To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-26
Ogłoszenie nr 510177374-N-2019 z dnia 26-08-2019 r.
Urząd Miejski w Radłowie: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RADŁÓW W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574403-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Radłowie, Krajowy numer identyfikacyjny 54565600000000,
ul. ul. Kolejowa
7,
33-130
Radłów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 782 044, e-mail
inwestycje@gminaradlow.pl, faks
146 782 818.
Adres strony internetowej (url): www.gminaradlow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY RADŁÓW W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PPI.271.26.19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Radłów w roku szkolnym 2019/2020. 2. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się przywóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz do miejsca zamieszkania wraz z obsługą, która zapewnieni warunki bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów autobusem. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi realizacja dowozów dzieci do szkół na następujących trasach: Trasa I - Radłów- Glów - Sanoka- Siedlec- Radłów- 33 km Trasa II - Radłów- Brzeźnica- Radłów- 18 km Trasa III - Zabawa- Wał Ruda (Bór, Śmietana)- Zabawa- 33 km Trasa IV - Zabawa- Marcinkowice- Zabawa - 34 km Trasa V - Wola Radłowska- Wał Ruda (Bór, Śmietana)- Wola Radłowska- 25 km Wykonawca określi w formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację zamówienia, ustaloną zgodnie ze wzorem wskazanym w Rozdziale XII. SIWZ 4. Zamawiający wymaga, aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022). 5. Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi ich aktualne badania techniczne. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW, które Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Usługa świadczona będzie tymi autobusami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie. 6. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autobusu zastępczego będącego w dyspozycji wykonawcy, w czasie określonym w Formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 60 minut. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów oraz przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów. 8. Usługa będzie świadczona wg ustalonego z Dyrektorami poszczególnych szkół- rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planu zajęć tych placówek. W rozkładzie kursów autobusów, będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów, punkty zbiórki uczniów. Wykonawca zamówienia otrzyma rozkład kursów autobusów w terminie do dnia 30.08.2019 r. 9. W każdym autobusie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. 10. Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało: 1) sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu, 2) pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w autobusie, 3) ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy, 4) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu, 5) zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu, 6) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu. 11. Długość wszystkich tras na których, będą świadczone usługi dowozu w każdy dzień nauki szkolnej będzie wynosiła w sumie 143 km. 12. Dowóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki szkolnej dzieci i młodzieży. Zamawiający informuje, że w roku szkolnym 2019/2020 liczba dni objętych zamówieniem dowozu uczniów wynosi 187 dni. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej przy zastosowaniu aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust. 1 ustawy Pzp. 16. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 17. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 18. Zamawiający zastrzega na podstawie art. 36 ust. 2 pkt. 1 pzp, obowiązek osobistej realizacji przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, jaką jest świadczenie usługi dowozu uczniów. 19. Zamawiający informuje, że wykonawca realizację pozostałych czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia może powierzyć podwykonawcy oraz w przypadku powierzenia takowego, żąda wskazania w Formularzu ofertowym, części zamówienia, której wykonanie zostało powierzy i podania firm podwykonawców. 20. Wszystkie rozliczenia dokonywane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN. 21. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia na etapie realizacji zamówienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - osób wykonujących czynności w zakresie: a) kierowanie autobusami. 22. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 21 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 23. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej stosowne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 21, wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 24. Nie spełnienie powyższego warunku potraktowane zostanie jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, czego konsekwencja będzie zatrzymanie przez Zamawiającego wadium (art. 46 ust. 5 pkt. 1 i 3). Jeżeli Wykonawca będzie uchylał się od przedłożenia wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie z art. 24 aa ust. 2 Pzp. 25. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży, zgodnie żądaniem Zamawiającego, każdy z osobna lub wszystkie razem niżej wymienione dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 22 czynności, w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami o których mowa powyżej są: o poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016, poz. 922) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj wykonywanej pracy, rodzaj umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 21, na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracowników, wykonujących czynności wskazane w pkt. 21, przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 26. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 21 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 7 SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez niego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane w punkcie 21 czynności. 27. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 28. Zamawiający informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy żąda wskazania w formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 SIWZ. 29. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub ewentualnych nieścisłości SIWZ po upływie terminu na wniesienie odwołania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162949.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Transport Osobowo-Towarowy JANPOL Jan Pięta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
181079.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wieleń w okresie od 07.01.2025r. do 27.06.2025r."
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych oraz dzieci niepełnosprawnych pięcioletnich i sześcioletnich z trenu Gminy Łobez do placówek oświatowych w 2025r.
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chocianów do placówek oświatowych w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów dowożonych do placówek szkolnych w okresie styczeń - czerwiec w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Radoszyce w I półroczu 2025 roku
- Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu Szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.