstasiuk@interia.pl
Adres pocztowy: Marysin 52
Kod pocztowy: 22-652
Miejscowość: Telatyn
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150894.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150894.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150894.38
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) unieważnił uprzednio prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (Ogłoszenie nr 510111733-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.) . Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym uprzednio prowadzonym w wyznaczonym terminie tj. do dnia 31.05.2019 r. godz. 10:50 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym zamawiający możne udzielić zamówienie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.