eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczModernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 3 w Rawiczu (część 2 - malowanie) - zamówienie na roboty podobne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-22

Ogłoszenie nr 510175240-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.

Przedszkole nr 3 im. Krasnala Hałabały: Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 3 w Rawiczu (część 2 - malowanie) - zamówienie na roboty podobne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550165971-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedszkole nr 3 im. Krasnala Hałabały, Krajowy numer identyfikacyjny 41142180600000, ul. Ul. Armii Krajowej 7, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655462033, e-mail przedszkole3@rawicz.eu, faks 5454672.
Adres strony internetowej (url): przedszkole3rawicz.dlaprzedszkoli.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Przedszkole

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pomieszczeń budynku Przedszkola nr 3 w Rawiczu (część 2 - malowanie) - zamówienie na roboty podobne

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

P-3.2/21.04.MWR.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są podobne roboty budowlane, które nie są objęte zakresem podstawowym umowy i polegają na: 1) odspajających się tynkach na ścianach i sufitach - przyjęto dodatkowo 25% pow. do skucia, 2) wymianie kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach - 42 szt., 3) kompleksowym remoncie pomieszczeń na parterze nr 21-24 (wiatrołap, korytarz, łazienka gospodarcza dla sprzątaczek i kuchenka socjalna), 4) dostawie i montażu 4 szt. drzwi płytowych na 1 piętrze budynku. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych ustalonych w oparciu o pomiar w miejscu prowadzenia prac i sporządzone przez Wykonawcę kosztorysy ofertowe robót podobnych, zweryfikowane i zatwierdzone przez inspektora nadzoru. 3. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w przekazanej Wykonawcy do zamówienia podstawowego Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Polskich Normach, kosztorysie robót podobnych. 4. Odbiór robót dokonywany będzie na zasadach określonych w załączonym projekcie umowy. 5. Wykonawca oprócz zakresu wynikającego z kosztorysu na roboty podobne, zobowiązany będzie do wykonania innych koniecznych prac i czynności związanych z prawidłową oraz pełną realizacją umowy, w szczególności prac wymienionych w rozdziale III pkt 7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45442100-8


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45453000-7, 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37536.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Piotr Jackowski
Email wykonawcy: biuro@firma-jackowski.pl
Adres pocztowy: ul. Rawicka 59, Dębno Polskie
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24388.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24388.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24388.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE PRAWNE: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia podobnego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: W dniu 09.07.2019 roku podpisano umowę podstawową nr P-3.2/21.02.M.2019 - część 2 na modernizację pomieszczeń budynku Przedszkola nr 3 w Rawiczu, w zakresie malowania pomieszczeń, z Wykonawcą robót budowlanych tj. firmą pn. Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Piotr Jackowski, ul. Rawicka 59, Dębno Polskie, 63-900 Rawicz. Inspektor nadzoru oraz Wykonawca robót uzasadniają wykonanie robót dodatkowych następująco: - po wykonaniu remontu pierwszego pomieszczenia zauważono liczne odspojenia na sufitach i ścianach; zdecydowano o zwiększeniu zakresu skłucia gładzi o 25%, - dla zwiększenia estetyki remontowanych pomieszczeń niezbędne jest założenie nowych kratek wentylacyjnych oraz montaż 4 sztuk drzwi płytowych na 1 piętrze, - w trakcie oględzin zwiększono także zakres remontu o pomieszczenia na parterze nr 21-24 (wiatrołap, korytarz, łazienka gospodarcza dla sprzątaczek i kuchenka socjalna). W/w prace są niezbędne do prawidłowego zakończenia prac. Zakres zwiększenia prac zostanie obliczony wg posiadanych dokumentów oraz w oparciu o pomiar w miejscu prowadzenia prac. Powyższe zostało potwierdzone w protokole konieczności z dnia 22.07.2019 roku, zatwierdzonym przez przedstawiciela Zamawiającego oraz zastępcę Burmistrza Gminy Rawicz. Zamawiający dokonał sprawdzenia czy spełnione zostały wszystkie przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj. udzielenia zamówienia podobnego: 1. zamówienia udziela się w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; Umowa podstawowa została zawarta w dniu 09 lipca 2019 roku, natomiast podpisanie umowy na wykonanie robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia planuje się w sierpniu 2019 roku, z przewidywalnym okresem realizacji zamówienia do 13 września 2019 roku, co oznacza, że ww. warunek został spełniony; 2. zamówienia udziela się dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych; Zamówienie zostanie udzielone firmie Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Piotr Jackowski, ul. Rawicka 59, Dębno Polskie, 63-900 Rawicz tj. Wykonawcy umowy podstawowej, co oznacza, że ww. warunek został spełniony; 3. zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych; W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający zamierza zlecić wykonanie robót nie objętych zamówieniem podstawowym w zakresie wykonania robót związanych z modernizacją pomieszczeń budynku Przedszkola nr 3 - część 2 - malowanie pomieszczeń, obejmujących swym zakresem w szczególności: 1) skucie dodatkowych 25% powierzchni odspajających się tynków na ścianach i sufitach, 2) wymianę kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach - 42 szt., 3) kompleksowym remoncie pomieszczeń na parterze nr 21-24, 4) dostawie i montażu 4 szt. drzwi płytowych na 1 piętrze budynku. Zatem przewidziane do wykonania roboty budowlane polegają na wykonaniu tego samego rodzaju robót jak w zamówieniu podstawowym, co oznacza, że ww. warunek został spełniony; Powyższe potwierdzają również przyjęte jak w zamówieniu podstawowym kody CPV: 45.44.21.00-8 roboty malarskie, 45.41.00.00-4 tynkowanie, 45.45.30.00-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45.00.00.00-7 roboty budowlane. 4. zamówienie podobne było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; Zamawiający przy wszczęciu postępowania nr P-3.2/21.02.2019 przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. W ramach tego zamówienia Zamawiający zleci wykonanie prac nie objętych zamówieniem podstawowym a związanych z realizacją tego zamówienia w zakresie wykonania podobnych robót związanych z malowaniem pomieszczeń wraz z wyczyszczeniem i zagruntowaniem ścian, zabezpieczeniem wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniu, wymianą ościeżnic i skrzydeł drzwiowych oraz pracami towarzyszącymi pełnemu i prawidłowemu wykonaniu zamówienia. Zamówienie, o którym wyżej mowa zostanie udzielone na następujących warunkach: a) zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawcą, któremu zostało udzielone zamówienie podstawowe, b) Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania zamówienia udzielanego w trybie art. 67 ust. 6 ustawy Pzp niż zamówienia podstawowego, c) zamówienie zostanie udzielone, gdy Zamawiający zdecyduje o realizacji prac, o których mowa w pkt 1, d) zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 6 ustawy Pzp zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, e) termin wykonania zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 6 ustawy Pzp zostanie ustalony przez Zamawiającego przed przystąpieniem do negocjacji. Dlatego w ogłoszeniu o zamówieniu nr 561171-N-2019 (data zamieszczenia 18.06.2019 roku) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia P-3.2/21.02.2019 przyjęto możliwość udzielenia tych zamówień, co oznacza, że ww. warunek został spełniony; 5. całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Wartość zamówień podobnych w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego tj. w kwocie 37.536,45 zł netto została uwzględniona przy ustalaniu wartości zamówienia dla zamówienia podstawowego. Na podstawie pomiaru robót w miejscu prowadzenia prac ustalono, że wartość robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia wynosi 24.388,46 zł netto tj. nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, co oznacza, że ww. warunek został spełniony. Mając na uwadze powyższe stwierdzono, że spełnione są wszystkie przesłanki do uznania tego zamówienia jako zamówienia podobnego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.