eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-15

Ogłoszenie nr 510177109-N-2020 z dnia 15-09-2020 r.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543689-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 14214815500000, ul. ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 504 41 00, e-mail mpaziewska@wfosigw.pl, faks 22 504 41 39.
Adres strony internetowej (url): www.wfosigw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SAMORZĄDOWA OSOBA PRAWNA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-7/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 sztuk jednakowych, fabrycznie nowych, w pełni sprawnych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2020 r., cyfrowych wielofunkcyjnych urządzeń kopiujących, o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 2. Zamówienie obejmuje dostawę, instalację urządzeń w sześciu lokalizacjach Zamawiającego, tj.: 1) Warszawa, ul. Ogrodowa 5/7; 2) Płock, ul. Stary Rynek 20; 3) Ciechanów, ul. Mickiewicza 7; 4) Ostrołęka, ul. J. Piłsudskiego 38; 5) Siedlce, ul. Asłanowicza 18; 6) Radom, ul. 25 Czerwca 68, wsparcie eksploatacyjne (materiały eksploatacyjne z wyjątkiem papieru) oraz serwis i konserwację urządzeń przez okres 36 miesięcy. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każde urządzenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinny spełniać ww. urządzenia przed dopuszczeniem go do użytkowania. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego sprzętu lub certyfikatów spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na urządzenia równoważne musi do oferty załączyć dokumenty zawierające dokładny opis oferowanych urządzeń, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Wykonawca, który posługuje się równoważnymi certyfikatami musi je załączyć do oferty. Przez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy, który potwierdza spełnianie normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla normy wymienionej przez Zamawiającego, wystawiony przez niezależny podmiot uprawniony do wystawiania certyfikatów. 6. Zamawiający wymaga, aby czynności realizowane w ramach zamówienia polegające na obsłudze serwisowej urządzeń w miejscu ich instalacji, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia określone zostały w § 11 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30121200-5


Dodatkowe kody CPV: 30125128-8, 50313000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Dostawa Urządzeń - maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Świadczenie usługi serwisowej - 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru każdego Urządzenia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 246473.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: COPY-Q s.c. Adam Chojnacki Radosław Stępień
Email wykonawcy: biuro@copy-q.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesławicka 20
Kod pocztowy: 03-325
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139880.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139880.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252927.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.