To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-22
Ogłoszenie nr 510175338-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.
Gmina Paradyż: "Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574095-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540147815-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, NIP 768-17-16-653. Osoba do kontaktu: Ilona Kazuła, tel. 44 758-40-82
Szkoła Podstawowa im. OP AK "BŁYSK" w Pardayżu, ul. Przedborska 29, 26-333 Paradyż, NIP 768-16-23-733
Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Wójcinie, Wójcin A 16, 26-333 Paradyż, NIP 768-16-23-791
Szkoła Podstawowa w Przyłęku, Przyłęk 87, 26-333 Paradyż, NIP 768-16-23-839
Szkoła Podstawowa w Sokołowie, Grzymałów 38, 26-333 Paradyż, NIP 768-16-22-567
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Paradyż, Krajowy numer identyfikacyjny 59064826700000,
ul. Konecka
4,
26-333
Paradyż, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 758 40 82, e-mail
przetargi@gminaparadyz.pl, faks
44 758 40 24.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminaparadyz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania oraz do wyboru Wykonawcy upoważniona była Gmina Paradyż. Na Część I zamówienia zawarta została umowa z Gminą Paradyż. Na Część II zamówienia zawartych zostało 5 umów: 1 umowa z Gminą Paradyż oraz 4 umowy z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi (szkołami) - w zakresie dotyczącym danego podmiotu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne od siebie części : 1)Część I zamówienia - "Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż"; 2)Część II zamówienia - "Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Paradyż oraz jednostek organizacyjnych". 3.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ: a)zał. nr 8 do SIWZ - Opis Części I zamówienia; b)zał. nr 9 do SIWZ - Opis Części II zamówienia. 4.Opisy, o którym mowa w pkt 3.3, zawierają m.in. informacje wymagane zapisami art. 6d ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.). 5.Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie ilość części. 6.Zamawiający jest umocowany do przeprowadzenia postępowania celem udzielenia zamówienia publicznego na potrzeby Gminy Paradyż oraz następujących jednostek organizacyjnych: a)Szkoła Podstawowa im. OP AK "BŁYSK" w Paradyżu, b)Szkoła Podstawowa w Przyłęku, c)Szkoła Podstawowa w Sokołowie, d)Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Wójcinie na podstawie Porozumienia w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego pn. "Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż", zawartego w Paradyżu w dniu 27.06.2019 r. (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego.) 7.Z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę na daną część zamówienia, z punktu widzenia kryteriów przyjętych w SIWZ, zawarte zostaną następujące umowy: a)w zakresie Części I zamówienia - umowa z Gminą Paradyż; b)w zakresie Części II zamówienia - umowa z Gminą Paradyż oraz 4 umowy z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi (szkołami) - w zakresie dotyczącym danego podmiotu. 8.Faktury VAT dotyczące Gminy Paradyż wystawiane będą na dane: Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, NIP 768-17-16-653. 9.Faktury VAT dotyczące jednostek organizacyjnych gminy wystawiane będą na dane: NABYWCA: Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, NIP 768-17-16-653, ODBIORCA: ....../nazwa szkoły/....., ..../adres szkoły/...... 10.Na zasadzie art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)kierowanie pojazdami przystosowanymi do odbioru i transportu odpadów; b)wszelkie prace fizyczne w zakresie odbioru i transportu odpadów do punktu odbioru odpadów lub punktu przeładunku odpadów. Pozostałe uregulowania, dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę, zostały uregulowane w rozdziale XXVI SIWZ oraz w § 13 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 11.Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 12.Zamawiający zaleca uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umów. 13.Gdziekolwiek w dokumentacji przywoływane są normy lub nazwy własne Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2, 90500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Paradyż" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
540600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
583848.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości Gminy Paradyz oraz jednostek organizacyjnych" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37341.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40328.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
- Utylizacja artykułów przemysłowych, wyrobów tytoniowych oraz artykułów zwierzęcych i roślinnych
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Termomodernizacja budynku administracyjnego w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu gminy Trzebielino w okresie od 01.07.2025 roku do 30.06.2026 roku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.