To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-11
Ogłoszenie nr 510173230-N-2020 z dnia 11-09-2020 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach: "Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie montażu i użytkowania oferowanego sprzętu dla potrzeb prowadzenia wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Pracuś" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt"Pracuś" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572981-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, Krajowy numer identyfikacyjny 47221281900000,
ul. ul. Traugutta
,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
0-42 215 66 05, e-mail
jgrabowski@pcpr-pabianice.pl, faks
0-42 215 66 60.
Adres strony internetowej (url): www.pcpr-pabianice.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pcpr-pabianice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie montażu i użytkowania oferowanego sprzętu dla potrzeb prowadzenia wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu "Pracuś" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego, stanowiącego wyposażenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego utworzonej i prowadzonej w ramach projektu "Pracuś", wyposażenia wraz z uruchomieniem i przeprowadzeniem szkolenia pracowników w zakresie obsługi. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania, posiadać wymagane przepisami prawa atesty i dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami, musi być fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku, nieregenerowany, nieużywany, kompletny i zdatny do stosowania zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów. Pod pojęciem "fabrycznie nowy" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, czy użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt medyczny musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz.U. z 2020 r., poz. 186 ). Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać gwarancję, w zakresie użytku komercyjnego, obejmującą co najmniej 24 m-ce użytkowania komercyjnego, liczoną od dnia zaakceptowania protokołu odbioru realizacji niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
199650.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Medex, R. Sznyterman, J. Sznyterman Sp.z o.o. Sp.K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
215622.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Rozbudowa drogi gminnej nr 108023E na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną w Tereninie do skrzyżowania z drogą gminną nr 108278E w Hermanowie
- Uzupełnienie i dostosowanie prowadzonych baz Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu (GESUT)
- Dostawa, zakup i montaż detektora w celu naprawy aparatu RTG
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.