Ogłoszenie z dnia 2020-09-15
Ogłoszenie nr 510176939-N-2020 z dnia 15-09-2020 r.
Szkoła Podstawowa nr 9 w Wejherowie: LIKWIDACJA SZKÓD POWSTAŁYCH W WYNIKU POŻARU Z DNIA 03.08.2020 BUDYNKU SZKOLNEGO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 PRZY UL. SOBIESKIEGO 300 W WEJHEROWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 9 w Wejherowie, Krajowy numer identyfikacyjny 78377500000000,
ul. Oś. 1000-lecia PP
15,
84-200
Wejherowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 722 010, e-mail
sp9wejherowo@wp.pl, faks
586 729 115.
Adres strony internetowej (url): www.sp9.wejherowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: szkoła
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
LIKWIDACJA SZKÓD POWSTAŁYCH W WYNIKU POŻARU Z DNIA 03.08.2020 BUDYNKU SZKOLNEGO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 PRZY UL. SOBIESKIEGO 300 W WEJHEROWIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zam publ SP9 .271.05.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:LIKWIDACJA SZKÓD POWSTAŁYCH W WYNIKU POŻARU Z DNIA 03.08.2020 BUDYNKU SZKOLNEGO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 PRZY UL. SOBIESKIEGO 300 W WEJHEROWIE w zakresie a) prowizoryczne zabezpieczenia połaci dachowej folią b) Sprawdzenia i przeglądu instalacji elektrycznej wraz z jej uruchomieniem w części budynku c) Wymiany części pokrycia dachowego z dachówki wraz z częścią konstrukcji nad pomieszczeniem zaplecza chemi na poddaszu d) Wydzielenia stref na ciągach komunikacyjnych parteru i I - go piętra - dodatkowe ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczych rusztach metalowych, e) Osadzenie tymczasowej stolarki drzwiowej w ścianach o konstrukcji GK f) Remontu części pomieszczeń poddasza i zaplecza chemi w oparciu ekspertyzę budowlaną i zaleceniami MKZ g) Prac zabezpieczających teren prowadzonych prac remontowych w czynnym obiekcie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262120-8, 45261210-9, 45261000-4, 45332000-3, 45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
art 67.1.3 ustawy PZP
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70422.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKLAD REMONTOWO BUDOWLANY HEMAL
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ART 67 na podstawie art. 67.1.3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE
Wykonanie prac remontowych - likwidacji szkód pożaru z dnia 03.08.2020 zgodnie z zaleceniami
1. Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr PINB-I-7143/6/20 z dnia 05.08.2020,
2. Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie z dnia 03.08.2020
3. Ekspertyzy technicznej nr 2008/ET/01 opracowanej przez Rzeczoznawcę budowlanego
Zaistniałej sytuacji która miała miejsce w dniu 03.08.2020 o godz 15 34 zgłoszonej przez firmę ochroniarską AJAX, przeprowadzonej akcji ratowniczej Pąństwowej Powiatowej Straży Pożarnej w Wejherowie nie można było wcześniej przewidzieć ze względu na zdarzenie losowe -pożar w części zaplecza pomieszczenia gabinetu chemi i poddasza budynku szkolnego Szkoły Podstawowej nr 9 w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 300 ,. Na zaistnienie okoliczności Zamawiający nie miał żadnego wpływu. Uszkodzenie to bowiem nie powstało w wyniku zaniechania. Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia; Ponadto konieczność natychmiastowego usunięcia powstałych szkód -wykonanie robót budowlanych, których opóźnienie mogłoby spowodować szkody w majątku Zamawiającego lub stanowić zagrożenie zdrowia ludzi. W świetle powyższego, że spełnia się wszystkie przesłanki określone w art.67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp .to jest:
1) konieczne jest natychmiastowe wykonanie zamówienia
2) nie wynika ono z przyczyn leżących po stronie zamawiającego
3) konieczności takiej nie można było wcześniej obiektywnie przewidzieć
4) nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów Pomiędzy tymi przesłankami dodatkowo dochodzi związek przyczynowo - skutkowy i związek czasowy. Jednocześnie zadanie należy wykonać natychmiastowo ze względu na czynny obiekt ,możliwe zagrożenie uszkodzeń .
W związku z ww zdarzeniem losowym część pomieszczeń wyłączono z użytkowania .Pilna konieczność wykonania prac remontowych - naprawczych zabezpieczających budynek przed dalszymi szkodami spełnia przesłanki zawarte w art.67 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ponadto zabezpieczenie budynku szkolnego przed rozpoczęciem roku szkolnego z zachowaniem reżimu warunków epidemiologiczno sanitarnymi - COVID-19.
Jest to sytuacja nadzwyczajna, nie wynikająca z przyczyn leżących po stronie Zmawiającego, której nie mógł on przewidzieć a wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Opracowanie wariantowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Harcerskiej w Wejherowie" z opcjami
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Kostkowo na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1455G, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1439G w miejscowości Strzebielinko - formuła zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Ochrona osób i mienia sp. Ekofabryka Wejherowo Sp. z o.o., usługa monitorowania zewnętrz. obiektu i terenu składowiska Rybska Karczma oraz bud. EKOFABRYKI wraz z interwencyjnym sprawdzaniem obiektów
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- doposażenie w instalację ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji w budynkach mieszkalnych przy ul. Staszica 13 i Staszica 15 w Warszawie.
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.