eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTARCZANIE FILTRÓW DO INSTALACJI WENTYLACJI W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-22

Ogłoszenie nr 510175617-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTARCZANIE FILTRÓW DO INSTALACJI WENTYLACJI W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539496-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540080550-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 12118869400000, ul. os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126468502, e-mail asorys@rydygierkrakow.pl, faks 126468930.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalrydygier.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szpital Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTARCZANIE FILTRÓW DO INSTALACJI WENTYLACJI W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

90/ZP/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie filtrów do instalacji wentylacji w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (szacowane ilości i asortyment) zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji. 3. Zestawienie filtrów - o NOWE ZMODERNIZOWANE SYSTEMY 2013/2014 S.S. im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o.: POZYCJA 1 - CENTRALE NAWIEWNE, POZYCJA 2 - SYSTEMY ŁĄCZONE N + W, POZYCJA 3 - CENTRALE WYWIEWNE, o ISTNIEJĄCE (STARE) SYSTEMY S.S. im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o.: POZYCJA 4 - CENTRALE NAWIEWNE, POZYCJA 5 - CZERPNIE POWIETRZA. o NOWE SYSTEMY: POZYCJA 6 - MAŁOPOLSKIE CENTRUM OPARZENIOWO-PLASTYCZNE POZYCJA 7 - ODDZIAŁ ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII (DZIECI) POZYCJA 8 - MAŁOPOLSKIE CENTRUM MACIERZYŃSTWA I MEDYCYNY KOBIET 3. Dodatkowe minimalne wymagania przedmiotu zamówienia: a) dostarczany przedmiot zamówienia musi być zapakowany w pudła (opakowania), dobrze zabezpieczony na czas transportu do siedziby Zamawiającego, dodatkowo filtry klasy H13 muszą być szczelnie opakowane (owinięte na przykład folią typu stretch), b) do każdej części zamówionego i dostarczonego towaru, należy dołączyć certyfikaty, atesty higieniczne dopuszczające przedmiot zamówienia do stosowania, c) wymaga się aby filtry workowe i kasetowe z ramką stalową były wykonane z blachy ocynkowanej lub zabezpieczonej antykorozyjnie, w przypadku filtrów workowych należy stosować poprzeczki usztywniające, d) zabrania się stosowania ramek z tworzywa sztucznego bądź z tektury, w przypadku filtrów grubszych niż 200 mm (na przykład F9 529x287x290 mm) dopuszcza się ramy z tworzywa, e) filtry Absolutne H13 muszą posiadać uszczelkę na czole filtra oraz obudowę odporną na wilgoć, grzyby i pleśnie. Nie dopuszcza się stosowania ram z materiałów typu MDF, sklejka, tektura itp. f) filtry F9 kasetowe muszą posiadać uszczelkę na czole filtra, g) okres gwarancji przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia. h) przedmiot zamówienia musi być najwyższej jakości. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej asortymentu w zależności od potrzeb w ramach wartości umowy. 5. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 6. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 241435.13
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowe Eksport-Import Krzysztof Nowakowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 9, 09-402 Płock
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 284252.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 284252.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 291362.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.