Ogłoszenie z dnia 2019-08-19
Ogłoszenie nr 510172786-N-2019 z dnia 19-08-2019 r.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Lublinie: Termomodernizacja i remont budynku administracyjnego SZ w Dołhobyczowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800080,
ul. Karłowicza
4,
20-027
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
(81) 534-60-52, e-mail
zamowienia.publiczne.lublin@kowr.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kowr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja i remont budynku administracyjnego SZ w Dołhobyczowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):LUB.WOP.260.20.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowlane polegające na termomodernizacji i remoncie budynku administracyjnego Sekcji Zamiejscowej Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Dołhobyczowie, położonego na działce nr 297/1 w miejscowości Dołhobyczów, gm. Dołhobyczów, ul. Parkowa 3, 22-540 Dołhobyczów. Zakres zamówienia obejmuje - Roboty ogólnobudowlane: 1) demontaż istniejącej attyki z blachy stalowej, 2) demontaż orynnowania, rur spustowych i obróbek blacharskich, 3) demontaż istniejących krat stalowych w oknach, 4) oczyszczenie pokrycia dachu i przygotowanie do pokrycia, 5) pokrycie dachu papą termozgrzewalną, 6) demontaż i wywiezienie gruzu, pozostałości tarasu z tylu budynku, 7) odkrycie cokołów i wykonanie wykopu przy ścianach zewnętrznych, 8) uszczelnienie ścian zewnętrznych masą bitumiczną, 9) przygotowanie ścian zewnętrznych do ocieplenia, 10) wykonanie docieplenia cokołu płytami styropianu gr. 10 cm, 11) wykonanie tynku mozaikowego na cokole do wysokości 20 cm, 12) ocieplenie ścian płytami styropianu gr. 12 cm, 13) wykonanie tynku na bazie z żywic syntetycznych, 14) malowanie farbami akrylowymi w kolorze piaskowym, 15) wykonanie obróbek blacharskich, 16) wykonanie opaski wokół budynku o szer. 60 cm. z płytek betonowych na podsypce cementowo-piaskowej z obrzeżem betonowym, 17) wykonanie orynnowania i założenie rur spustowych, 18) wykonanie i montaż konstrukcji stalowej attyki wokół budynku z ekranami z blachy stalowej powlekanej, 19) wykonanie podestu z płytek betonowych przy wejściu do budynku, 20) wykonanie lekkiego daszku nad wejściem do budynku, 21) naprawa tynków w garażu segmentowym, 22) wymiana wrót garażowych na bramę uchylną w garażu segmentowym, 23) malowanie wnętrza garażu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111100-9, 45233220-7, 45233260-9, 45261900-3, 45261000-4, 45421148-3, 45262400-5, 45421100-5, 45320000-6, 45430000-0, 45430000-0, 45410000-4, 45442110-1, 45223220-4, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
122678.36
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo Budowlane Leszek Stasiuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150894.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) unieważnił uprzednio prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (Ogłoszenie nr 510111733-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.) . Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym uprzednio prowadzonym w wyznaczonym terminie tj. do dnia 31.05.2019 r. godz. 10:50 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym zamawiający możne udzielić zamówienie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa nabiałowych produktów porcjowanych w ramach realizacji programu pilotażowego "Dobry posiłek w Szpitalu"
- Dostawa środków czystości
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania parametrów krytycznych do analizatorów będących własnością Zamawiającego-2 zadania
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 22 części.
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.