eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w miejscowości Kończewo (gm. Kobylnica) poprzez dobudowę do istniejącej szkoły podstawowej obiektu szkolnego z elementami funkcjonalnymi szkoły wraz z wykonaniem charakterystyki energetycznej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwoju Ziemi Słupskiej na lata 2019 - 2024 w zakresie budowy łącznika pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły podstawowej a projektowaną salą gimnastyczną (etap I budowy budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Kończewie).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-16

Ogłoszenie nr 510177653-N-2020 z dnia 16-09-2020 r.

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy: Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w miejscowości Kończewo (gm. Kobylnica) poprzez dobudowę do istniejącej szkoły podstawowej obiektu szkolnego z elementami funkcjonalnymi szkoły wraz z wykonaniem charakterystyki energetycznej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwoju Ziemi Słupskiej na lata 2019 - 2024 w zakresie budowy łącznika pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły podstawowej a projektowaną salą gimnastyczną (etap I budowy budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Kończewie).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563182-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540151587-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie przygotowuje i przeprowadza Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy w imieniu i na rzecz Gminy Kobylnica na podstawie art.15 ust. 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 36569688100000, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 841 59 12, e-mail cuw@kobylnica.pl, faks 59 841 59 15.
Adres strony internetowej (url): http://cuwkobylnica.bip.gov.pl , http://bip.kobylnica.pl
Adres profilu nabywcy: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl , http://bip.kobylnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w miejscowości Kończewo (gm. Kobylnica) poprzez dobudowę do istniejącej szkoły podstawowej obiektu szkolnego z elementami funkcjonalnymi szkoły wraz z wykonaniem charakterystyki energetycznej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwoju Ziemi Słupskiej na lata 2019 - 2024 w zakresie budowy łącznika pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły podstawowej a projektowaną salą gimnastyczną (etap I budowy budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Kończewie).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW-DOR.271.14.2020.OZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do realizacji roboty budowlane polegające na rozbudowie Szkoły Podstawowej w miejscowości Kończewo dz. nr 49/1, 48/1 oraz 49/4 i 49/3 (powstałe w wyniku podziału dz. nr 49/2), obr. Kończewo, gm. Kobylnica poprzez dobudowę do istniejącej szkoły podstawowej obiektu szkolnego z elementami funkcjonalnymi szkoły wraz z wykonaniem charakterystyki energetycznej, badań termowizyjnych, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej, w tym: 1) Wykonanie robót budowlanych w zakresie: a) Budowy części parterowej i piętra zaplecza socjalnego w części parterowej z dachem dwuspadowym płaskim, krytym blachą na rąbek stojący, w części piętrowej z dachem jednospadowym płaskim krytym papą, b) budowy części parterowej zaplecza szatniowego - wiatrołapu wraz z korytarzem, wiatrołapu prowadzącego do sali przedszkolnej, pomieszczenia technicznego, oraz dwóch pomieszczeń sanitarnych, c) budowy części piętra zaplecza szatniowego - przedsionka prowadzącego do węzła sanitarnego oraz do sali lekcyjnej wraz z magazynkiem, d) przebudowy części istniejącej szkoły podstawowej obejmującej rozbiórkę wiatrołapu oraz wykonanie otworu drzwiowego poprzez poszerzenie istniejącego okna na poziomie piętra budynku szkoły, zmianę wejścia głównego w zakresie schodów zewnętrznych oraz budowę nowego podjazdu dla osób niepełnosprawnych, e) budowy i przebudowy przyłączy i sieci, w tym: - przyłączy kanalizacji sanitarnej, - instalacji wewnętrznej odprowadzenia wód opadowych, - instalacji elektrycznej, - instalacji wodociągowej, - instalacji ciepłowniczej, - instalacji telekomunikacyjnej, - przebudowy linii oświetleniowej z napowietrznej na kablową, f) przebudowy zagospodarowania terenu, w tym: - ciągu pieszego, - placu utwardzonego punktu poboru wody, - trawników, - skarp, - schodów terenowych, - furtki od strony ul. Kolejowej oraz 2) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 3) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej, 4) wykonanie badań termowizyjnych wraz z badaniem szczelności powietrznej budynku, 5) wykonanie dokumentacji odbiorowej. 3.2 Wymagania dotyczące badań termowizyjnych, badań powietrznej szczelności budynku: 1) Wykonawca wykona badania minimum dwukrotnie, tj. na etapie wykonania stanu surowego zamkniętego oraz po zakończeniu robót budowlanych. 2) Wykonawca wykona badania termowizyjne budynku zgodnie z procedurą opisaną PN-EN 13187:2001 (Właściwości cieplne budynków - Jakościowa detekcja wad cieplnych w obudowie budynku - Metoda podczerwieni) 3) Wykonawca wykona badania powietrznej szczelności budynku zgodnie z procedurą opisaną w PN-EN ISO 9972:2015-10 (Cieplne właściwości użytkowe budynków - Określanie przepuszczalności powietrznej budynków - Metoda pomiaru ciśnieniowego z użyciem wentylatora) zarówno przy podciśnieniu jak i przy nadciśnieniu, z jednoczesnym wykonaniem badań termowizyjnych. 4) Z przeprowadzonych badań, Wykonawca sporządzi raporty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z Dokumentacją oraz z Załącznikiem nr 2 Wymagania izolacyjności cieplnej i inne wymagania związane z oszczędnością energii do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 5) W przypadku braku odpowiednich warunków atmosferycznych do przeprowadzenia badań po zakończeniu robót budowlanych, przed dokonaniem końcowego odbioru robót budowlanych - Wykonawca zobowiązuje się wykonać badania w okresie gwarancji i rękojmi, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 6) W przypadku stwierdzenia wad i usterek, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia i ponownego wykonania badań, w celu potwierdzenia ich prawidłowego usunięcia. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym: 1) kolorystykę wnętrz, typ i kolorystkę materiałów okładzinowych oraz stolarki okiennej i drzwiowej, rodzaj i typ pokrycia dachu, 2) rodzaj i typ planowanych do montażu urządzeń i wyposażenia. 3.4 Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz ze zgłoszeniem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000 zgłoszonej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500. 3.5 Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej "STWiORB" lub równoważne. 3.6 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 3.8 W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 3.9 Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale 3 SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB. 3.10 Zaleca się Wykonawcom po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.11 Wykonawca przedłoży w terminie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, w formie papierowej i elektronicznej kosztorys ofertowy w odniesieniu do ceny ofertowej, celem uzgodnienia przez Zamawiającego (kalkulacja ceny w postaci kosztorysu ofertowego jest podstawą do pomniejszenia wynagrodzenia w wyniku zastosowania robót zamiennych, gdy wartość robót zamiennych będzie niższa niż wartość robót podlegających zamianie), jak również harmonogram rzeczowo - finansowy, o którym mowa w § 11 ust. 1 projektu umowy. 3.12 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy. 3.13 Zamawiający wymaga od Wykonawcy niezależnie od rękojmi udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 3.14 Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia/umowy określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.15 Źródło finansowania zamówienia - budżet Gminy Kobylnica i środki budżetu państwa pochodzące z rezerwy celowej budżetu państwa w ramach Programu wieloletniego pod nazwą "Program na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019-2024. 3.16 Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule. 3.17 Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.). 3.18 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.17 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.19 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.17 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 3.20 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.17 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.17 SIWZ czynności. 3.21 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45100000-8, 45111200-0, 45223500-1, 45320000-6, 45262520-2, 44232000-5, 44210000-5, 45400000-1, 45300000-0, 45330000-9, 45321000-3, 45230000-8, 45231100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1130348.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECOZET Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@ecozet.eu
Adres pocztowy: ul. Strażacka 6
Kod pocztowy: 83-400
Miejscowość: Kaliska Kościerskie
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1385585.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1385585.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1883489.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.