To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-10
Ogłoszenie nr 510173048-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.
Uniwersyteckie Centrum Stomatologiczne Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z .o.o.: Sukcesywna dostawa materiałów, narzędzi i akcesoriów ortodontycznych ujętych w 7 pakietach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566780-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540137069-N-2020,540144111-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersyteckie Centrum Stomatologiczne Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z .o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 22157227700000,
ul. ul. Dębowa
,
80-204
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 349 21 36, e-mail
biuroucs@gumed.edu.pl, faks
58 349 21 35.
Adres strony internetowej (url): ucs.gumed.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sp. z o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów, narzędzi i akcesoriów ortodontycznych ujętych w 7 pakietach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/2020/ortodoncja
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów, narzędzi i akcesoriów ortodontycznych ujęta w 7 pakietach na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o. Szczegółowy opis poszczególnych pakietów zawiera załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Pakiet nr: 1 Kleje ortodontyczne 2 Aparaty wspomagające 3 Główne elementy aparatów stałych 4 Elementy elastyczne, ligatury 5 Narzędzia ortodontyczne 6 Ortodontyczny sprzęt drobny 7 Łuki ortodontyczne Załącznik nr 3 - formularz rzeczowo-cenowy z opisem przedmiotu zamówienia należy wypełnić w sposób czytelny, precyzyjny, kompletny i jednoznaczny Określona w załączniku nr 3 do SIWZ (Pakiet 1 - 7) ilość stanowi wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 3 do SIWZ (Pakiet 1 - 7) szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. Są one wartościami maksymalnymi zamówienia. W przypadku zmniejszenia szacunkowych ilości wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tym związane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33130000-0
Dodatkowe kody CPV: 33131000-7, 33135000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr: 1 Kleje ortodontyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 Aparaty wspomagające |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 Główne elementy aparatów stałych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42412.15
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polkard sp. z o.o., ul. Jaroszyka 3, 10-687 Olsztyn
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63560.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 Elementy elastyczne, ligatury |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 Narzędzia ortodontyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7513.83
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6847.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6 Ortodontyczny sprzęt drobny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10424
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Neo Vision Orthodontic s.c., ul. Przejazd 7/U6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8128
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 7 Łuki ortodontyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35901.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polkard sp. z o.o., ul. Jaroszyka 3, 10-687 Olsztyn
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35225.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Bunkier w Oliwie, Twierdza Wisłoujście, Zbiornik na Oruni - monitoring stanu ochrony nietoperzy (liczenie zimowe)
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy 12 wiat śmietnikowych w obszarze Biskupiej Górki w Gdańsku.
- Zakup materiałów zużywalnych dla Pracowni Zakażeń i Pracowni Hematoonkologii Laboratorium Hematologii UCK.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 235 Brusy - Chojnice polegająca na rozbudowie mostu w km 39 + 507 nad rz. Brdą
- Dostawa konsoli oświetleniowej wraz z wyposażeniem w ramach rozbudowy systemu sterowania oświetleniem.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.