To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-21
Ogłoszenie nr 510175146-N-2019 z dnia 21-08-2019 r.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej: Remont wnętrz budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559750-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 96201000000000,
ul. Zduńska Dąbrowa
64,
99-440
Zduny, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
0-46 838 74 95, e-mail
szkola@zspzd-technikum.pl, faks
0-46 838 74 95.
Adres strony internetowej (url): www. zspzd-technikum.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: szkoła
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wnętrz budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSP.S.342-4/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont wnętrz budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie. 2. Zakresem robót zostaną objęte następujące części budynku: 2.1. Hol i korytarz na parterze, korytarz, hol i korytarz części administracyjnej przy gabinecie dyrektora na piętrze oraz klatka schodowa. 3. Rodzaje robót do wykonania m.in.: 3.1.1. rozbiórka posadzek z płytek i parkietu, 3.1.2. wykonanie wylewek wyrównujących, 3.1.3. wykonanie podłóg, 3.1.4. uzupełnienie tynków, 3.1.5. gładzenie ścian, 3.1.6. malowanie ścian i sufitów, 3.1.7. montaż sufitów podwieszonych, 3.1.8. wymiana części stolarki drzwiowej, 3.1.9. malowanie stolarki drzwiowej i parapetów, 3.1.10. demontaż listew instalacyjnych i opraw oświetleniowych, 3.1.11. montaż nowych opraw, 3.1.12. pomiary elektryczne, 3.1.13. uporządkowanie pomieszczeń, 3.1.14. wywiezienie i utylizacja gruzu. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty przygotowawcze, - roboty demontażowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty w zakresie nowych posadzek, - roboty związane z wykonaniem okładzin ściennych i podłogowych, - roboty tynkarskie i malarskie wewnątrz pomieszczeń, - roboty instalacyjne (elektryczne), - roboty związane z wymianą stolarki - roboty w zakresie montażu stolarki i elementów wyposażenia. 4. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający będzie uprawniony w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Za nieprzestrzeganie powyższych wymogów zamawiający przewiduje kary umowne określone we wzorze umowy. 5. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi Zamawiający wymaga, pod rygorem odrzucenia oferty, by Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy gwarancji oraz 36 miesięcy rękojmi, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45432100-5, 45421146-9, 45410000-4, 45442100-8, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
252013.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. "TOM-BUD" Tomasz Kuza
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
279999.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZDUNY
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Złaków Kościelny.
- Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
więcej: przetargi ZDUNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.