Ogłoszenie z dnia 2019-08-22
Ogłoszenie nr 510175682-N-2019 z dnia 22-08-2019 r.
Burmistrz Gminy Pniewy: inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej dla zadaniem pn. Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Działania 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Gminy Pniewy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000,
ul. ul. Dworcowa
37,
62-045
Pniewy, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 2938601, e-mail
um@pniewy.wokiss.pl, faks
61 2910097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pniewy.wlkp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej dla zadaniem pn. Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZT.271.1.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej nad realizacją zadania pn. "Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej". Wykonawca zobowiązany posiadania właściwych uprawnień do prowadzenia nadzoru. Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przyjęciu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w wyznaczonych przez Zamawiającego zebraniach na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego. Termin pierwszego zebrania ustali Zamawiający i poinformuje o nim Wykonawcę z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy przede wszystkim poprzez: 1) kontrolowanie prawidłowości prowadzonych prac zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej co najmniej jeden raz w tygodniu z wyłączeniem okresów, w których nie będą prowadzone roboty budowlane, oraz na każde wezwanie Zamawiającego, 2) sporządzanie z kierownikiem budowy protokołów dotyczących robót zanikających, prób, sprawdzeń, a także ewentualnych protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, nieistotnych odstępstw od dokumentacji projektowej, 3) sprawdzanie przedstawianych przez wykonawcę robót kosztorysów dotyczących robót dodatkowych i zamiennych, 4) sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej i sprawdzenie kosztorysu powykonawczego oraz wystawienie wykonawcy robót oświadczenia inspektora nadzoru inwestorskiego o sporządzeniu kompletnej dokumentacji odbiorowej, zamknięciu księgi obmiarów robót i sprawdzeniu kosztorysu powykonawczego, 5) złożenie oświadczeń inspektorów nadzoru inwestorskiego o zakończeniu realizacji przedmiotowego zadania i jego prawidłowym wykonaniu, potwierdzającego gotowość wykonawcy robót do przeprowadzenia odbioru przedmiotowego zadania poprzez sporządzenie odrębnego dokumentu lub poprzez wpis do dziennika budowy, 6) udział w czynnościach odbiorowych robót wraz z podpisaniem protokołów odbioru, odrębnie dla każdego obiektu. 7) Za wykonanie zadania, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za każdy dzień, w którym Wykonawca dokona kontroli na placu budowy lub weźmie udział w zebraniu. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy zostanie określone na podstawie łącznej ilości odbytych wizyt. Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie miesięcznej faktury VAT
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71700000-5
Dodatkowe kody CPV: 71700000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22000.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane, Instlacyjne Piotr Pupka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27060.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego, nie można było dokonać w odpowiednim terminie wyboru inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. W związku przekazaniem placu budowy w dniu 27 czerwca 2019 r. oraz rozpoczęciem robót budowlanych konieczne było natychmiastowe wybranie inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności sanitarnej sprawującego kontrolę nad prawidłowością wykonywanych prac oraz akceptacją stosowanych materiałów.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- ,, Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie,,
- Rozbudowę drogi powiatowej nr 1226R Cmolas - Świerczów w km 0+500 do km 3+960 w miejscowości Cmolas, Świerczów
- Nadzór inwestorski zadania: "Renowacja zabytkowego obwarowania miasta Byczyna - odcinek A - etap V - strona zewnętrzna odA109 do A171,5 i strona wewnętrzna od A038 do A067,5"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. "Ninja Park Białołęka"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.