To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-11
Ogłoszenie nr 510173543-N-2020 z dnia 11-09-2020 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie: Dzierżawa na okres 24 miesięcy
chromatografu cieczowego sprzężonego ze spektrometrem mas (LC/MS/MS), zestawu
komputerowego do obsługi chromatografu, bezolejowej spiralnej sprężarki powietrza , stołu pod
spektrometr wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu, przeglądami i
konserwacjami, oraz dostawą zestawu eksploatacyjnego w okresie dzierżawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551849-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 29179900000000,
ul. ul. Żelazna
79,
00-875
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 620 90 01 wew. 668, 669, e-mail
zp@wsse.waw.pl, faks
22 620 90 01- 06 w. 128.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie: Dzierżawa na okres 24 miesięcy chromatografu cieczowego sprzężonego ze spektrometrem mas (LC/MS/MS), zestawu komputerowego do obsługi chromatografu, bezolejowej spiralnej sprężarki powietrza , stołu pod spektrometr wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu, przeglądami i konserwacjami, oraz dostawą zestawu eksploatacyjnego w okresie dzierżawy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-15/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie dzierżawy na okres 24 miesięcy zestawu zawierającego: chromatograf cieczowy sprzężony ze spektrometrem mas (LC/MS/MS), zestaw komputerowy do obsługi chromatografu, bezolejową spiralną sprężarkę powietrza , stół pod spektrometr wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu, przeglądami i konserwacjami, oraz dostawą zestawu eksploatacyjnego w okresie dzierżawy, zwanego dalej "Urządzeniem", do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie z siedzibą przy ul. Żelaznej 79 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 2 do SIWZ/umowy oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą - Załącznik nr 1 do umowy. 3.Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony: nowy, nieużywany, nieuszkodzony mechanicznie i elektronicznie oraz wolny od wad fizycznych i prawnych, w chwili dostawy Urządzenie winno stanowić własność Wykonawcy oraz dopuszczone do wprowadzenia do obrotu na terytorium Unii Europejskiej, nie jest przedmiotem zastawu, a także, że wobec Wykonawcy nie toczy się jakiekolwiek postępowanie egzekucyjne, a wykonanie wszystkich świadczeń wynikających z umowy nastąpi ze starannością określoną przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności,wyprodukowany nie wcześniej niż: 1) Chromatograf cieczowy sprzężonego ze spektrometrem mas (LC/MS/MS)w IV kwartale 2019 roku; 2) Zestaw komputerowy do obsługi chromatografu w I kwartale 2020 r. 4.Wykonawca wraz z Urządzeniem przekaże Zamawiającemu Instrukcję obsługi układu Urządzenia w języku polskim w formie drukowanej i elektronicznej (w wersji PDF na płycie CD lub dostępna na stronie producenta). 5.Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia przedmiotu zamówienia z należytą starannością, wymaganą przy dostawach tego rodzaju. 6.Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania nieodpłatnych przeglądów serwisowych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniem producenta Urządzenia. Prze cały okres trwania umowy terminy przeglądów serwisowych będą ustalane pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej. 7.Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia zgłoszenia wady/awarii Urządzenia w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 - do 14:05, przesłanego droga elektroniczną. Czas reakcji na zgłoszenie nie może być dłuższy niż 24 godziny, liczony od godziny przesłania zgłoszenia. Zgłoszenia przesłane w dni robocze poza ww. godzinami będą traktowane jako przesłane o godz. 7:30 następnego dnia roboczego. Czas reakcji jest rozumiany jako podjęcie przez Wykonawcę zwrotnego kontaktu z osobą zgłaszającą dokonanie naprawy i ustalenie dalszego postępowania w sprawie zgłoszenia. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.W ramach dzierżawy Wykonawca jest zobowiązany, na swój koszt do dokonania napraw i usuwania wad/awarii Urządzenia w miejscu lokalizacji Urządzenia, w terminie nie dłuższym niż do 2 tygodni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. Przy przekroczeniu czasu naprawy Urządzeń o każdy kolejny 1 dzień Zamawiający nie zapłaci wynagrodzenia za czas przestoju. Miesięczne wynagrodzenie zostanie wyliczone zgodnie z § 5 ust. 9 umowy oraz zostaną naliczone kary umowne zgodnie z zapisami w § 10 ust. 3 umowy.Zamawiający dopuszcza wydłużony czas naprawy i usuwania wad/awarii powyżej 2 tygodni, jednak nie dłużej niż do 4 tygodni z zastrzeżeniem, że Wykonawca w terminie do 1 tygodnia od dnia zgłoszenia naprawy poinformuje Zamawiającego, o braku możliwości naprawy Urządzenia wwymaganym terminie. Zamawiający za ten okres nie naliczy wynagrodzenia. 9.W przypadku gdy elementy Urządzenia będą wymagały naprawy po raz 3 (trzeci) z winy leżącej po stronie Wykonawcy lub gdy będą posiadały ukryte wady, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż do 2 tygodni licząc od dnia zgłoszenia wady/awarii wymieni, na własny koszt, wadliwe elementy urządzenia na nowe o parametrach technicznych nie gorszych niż wymieniane. W przypadku przekroczenia ww. terminu Zamawiający za przekroczony czas przestoju nie zapłaci wynagrodzenia. W takim przypadku miesięczne wynagrodzenie zostanie wyliczone zgodnie z § 5 ust. 9 umowy. Zamawiający dopuszcza przekroczenie czasu wymiany wadliwych elementów w terminie powyżej 2 tygodni , jednak nie dłuższym niż do 4 tygodni z zastrzeżeniem, że Wykonawca w terminie do 1 tygodnia licząc od dnia zgłoszenia wymiany wadliwego elementu poinformuje Zamawiającego o braku możliwości wymiany wadliwego elementu w wymaganym terminie, za ten okres Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 10.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach Umowy (IPU)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38.43.22.00 - Chromatografy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
275196.75
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Perlan Technologies Polska Sp. zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
236160.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.