eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskświadczenie kompleksowej usługi pełnienia w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji dla Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku 80-401 Gdańsk, Al. Gen. J. Hallera 17, w ramach projektu pn. "Rozwój infrastruktury wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku poprzez rozbudowę, modernizację i zakup wyposażenia"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-14

Ogłoszenie nr 510175309-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.

Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku: świadczenie kompleksowej usługi pełnienia w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji dla Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku 80-401 Gdańsk, Al. Gen. J. Hallera 17, w ramach projektu pn. "Rozwój infrastruktury wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku poprzez rozbudowę, modernizację i zakup wyposażenia"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554444-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540118317-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 22009525000000, ul. Al. Gen. Hallera 17, 80-401 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 412 593, e-mail administracja@medyk.gda.pl, faks 583 449 955.
Adres strony internetowej (url): www.medyk.gda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

świadczenie kompleksowej usługi pełnienia w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji dla Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku 80-401 Gdańsk, Al. Gen. J. Hallera 17, w ramach projektu pn. "Rozwój infrastruktury wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku poprzez rozbudowę, modernizację i zakup wyposażenia"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ADM.222.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie kompleksowej usługi pełnienia w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji dla Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku 80-401 Gdańsk, Al. Gen. J. Hallera 17, w ramach projektu pn. "Rozwój infrastruktury wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku poprzez rozbudowę, modernizację i zakup wyposażenia" 1. Informacje wstępne. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie pełnienia w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji dla Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku 80-401 Gdańsk, Al. Gen. J. Hallera 17, w ramach projektu pn. "Rozwój infrastruktury wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku poprzez rozbudowę, modernizację i zakup wyposażenia" w zakresie inwestycji o nowy budynek składający się sal wykładowych wraz z łącznikiem, windą, klatką schodową i zagospodarowaniem terenu. 2. Wykonawca będzie świadczył usługę kompleksowego nadzoru inwestorskiego, na którą będzie się składać, w szczególności: 1) usługa świadczenie kompleksowej usługi pełnienia w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji dla Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku 80-401 Gdańsk, Al. Gen. J. Hallera 17, w ramach projektu pn. "Rozwój infrastruktury wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku poprzez rozbudowę, modernizację i zakup wyposażenia", przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, kosztów realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami zezwalającymi na prowadzenie robót, 2) organizowanie procesu inwestycyjnego, 3) koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz zgodnie z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę oraz dokumentacją projektową, 4) zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie realizacji Przedmiotu zamówienia przy pomocy osób, które w toku wykonywania Etapu I pełniły będą funkcje inspektora nadzoru w branżach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych i telekomunikacyjnych, dopuszcza się łączenie wyżej wymienionych funkcji. 5) wskazania koordynatora czynności związanych z prowadzaniem nadzoru inwestorskiego spośród osób, o których mowa w pkt. 4) 6) pełna współpraca z projektantem / firmą która sporządziła projekt. 3. Opis inwestycji: 1) zakres robót budowlanych (główny): a) dobudowa łącznika między budynkami (nowoprojektowanym i istniejącym), b) winda wraz z klatką schodową dobudowaną do szczytu istniejącego budynku, c) budowa drogi dojazdowej i miejsc parkingowych wzdłuż nowego budynku - częściowa d) remont istniejącego parkanu od Al. Gen. J. Hallera i ogrodzenie całego terenu płotem z paneli stalowych - częściowa e) dobudowa nowego budynku z czterema salami dydaktycznymi, f) budynek nowoprojektowany będzie zlokalizowany na dz. nr 1242/2 obręb 044. Będzie to budynek parterowy niepodpiwniczony z dachem płaskim połączony z istniejącym budynkiem za pomocą łącznika. W budynku znajdować się będą: 2 sale dydaktyczne, jedna sala komputerowa, jedna sala opiekuna medycznego, hall, pomieszczenia komunikacyjne i gospodarcze oraz węzły sanitarne. Dwie sale będą miały możliwość czasowego połączenia dla zaaranżowania auli. Do ściany szczytowej istniejącego budynku zostanie dobudowana klatka schodowa i winda elektryczna przylegająca do ciągu komunikacyjnego istniejącego budynku. W związku z rozbudową istniejącego budynku, wzdłuż nowoprojektowanego budynku zostanie wykonana droga dojazdowa z miejscami parkingowymi zakończona placem manewrowym dla straży pożarnej. Dojazd do szkoły odbywać się będzie od strony ul. Okrzei. Droga dojazdowa, z funkcją drogi pożarowej wykonana zostanie w formie ciągu pieszo-jezdnego. 2) Przedsięwzięcie dotyczące WZSP nr 2 w Gdańsku zgodnie z warunkami określonymi w § 3 ust.1 pkt 55 a lub b oraz § 3 ust.1 pkt 60 rozporządzenia RM z 9.11.2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko nie wymaga uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 3) Szczegółowy zakres i opis wymagań wobec inwestycji zawiera dokumentacja techniczna, która powinna zostać przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy. 4. Narady koordynacyjne dla każdej z lokalizacji: 1) Wykonawca jest zobowiązany do zwoływania narad koordynacyjnych w toku realizacji Robót budowlanych, z częstotliwością i w terminach, według stwierdzonych przez Wykonawcę potrzeb, nie rzadziej jednak niż 2 razy w każdym miesiącu kalendarzowym. 2) Narady koordynacyjne będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego. O zwołaniu narady koordynacyjnej Wykonawca obowiązany jest powiadomić Zamawiającego nie później niż na 3 dni robocze przed planowanym terminem odbycia narady. Zamawiającemu oraz innym osobom wskazanym przez Zamawiającego przysługuje prawo do uczestnictwa w naradach, jednak ich absencja, niezależnie od przyczyn, nie będzie skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia narady. 3) Celem nard koordynacyjnych będzie w szczególności: a) omawianie lub wyjaśnianie bieżących spraw dotyczących zaawansowania i wykonania robót, b) ocena postępu robót budowlanych i sprawdzenie czy jest on zgodny z harmonogramem robót, c) rozwiązywanie problemów powstałych w trakcie prowadzenia robót budowlanych, w tym w związku z ewentualnymi wadami dokumentacji, niezgodnością stanu faktycznego ze stanem projektowym, wadliwością wykonawstwa w zakresie robót budowlanych, zaistnieniem okoliczności nie przewidzianych na etapie projektowania. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności sporządzonych przez wykonawcę Robót budowlanych protokołów z narad wraz z listą obecności, które następnie przekazywane będą Zamawiającemu oraz uczestnikom narad, którzy w ich toku zgłoszą takie żądanie. 5. Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Do zakresu obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało w szczególności: 1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlano- wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie BHP, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz poprzez egzekwowanie zgodności prowadzonych robót budowlano z przyjętymi terminami oraz założeniami finansowymi; 2) Pełna współpraca z Zamawiającym, w tym szczególności przygotowanie i udostępnianie na żądanie wszystkich niezbędnych dokumentów dotyczących robót oraz udzielanie koniecznych wyjaśnień; Zapoznanie się z dokumentacją projektową przekazaną przez Zamawiającego niezbędną do prowadzenia robót budowlanych; 3) Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie. 4) Udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, a także dokumentów formalno- prawnych budowy; 5) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu; 6) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym przede wszystkim z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla wszystkich asortymentów robót; 7) Uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 8) Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej, w tym przede wszystkim w projektach budowlanych, projektach budowlanych wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; 9) Udział w kontrolach zarządzanych przez Zamawiającego na terenie budowy; 10) Wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy. Powyższe dotyczy również zatrudnionych podwykonawców; 11) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych, 12) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 13) Organizowanie, przeprowadzanie i dokonanie czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i ostatecznego dla poszczególnych części wykonywanych robót budowlanych od wykonawcy robót budowlanych, 14) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót pisemnych poleceń z ich wpisem potwierdzonym do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych; 15) Żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę; 16) Bieżąca kontrola terminowości wykonywanych robót. Kontrola zgodności wykonywanych robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót. Podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; 17) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych w razie potrzeby lub na życzenie Zamawiającego przy udziale wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego wraz ze sporządzeniem protokołów z narad i przekazaniem tego protokołu stronom. Celem narad będzie przegląd osiągniętego postępu robót, przegląd harmonogramów rzeczowo- finansowych i planów odnośnie dalszej działalności, stanu załogi, sprzętu, bezpieczeństwa, wyposażenia, dostaw materiałów, płatności, obecnych i przewidywanych trudności 18) Konsultowanie z Zamawiającym podejmowanych decyzji technicznych związanych z realizacją robót budowlanych, a polegających na kontroli zaawansowania robót, stosowanej technologii, innych możliwościach wykonania robót z zastosowaniem równoważnych materiałów i rozwiązań systemowych w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej 19) Nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna; 20) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 21) Uzgadnianie z Wykonawcą i Zamawiającym zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji; 22) Sprawdzenie i akceptacja faktur wykonawcy robót oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót budowlanych w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostkę finansującą (Zamawiającego). 23) Sprawdzanie pod względem merytorycznym protokołów odbioru i dokumentów finansowych wystawionych przez Wykonawcę robót na podstawie faktycznie wykonanych robót. 24) Współpraca z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek/wad w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody na ewentualne zmiany w zakresie projektu budowlanego; 25) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy; 26) Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji. 27) Przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i przekazanie kopii wniosku z potwierdzoną datą wpływu PINB dla Zleceniodawcy, udział w czynnościach i spotkaniach zmierzających do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 28) Zapobieganie roszczeniom Wykonawcy robót. 29) Identyfikowanie wszędzie gdzie jest to możliwe ryzyka powstania potencjalnych roszczeń ze strony wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom. 30) Powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stenem faktycznym na terenie budowy. 31) W przypadku, gdy do czasu zakończenia inwestycji, o których mowa w Rozdziale I ust. 1 powyżej wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a wykonawcą robót dotyczący realizacji inwestycji, wsparcie Zamawiającego, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Wykonawcy co do przedmiotu sporu. 32) Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji. 33) zawiadomienia organu architektoniczno-budowlanego i projektanta o rozpoczęciu budowy, 34) sprawdzenie ewentualnego wykazu materiałów przedłożonych przez Wykonawcę Robót budowlanych, pod względem zgodności z zamówieniem na Roboty budowlane, dokumentacją projektową oraz dopuszczeniem do stosowania w budownictwie. 35) Przekazanie po wykonaniu zamówienia wszelkiej dokumentacji związanej z wykonanym przedmiotem zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji tj. możliwości zwiększenia Przedmiotu zamówienia polegającego na świadczeniu kompleksowej usługi pełnienia w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych polegających na ułożeniu warstwy ścieralnej z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej, który szczegółowo został opisany w Zadaniu nr 2 w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (dalej jako "OPZ") - dokumentacji postępowania na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotowym nadzorem. Link do dokumentacji postępowania http://bip.pkm-sa.pl/a,15040,wykonanie-robot-budowlanych-polegajacych-na-rozbudowie-modernizacji-oraz-zagospodarowaniu-przylegleg.html. Pozostałe uregulowania dotyczące prawa opcji zostały opisane w § 9 wzoru umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w terminie nie krótszym niż 60 dni (ok. 2 miesiące) przed terminem zakończenia zadania podstawowego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku gdy zleci wykonanie prawa opcji dla wykonawcy inwestycji będącej przedmiotem nadzoru inwestorskiego. 7. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje, uprawnienia, zasoby i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania Nadzoru Inwestorskiego oraz zobowiązuje się wykonać je z najwyższą starannością, w zgodności z wszystkimi mającymi zastosowanie przepisami prawa oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i szczególnym uwzględnieniem jego interesów. 8. przedmiotu zamówienia, zgodnie z aktualnymi "Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020". 9. Z uwagi na fakt, że Projekt jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia wszelkiej dokumentacji, związanej z realizacją w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020., Wykonawca - na wezwanie podmiotu uprawnionego do przeprowadzania kontroli prawidłowości realizacji projektu - zobowiązany jest do udostępnienia temu podmiotowi dokumentów, w tym dokumentów finansowych, związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 10. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 2) Zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą wykonywanie czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. 3) Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające "uprawnienia budowlane". Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do opracowania projektu budowlanego nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71210000-3, 71247000-1, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Development Design Sp. z o. o., ul. Kopernika 25/2, 26-200 Słupsk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84218.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79704.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122631.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.