To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-22
Ogłoszenie nr 510175240-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.
Przedszkole nr 3 im. Krasnala Hałabały: Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 3 w Rawiczu (część 2 - malowanie) - zamówienie na roboty podobne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550165971-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole nr 3 im. Krasnala Hałabały, Krajowy numer identyfikacyjny 41142180600000,
ul. Ul. Armii Krajowej
7,
63-900
Rawicz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655462033, e-mail
przedszkole3@rawicz.eu, faks
5454672.
Adres strony internetowej (url): przedszkole3rawicz.dlaprzedszkoli.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedszkole
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 3 w Rawiczu (część 2 - malowanie) - zamówienie na roboty podobne
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):P-3.2/21.04.MWR.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są podobne roboty budowlane, które nie są objęte zakresem podstawowym umowy i polegają na: 1) odspajających się tynkach na ścianach i sufitach - przyjęto dodatkowo 25% pow. do skucia, 2) wymianie kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach - 42 szt., 3) kompleksowym remoncie pomieszczeń na parterze nr 21-24 (wiatrołap, korytarz, łazienka gospodarcza dla sprzątaczek i kuchenka socjalna), 4) dostawie i montażu 4 szt. drzwi płytowych na 1 piętrze budynku. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych ustalonych w oparciu o pomiar w miejscu prowadzenia prac i sporządzone przez Wykonawcę kosztorysy ofertowe robót podobnych, zweryfikowane i zatwierdzone przez inspektora nadzoru. 3. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w przekazanej Wykonawcy do zamówienia podstawowego Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Polskich Normach, kosztorysie robót podobnych. 4. Odbiór robót dokonywany będzie na zasadach określonych w załączonym projekcie umowy. 5. Wykonawca oprócz zakresu wynikającego z kosztorysu na roboty podobne, zobowiązany będzie do wykonania innych koniecznych prac i czynności związanych z prawidłową oraz pełną realizacją umowy, w szczególności prac wymienionych w rozdziale III pkt 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45442100-8
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45453000-7, 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37536.45
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Piotr Jackowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24388.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE PRAWNE: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia podobnego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W dniu 09.07.2019 roku podpisano umowę podstawową nr P-3.2/21.02.M.2019 - część 2 na modernizację pomieszczeń budynku Przedszkola nr 3 w Rawiczu, w zakresie malowania pomieszczeń, z Wykonawcą robót budowlanych tj. firmą pn. Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Piotr Jackowski, ul. Rawicka 59, Dębno Polskie, 63-900 Rawicz. Inspektor nadzoru oraz Wykonawca robót uzasadniają wykonanie robót dodatkowych następująco: - po wykonaniu remontu pierwszego pomieszczenia zauważono liczne odspojenia na sufitach i ścianach; zdecydowano o zwiększeniu zakresu skłucia gładzi o 25%, - dla zwiększenia estetyki remontowanych pomieszczeń niezbędne jest założenie nowych kratek wentylacyjnych oraz montaż 4 sztuk drzwi płytowych na 1 piętrze, - w trakcie oględzin zwiększono także zakres remontu o pomieszczenia na parterze nr 21-24 (wiatrołap, korytarz, łazienka gospodarcza dla sprzątaczek i kuchenka socjalna). W/w prace są niezbędne do prawidłowego zakończenia prac. Zakres zwiększenia prac zostanie obliczony wg posiadanych dokumentów oraz w oparciu o pomiar w miejscu prowadzenia prac. Powyższe zostało potwierdzone w protokole konieczności z dnia 22.07.2019 roku, zatwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego oraz zastępcę Burmistrza Gminy Rawicz. Zamawiający dokonał sprawdzenia czy spełnione zostały wszystkie przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj. udzielenia zamówienia podobnego: 1. zamówienia udziela się w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; Umowa podstawowa została zawarta w dniu 09 lipca 2019 roku, natomiast podpisanie umowy na wykonanie robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia planuje się w sierpniu 2019 roku, z przewidywalnym okresem realizacji zamówienia do 13 września 2019 roku, co oznacza, że ww. warunek został spełniony; 2. zamówienia udziela się dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych; Zamówienie zostanie udzielone firmie Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Piotr Jackowski, ul. Rawicka 59, Dębno Polskie, 63-900 Rawicz tj. Wykonawcy umowy podstawowej, co oznacza, że ww. warunek został spełniony; 3. zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych; W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający zamierza zlecić wykonanie robót nie objętych zamówieniem podstawowym w zakresie wykonania robót związanych z modernizacją pomieszczeń budynku Przedszkola nr 3 - część 2 - malowanie pomieszczeń, obejmujących swym zakresem w szczególności: 1) skucie dodatkowych 25% powierzchni odspajających się tynków na ścianach i sufitach, 2) wymianę kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach - 42 szt., 3) kompleksowym remoncie pomieszczeń na parterze nr 21-24, 4) dostawie i montażu 4 szt. drzwi płytowych na 1 piętrze budynku. Zatem przewidziane do wykonania roboty budowlane polegają na wykonaniu tego samego rodzaju robót jak w zamówieniu podstawowym, co oznacza, że ww. warunek został spełniony; Powyższe potwierdzają również przyjęte jak w zamówieniu podstawowym kody CPV: 45.44.21.00-8 roboty malarskie, 45.41.00.00-4 tynkowanie, 45.45.30.00-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45.00.00.00-7 roboty budowlane. 4. zamówienie podobne było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; Zamawiający przy wszczęciu postępowania nr P-3.2/21.02.2019 przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. W ramach tego zamówienia Zamawiający zleci wykonanie prac nie objętych zamówieniem podstawowym a związanych z realizacją tego zamówienia w zakresie wykonania podobnych robót związanych z malowaniem pomieszczeń wraz z wyczyszczeniem i zagruntowaniem ścian, zabezpieczeniem wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniu, wymianą ościeżnic i skrzydeł drzwiowych oraz pracami towarzyszącymi pełnemu i prawidłowemu wykonaniu zamówienia. Zamówienie, o którym wyżej mowa zostanie udzielone na następujących warunkach: a) zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawcą, któremu zostało udzielone zamówienie podstawowe, b) Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania zamówienia udzielanego w trybie art. 67 ust. 6 ustawy Pzp niż zamówienia podstawowego, c) zamówienie zostanie udzielone, gdy Zamawiający zdecyduje o realizacji prac, o których mowa w pkt 1, d) zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 6 ustawy Pzp zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, e) termin wykonania zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 6 ustawy Pzp zostanie ustalony przez Zamawiającego przed przystąpieniem do negocjacji. Dlatego w ogłoszeniu o zamówieniu nr 561171-N-2019 (data zamieszczenia 18.06.2019 roku) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia P-3.2/21.02.2019 przyjęto możliwość udzielenia tych zamówień, co oznacza, że ww. warunek został spełniony; 5. całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Wartość zamówień podobnych w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego tj. w kwocie 37.536,45 zł netto została uwzględniona przy ustalaniu wartości zamówienia dla zamówienia podstawowego. Na podstawie pomiaru robót w miejscu prowadzenia prac ustalono, że wartość robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia wynosi 24.388,46 zł netto tj. nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, co oznacza, że ww. warunek został spełniony. Mając na uwadze powyższe stwierdzono, że spełnione są wszystkie przesłanki do uznania tego zamówienia jako zamówienia podobnego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
- Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z przewodem tłocznym i pompownią oraz doprowadzenie istniejącej kanalizacji do pompowni ścieków.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.