Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Komańcza: Usługi techniczne, portierskie, sprzątania budynków
Numer ogłoszenia: 510174 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Komańcza , Komańcza 125, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 013 4677014, 4677331, faks 013 4677014.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_komancza/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi techniczne, portierskie, sprzątania budynków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na dwie odrębne części: 1) Części I - obsługa posesji siedziby Nadleśnictwa Komańcza 125, w zakresie: - obsługi kotłowni i 2 szt. pieców CO o mocy cieplnej do 50 KW, - obsługi instalacji CO ogrzewającej powierzchnię 781 m2, - przerzynki, przenoszenia i składowania drewna opałowego, - całodobowej usługi portierskiej, - prac konserwatorskich i drobnych napraw mebli, instalacji wodno- - kanalizacyjnej, oraz poprawek malarskich, - usługi utrzymania terenów zielonych o pow.1700 m2 ( koszenie trawników, przecinanie żywopłotu i krzewów, pielenie rabat, grabienie liści ), - utrzymania porządku, a w okresie zimowym odśnieżanie utwardzonych placów, parkingów i drogi wewnętrznej o pow. 1923 m2 oraz posypywanie przejść dla pieszych, 2) Części II. - usługa porządkowa (sprzątanie) w trzech budynkach Zamawiającego tj: nr inw.149/24- siedziba Nadleśnictwa ( biurowiec), nr inw. 149/500 - -administracyjny ( sala narad i pokoje ) nr inw. 139/112 -magazynowy ( archiwum, portiernia, pomieszczenie socjalne) samodzielnym lokalu nr inw. 165/885 pokoje gościnne) zlokalizowanych na działce nr 224/1 i 127/7 w miejscowości Komańcza, w zakresie: - powierzchni biurowej ~217 m2 ( parkiet), - powierzchnia pomocniczej ~196 m2 ( sala narad, pokoje, aneks kuchenny, portiernia, pomieszczenie socjalne, archiwum), - powierzchni holi, korytarzy, klatek schodowych ~ 125 m2, - sanitariatów ~54 m2, - powierzchni okien ~92 m2, - powierzchni pokoi gościnnych 54,90 m2 ( 2- pokoje, kuchnia, łazienka, p. pokój )..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy polegających na powtórzeniu usług będących przedmiotem zamówienia, lub jego części o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00-5, 98.34.11.20-2, 79.71.10.00-1, 77.31.00.00-6, 50.85.00.00-8, 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7, 90.91.12.00-8, 98.39.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przy wykonaniu części I zamówienia jeżeli wykonawcy udokumentują, że: - posiadają uprawnienia do obsługi pieca centralnego ogrzewania zgodne z określonymi parametrami pieców CO - w pkt.3.2 SWIZ. - posiadają uprawnienia do wykonywania przerzynki drewna,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy (załącznik nr 4 )
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy udokumentują, że: 1. dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia niezbędnym potencjałem technicznym do jego wykonania tj. wykonawcy wykażą posiadanie dysponowanie następującymi maszynami i urządzeniami: 1.1. CZĘŚCI I zamówienia: - kosiarką spalinową min.1szt. - kosiarką na wysięgniku min.1szt. - kosą min.1szt. - skrzynką narzędziową (z pełnym wyposażeniem) min.1 szt. - pilarką mechaniczną min.1szt. - wiertarką min.1 szt. - narzędziami ogrodniczymi (grabki, motyki) min. po 1szt. - taczkami, min. 2 szt. - łopatami do śniegu, szuflami, wiadrami, miotłami, szczotkami do zamiatania min. po 2 szt. - wałkiem, szczotką lub pędzlem do malowania min. po 1 szt. 1.2. CZĘŚCI II zamówienia: - szczotkami i miotłami do zamiatania min po 1 szt. - wiadrami, mopami, min po 1 szt. - odkurzaczem, min 1 szt. - środkami higieny i czystości niezbędnymi do bieżącego utrzymania higieny i porządku w biurach, toaletach i aneksach kuchennych ( odświeżacze powietrza, śr. czystości do armatury, montażu białego, emulsji do konserwacji parkietu 10 l, płyn do mycia naczyń, gąbki do mycia naczyń ), - środkami higieny osobistej ( mydło w płynie dla 25 osób).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawcy udokumentują, że: dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: 2.1. CZĘŚCI I zamówienia: - co najmniej 1 osobę z uprawnieniami do przerzynki drewna, - minimum 3 osoby z uprawnieniami do obsługi 2-ch pieców centralnego ogrzewania o mocy do 50 KW, - minimum 3 osoby do świadczenia usługi portierskiej, 2.2. CZĘŚCI II zamówienia: - minimum 1 osoba do sprzątania budynków Zamawiającego (administracyjnego, pomocniczego, pokoi gościnnych i archiwum).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy przedłożą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego wzoru,( zał. nr 9a, 9b do SIWZ ), 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 1. konieczność zmiany terminu realizacji umowy spowodowanego: a) okolicznościami których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji publicznej i innych osób trzecich, c) okolicznościami leżącymi po stronie zamawiającego, 2. zmianą wynagrodzenia w przypadku zmian stawek podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów, 3. zmianą wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, 4. z przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujących niemożnością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, 5. ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych ( np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty, W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/ protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 6. wszystkie zmiany wprowadzone do umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust.3 ustawy oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_komancza/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Komańcza
38-543 Komańcza 125.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego (sekretariat - pokój nr 14).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obsługa posesji siedziby Nadleśnictwa Komańcza 125.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi: - obsługi kotłowni i 2 szt. pieców CO o mocy cieplnej do 50 KW, - obsługi instalacji CO ogrzewającej powierzchnię 781 m2, - przerzynki, przenoszenia i składowania drewna opałowego, - całodobowej usługi portierskiej, - prac konserwatorskich i drobnych napraw mebli, instalacji wodno- - kanalizacyjnej, oraz poprawek malarskich, - usługi utrzymania terenów zielonych o pow.1700 m2 ( koszenie trawników, przecinanie żywopłotu i krzewów, pielenie rabat, grabienie liści ), - utrzymania porządku, a w okresie zimowym odśnieżanie utwardzonych placów, parkingów i drogi wewnętrznej o pow. 1923 m2 oraz posypywanie przejść dla pieszych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00-5, 98.34.11.20-2, 79.71.10.00-1, 77.31.00.00-6, 50.85.00.00-8, 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7, 98.39.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa porządkowa (sprzątanie) w trzech budynkach Zamawiającego tj: nr inw.149/24- siedziba Nadleśnictwa ( biurowiec), nr inw. 149/500 - -administracyjny ( sala narad i pokoje ) nr inw. 139/112 -magazynowy ( archiwum, portiernia, pomieszczenie socjalne) samodzielnym lokalu nr inw. 165/885 pokoje gościnne) zlokalizowanych na działce nr 224/1 i 127/7 w miejscowości Komańcza,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi sprzątania: - powierzchni biurowej ~217 m2 ( parkiet), - powierzchnia pomocniczej ~196 m2 ( sala narad, pokoje, aneks kuchenny, portiernia, pomieszczenie socjalne, archiwum), - powierzchni holi, korytarzy, klatek schodowych ~ 125 m2, - sanitariatów ~54 m2, - powierzchni okien ~92 m2, - powierzchni pokoi gościnnych 54,90 m2 ( 2- pokoje, kuchnia, łazienka, p. pokój )..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 98.39.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym, archiwum i pokojach gościnnych Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w roku 2025.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
więcej: Obsługa instalacji grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.