To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-16
Ogłoszenie nr 510177980-N-2020 z dnia 16-09-2020 r.
Urząd Gminy w Babicach: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej
w miejscowości Babice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572131-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540151023-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Babicach, Krajowy numer identyfikacyjny 53496000000000,
ul. ul. Krakowska
56,
32-551
Babice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 134 002, e-mail
rokosz@babice.pl, faks
326 134 013.
Adres strony internetowej (url): www.babice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Babice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Wb.271.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Babice. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie). Następnie należy zrealizować wszystkie roboty niezbędne do osiągnięcia celów opisanych w Programie funkcjonalno - użytkowym. Zakres robót objętych SIWZ stanowi: a)zaprojektowanie rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej zarówno tłocznej jaki grawitacyjnej wraz z zabudową studzienek na działkach prywatnych (w przypadku działek niezabudowanych oraz posiadających szamba ekologiczne bądź przydomowe oczyszczalnie kolektory zostaną zakończone w granicy poprzez zaślepienie) o łącznej długości około 4025 mb w zakresie średnic 90 - 200 mm na obszarze gminy Babice, pompowni ścieków oraz niezbędnego uzbrojenia na sieci kanalizacji sanitarnej (studzienki kanalizacyjne itp.) w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań między innymi: ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, sporządzenie przedmiaru robót wraz z kosztorysem inwestorskim itp. b)wybudowanie wyżej wymienionych sieci kanalizacji sanitarnej wraz z uzbrojeniem oraz przywrócenie terenu objętego inwestycją do stanu pierwotnego sprzed rozpoczęcia robót. Uwaga: Długości sieci są długościami orientacyjnymi wynikającymi z rzeczywistych odległości w terenie pomiędzy punktami stanowiącymi granice zakresu. Ostateczne wartości w zakresie średnic, długości sieci i przełączeń ustali Wykonawca w oparciu o szczegółowe obliczenia w porozumieniu Inwestorem. Wykonawca powinien zaprojektować i zrealizować całość inwestycji uwzględniając aspekty ekonomiczne, środowiskowe i społeczne. Dobór technologii robot dla poszczególnych fragmentów sieci stanowi element prac projektowych, a tym samy jest obowiązkiem Wykonawcy. Przyjęte przez Wykonawcę metody rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej powinny zapewniać wszystkie wymagane parametry funkcjonalno - użytkowe, określone w PFU - w szczególności: -trwałości robót, -braku negatywnego wpływu na parametry pracy sieci, -zapewnienia szczelności sieci, -zachowania wymaganych parametrów statycznych rur. W efekcie realizacji całego zakresu prac zapewniony zostać ma ciągły odbiór ścieków co wiąże się z likwidacją szamb i dołów kloacznych w zasięgu inwestycji oraz zmniejszenie ruchu pojazdów asenizacyjnych. Budowa przepompowni ścieków pozwoli na odbiór większej ilości ścieków, a tym samym umożliwi rozbudowę infrastruktury dla niezagospodarowanych obecnie terenów. Budowa kanalizacji umożliwi bezpośrednie przełączenie 79 szt. zabudowanych nieruchomości oraz umożliwić ma w przyszłości podpięcie 49 sztuk nieruchomości 2)przebudowę sieci wodociągowej z rur PE100 RC DN90 PN10 SDR17 o długości 318,00 m, z włączeniem do istniejących sieci w pasie drogowym drogi gminnej ul. Krakowskiej w Babicach wraz z przełączeniem istniejących przyłączy oraz zabudową 2 hydrantów. Przebudowa prowadzona będzie po trasie istniejącej sieci bez zmiany jej średnicy i długości. 3.Szczegółowy zakres zamówienia określony został w następujących załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1)załącznik Nr 1 do SIWZ - dokumentacja techniczna; 2)załącznik Nr 2 do SIWZ - istotne postanowienia umowy. 4.Ponadto zakres prac obejmuje sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1)dokumentacja powykonawcza, 2)obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3)atesty na materiały i prefabrykaty, 4)protokoły odbioru robót, 5)wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń potrzebne do odbioru budowlanego. 5.Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Pzp, poniżej przedstawione zostały realizowane w ramach projektu działania, mające na celu zapewnienie dostępności produktów projektu dla osób z różnego rodzaju niepełnosprawnościami: Hydranty mają być w kolorystyce zapewniającej dobrą widoczność dla osób słabo widzących. 6.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli pracowników wykonujących: roboty ziemne, roboty montażowe, roboty instalacyjne. Wymóg ten nie dotyczy osób, które będą wykonywać usługę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej a także m.in. osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2)W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. 5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45100000-8, 45232000-2, 71320000-7, 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3144562.82
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Inżynieryjno-Budowlanych ,,KANBUD" S.C. Wójcik J. Wójcik Z.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2691131.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.