To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-19
Ogłoszenie nr 510172898-N-2019 z dnia 19-08-2019 r.
Gmina Sulmierzyce: Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Sulmierzycach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559761-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540124926-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulmierzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 59064818400000,
ul. ul. Urzędowa
1,
98-338
Sulmierzyce, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 846 056, e-mail
sulmierzyce@gminyrp.pl, faks
446 846 057.
Adres strony internetowej (url): www.sulmierzyce.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Sulmierzycach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.1.16.2019.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule zaprojektuj i wykonaj, o której mowa w art. 31 ust. 2 Pzp zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Sulmierzycach" zwanego dalej Kontraktem. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie Dokumentacji Projektowej, 2) uzyskanie wynikających z przepisów opinii i uzgodnień, 3) uzyskanie pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane. 4) wykonanie przebudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w oparciu o sporządzone projekty i dokumenty stanowiące Kontrakt, 5) modernizację przepompowni ścieków w Sulmierzycach przy ul. Łąkowej, 6) wykonanie rozruchu obiektów i instalacji zrealizowanych w ramach Kontraktu, 7) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów i instalacji do eksploatacji. Celem Kontraktu jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w miejscowości Sulmierzyce, powiat pajęczański, o wielkości i technologii, która umożliwi osiąganie parametrów ścieków oczyszczonych i parametrów osadów ściekowych spełniających aktualnie obowiązujące przepisy prawne. Zakres rzeczowy Kontraktu obejmuje następujący zakres robót: 1) Modernizacja istniejącego budynku socjalno-technicznego; 2) Budowa nowego budynku oczyszczalni, w którym znajdować się będą następujące elementy ciągu technologicznego: a) instalacja do oczyszczania mechanicznego ścieków ze skratek i piasku (sitopiaskownik), b) część biologiczna oczyszczalni - reaktor biologiczny w hybrydowej technologii przepływowej ze złożami stacjonarnymi, c) osadnik wtórny, d) biologiczny stopień doczyszczania i naturalizacji ścieków oczyszczonych (ciek biostabilizacji), e) zbiornik osadów nadmiernych, f) aparatura kontrolno-pomiarowa i automatyki, g) przebudowa i/lub budowa instalacji i wewnątrzzakładowych sieci technologicznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, elektrycznych i teleinformatycznych w zakresie niezbędnym do zapewnienia właściwego funkcjonowania nowo wybudowanego obiektu, 3) Dostawa i montaż w istniejącym budynku stacji odwadniania osadu z instalacją higienizacji wapnem; 4) Budowa zewnętrznego, podziemnego zbiornika ścieków dowożonych/pompowni lokalnej wraz z kontenerową stacją zlewczą; 5) Wykonanie ciągów komunikacyjnych (dróg wewnętrznych, placów manewrowych, podjazdów, schodów, chodników itp.); 6) Wykonanie ogrodzenia punktu dostawy ścieków dowożonych oraz wykonanie dwóch bram wjazdowych na teren - do punktu dostawy ścieków dowożonych oraz do miejsca na kontener na osady; 7) Likwidacja obecnych zbiorników oczyszczalni i uporządkowanie terenu oczyszczalni; 8) Wykonanie odtworzeń i nasadzeń zieleni; 9) Modernizacja istniejącej przepompowni ścieków, zlokalizowanej w Sulmierzycach przy ul. Łąkowej. Przebudowa oczyszczalni ma doprowadzić do: o uzyskania skutecznego oczyszczania ścieków do poziomu wymaganego aktualnie obowiązującymi przepisami w ilości Qdśr = 400 m3/d, Qdmax = 500 m3/d , o zapewnienia odpowiedniej redukcji pierwiastków biogennych (azot, fosfor). o zapewnienie odpowiedniego przygotowania osadów ściekowych do dalszego wykorzystania. Wymaga się, aby w ramach przebudowy oczyszczalni wybudowany został jeden skompaktowany, w pełni zadaszony budynek wielofunkcyjny, mieszczący główne obiekty (w tym zbiorniki procesowe) i urządzenia ciągu technologicznego oczyszczania ścieków. Dotychczas eksploatowane obiekty ciągu technologicznego oczyszczalni, po realizacji Kontraktu będą wyłączone z użytkowania i zlikwidowane przez Wykonawcę. Natomiast pomieszczenia socjalne dla personelu, obsługowe i pomocnicze zlokalizowane będą jak dotychczas w istniejącym budynku, który zostanie zintegrowany z nowym - będą wymagać one wykonania prac remontowoadaptacyjnych. Nowy ciąg technologiczny oczyszczania ścieków powinien być zaprojektowany i wybudowany wg najlepszej aktualnie dostępnej techniki zapewniającej usuwanie biogenów. Budowa węzła osadowego, będącego częścią układu technologicznego nowej oczyszczalni ma na celu: a) kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej na oczyszczalni, b) zapewnienie odpowiedniego stopnia odwodnienia osadu ściekowego i osiągnięcie możliwości pełnej higienizacji osadu powstającego na oczyszczalni. Higienizacja osadu gwarantować ma parametry bakteriologiczne i parazytologiczne umożliwiające jego rolnicze wykorzystanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Zastosowane rozwiązania techniczne mają być: a) nowoczesne i tanie w eksploatacji; b) charakteryzować się wysoką jakością wykonania, niską energochłonnością i niską emisją zanieczyszczeń c) niezawodne w działaniu. Użyte materiały mają być dostosowane do specyficznych warunków pracy i środowiska oczyszczalni i cechować się odpornością na korozję oraz wysoką trwałością. Obiekty i instalacje natomiast mają zapewnić warunki pracy zgodne z obowiązującymi przepisami w zakresie BHP. Stopień zautomatyzowania procesów ma za zadanie minimalizować konieczność zaangażowania pracowników oczyszczalni, zwłaszcza w zakresie prac najbardziej uciążliwych i o największym ryzyku dla zdrowia. Wszystkie stanowiska pracy powinny być zoptymalizowane pod kątem ergonomii. Proces oczyszczania ścieków będzie się składać z elementów, które powinny spełniać następujące warunki: a) części mechanicznej zapewniającej usuwanie części stałych ze ścieków tj. skratki i piasek, b) części biologicznej zapewniającej osiągnięcie wymaganej rozporządzeniem redukcji zanieczyszczeń wyrażonych za pomocą wskaźników ChZT, BZT5, zawiesiny ogólnej oraz wymaganej przez Zamawiającego redukcji azotu ogólnego oraz redukcji fosforu ogólnego, zgodnie z wymaganymi efektami oczyszczania ścieków określonymi w pkt. 5.3 PFU; c) trzeciego stopnia doczyszczania biologicznego - sztucznej rzeki zapewniającej naturalizację ścieków oczyszczonych; d) części osadowej polegającej na odwodnieniu i higienizacji osadu nadmiernego. Całość ciągu technologicznego włącznie z trzecim stopniem powinna być izolowana od otoczenia w formie hali zamykającej wszystkie urządzenia ciągu technologicznego i uniemożliwiającej rozprzestrzenianie się bioaerozoli. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać wszystkie prace, które należy zrealizować w formule "zaprojektuj i wykonaj", zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami, przy dołożeniu należytej staranności, by przedmiot, którego zakres został określony w programie funkcjonalno-użytkowym oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego: 1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, 2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej: a) pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, b) oryginał/kserokopię dziennika budowy, c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej, d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy: o o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane, o o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali, o o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu. e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót, g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych, i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD, j) "Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu" wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy. 3.2) Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności objęte opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Programie funkcjonalno - użytkowym oraz niniejszej SIWZ składające się na bezpośrednie wykonanie Robót lub usług i związane z wykonaniem tych Robót lub usług dla, których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na Terenie budowy t.j. wykonanie robót branży konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej a także wykonanie robót wykończeniowych oraz montaż wyposażenia były wykonywane w oparciu o osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u Wykonawcy, Podwykonawców Robót lub usług. Wymaganie nie dotyczy Projektantów, Geodety, Kierownika budowy oraz Kierowników Robót branżowych. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały w Rozdziale IV SIWZ - Wzór umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4316320.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe i Handel Zdzisław Dąbrowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5940900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SULMIERZYCE
więcej: przetargi SULMIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.