To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-16
Ogłoszenie nr 510177471-N-2020 z dnia 16-09-2020 r.
33 Baza Lotnictwa Transportowego: Dostawa maszyn do budowy i remontu sztucznych nawierzchni lotniskowych oraz utrzymania lotnisk.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553369-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
33 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 31018885400000,
ul. Powidz-Osiedle
6,
62-430
Powidz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
261 544 471; 261 544 261, e-mail
33bltr.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 544 332; 261 544 111.
Adres strony internetowej (url): www.33bltr.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa maszyn do budowy i remontu sztucznych nawierzchni lotniskowych oraz utrzymania lotnisk.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):15/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych maszyn do budowy i remontu sztucznych nawierzchni lotniskowych oraz utrzymania lotnisk wraz z wyposażeniem i dokumentacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzach cenowych oraz wymaganiach eksploatacyjno - technicznych (WET) - załączniki nr 2A-4A oraz 2B-4B do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa frezarki spalinowej do pęknięć szczelinowych (1 szt.) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A i 2B do SIWZ (formularz cenowy i WET). Zadanie nr 2 - Dostawa pistoletów do wbudowywania materiałów plastycznych, pneumatyczny (2 kpl.)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3A i 3B do SIWZ (formularz cenowy i WET). Zadanie nr 3- Dostawa malowarki lotniskowej spalinowej (1 szt.) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4A i 4B do SIWZ (formularz cenowy i WET). 3. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym oraz wymaganiach eksploatacyjno - technicznych (WET). 4. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załączniki nr 2A-4A do SIWZ) dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt, tj. dla zadań 1 i 3 kolumna nr 3 - nazwa producenta, kolumna nr 4 - kod lub symbol produktu umożliwiający jednoznaczną identyfikację towaru dla zadania nr 2 kolumna nr 3 - nazwa producenta części składowych maszyny, kolumna nr 4 - kod lub symbol części składowych maszyny umożliwiający jednoznaczną identyfikację towaru, kolumna nr 9 - parametry oferowanego produktu. Nie wypełnienie kolumny nr 3 i 4 załącznika nr 2A i 4A do SIWZ oraz kolumny nr 3, 4 i 9 załącznika nr 3A do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w formularzu cenowym (załączniki nr 2A-4A do SIWZ) wraz z wyposażeniem i dokumentacją określoną w WET (załącznik nr 2B-4B do SIWZ). b) Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań jest magazyn Odbiorcy tj. Jednostka Wojskowa 3918 Jarocin, 63-200 ul. Wojska Polskiego 71. c) Przedmiot zamówienia ma być dostarczony transportem Wykonawcy osobiście lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę (Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru przez firmy kurierskie). Dostawa będzie realizowana od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00 do magazynu Odbiorcy wskazanego w punkcie b niniejszej części. d) Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku maszyn do magazynu Odbiorcy Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. e) O dacie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego i Odbiorców na 3 dni przed terminem dostawy. f) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia. g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w warunkach eksploatacyjno - technnicznych (załącznik nr 2B - 4B do SIWZ). h) Wykonawca przeprowadzi w ramach wynagrodzenia umownego szkolenie teoretyczne i praktyczne z wytypowanymi przez Odbiorcę operatorami maszyn w ilości min. 3 osób dla każdego z zadań. i) Szkolenie odbędzie się nie później niż w ciągu 5 dni od momentu dostarczenia maszyn do Odbiorcy. j) Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone maszyny. Termin ten może ulec zmianie w ramach kryterium oceny ofert. Szczegóły opisano w części XIV SIWZ. 6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa frezarki spalinowej do pęknięć szczelinowych (1 szt.) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na zadanie nr 1 zostały złożone 2 oferty, obydwie zostały odrzucone. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa pistoletów do wbudowywania materiałów plastycznych, pneumatyczny (2 kpl.) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty na przedmiotowe zadanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa malowarki lotniskowej spalinowej (1 szt.) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39154.10
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASTECO POLSKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39237.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.