eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DoliceDowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2019/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-20

Ogłoszenie nr 510173406-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.

Gmina Dolice: Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2019/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574019-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dolice, Krajowy numer identyfikacyjny 81168565100000, ul. ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 640 129, e-mail ckopacki@dolice.pl, faks 915 640 237.
Adres strony internetowej (url): bip.dolice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli prowadzonych przez Gminę Dolice w roku szkolnym 2019/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne) do szkół prowadzonych oraz punktów przedszkolnych przez Gminę Dolice z miejscowości znajdujących się na terenie gminy. Od wybranego oferenta zamawiający wymagać będzie również zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. W pojazdach posiadających więcej niż 9 miejsc i na trasie nr 3 i4 opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych jak niżej: a) część I - wykonanie usługi na trasie nr 1, Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie: - rozpoczęcie i zakończenie usługi w miejscowości Ziemomyśl B, zakładana średnia dzienna długość trasy około 24km. Orientacyjny przebieg trasy opisany jest w tabeli 1 załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia kursu po drogach innych niż opisane w załączniku Nr 7 do siwz o nawierzchni bitumicznej. Dla porównania złożonych ofert zamawiający przyjmie, że usługa wykonywana na innych trasach o nawierzchni bitumicznej wynosić będzie 3 km dziennie - ilości km na drogach innych bitumicznych zostały określone z najwyższą starannością i służą jedynie do porównania ofert, zamawiający może zlecić przejazd na drogach innych bitumicznych w zależności od zapotrzebowania (mniej lub więcej) po otrzymaniu harmonogramu zajęć w szkołach w roku szkolnym 2019/2020. Zamawiający zastrzega, że dzieci dowożone do szkoły są w wieku szkolnym oraz przedszkolnym. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd (autobus) przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 38 miejsc (łącznie ze stojącymi), Zamawiający wymaga na tej trasie zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. b) część II - wykonanie usługi na trasie nr 2, Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie: rozpoczęcie i zakończenie usługi w miejscowości Trzebień, zakładana średnia dzienna długość trasy około 15,20 km. Orientacyjny przebieg trasy opisany jest w tabeli 2 załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia kursu po drogach innych niż opisane w załączniku Nr 7 do siwz o nawierzchni bitumicznej. Dla porównania złożonych ofert zamawiający przyjmie, że usługa wykonywana na innych trasach o nawierzchni bitumicznej wynosić będzie 5 km dziennie - ilości km na drogach innych bitumicznych zostały określone z najwyższą starannością i służą jedynie do porównania ofert, zamawiający może zlecić przejazd na drogach innych bitumicznych w zależności od zapotrzebowania (mniej lub więcej) po otrzymaniu harmonogramu zajęć w szkołach w roku szkolnym 2019/2020. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 8 miejsc. Zamawiający zastrzega, że dzieci dowożone do szkoły są w wieku szkolnym oraz przedszkolnym. c) część III - wykonanie usługi na trasie nr 3, Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie: rozpoczęcie i zakończenie usługi w miejscowości Ziemomyśl A, zakładana średnia dzienna długość trasy około 97,20 km. Orientacyjny przebieg trasy opisany jest w tabeli 3 załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 6 miejsc. Zamawiający informuje, że przewożeni uczniowie mogą zajmować miejsca siedzące dla osób pełnosprawnych. Zamawiający wymaga na tej trasie zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. d) część IV - wykonanie usługi na trasie nr 4, Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie: rozpoczęcie i zakończenie usługi w miejscowości Sądów, zakładana średnia dzienna długość trasy około 110,30 km. Orientacyjny przebieg trasy opisany jest w tabeli 4 załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 10 miejsc. Jedno dziecko w wieku przedszkolnym przewożone na trasie jest niepełnosprawne ruchowo. Wymagane jest przewożenie w foteliku bądź na nakładce. Zamawiający informuje, że przewożeni uczniowie mogą zajmować miejsca siedzące dla osób pełnosprawnych. Zamawiający zastrzega, że dzieci dowożone do szkoły są w wieku szkolnym oraz przedszkolnym. Zamawiający wymaga na tej trasie zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60140000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Trasa nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92916.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 01
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 01
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dom Weselny Gracja Łukasz Mularczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żuków 28, 73-115 Dolice
Kod pocztowy: 73-115
Miejscowość: Dolice
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104386.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104386.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104386.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Trasa nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23292.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 02
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi transportowe Krzysztof Michalczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rzeplino 11, 73-115 Dolice
Kod pocztowy: 73-115
Miejscowość: Rzeplino 11
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27457.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27457.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67127.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Trasa nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80630.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dom Weselny Gracja Łukasz Mularczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żuków 28,73-115 Dolice
Kod pocztowy: 73-115
Miejscowość: Żuków 28
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81456.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81456.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104503.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Trasa nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101708.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU TRANSA ARTUR SZKLAR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja Piastów 75/7
Kod pocztowy: 70-326
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105611.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105611.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105611.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.