eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › "Wynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z kierowcą i obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w latach 2020-2022".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-16

Ogłoszenie nr 510178147-N-2020 z dnia 16-09-2020 r.

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy: "Wynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z kierowcą i obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w latach 2020-2022".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577190-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 36569688100000, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 841 59 12, e-mail cuw@kobylnica.pl, faks 59 841 59 15.
Adres strony internetowej (url): http://cuwkobylnica.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy: htto://cuwkobylnica.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wynajem pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z kierowcą i obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w latach 2020-2022".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW-DOR.271.15.2020.OZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest rzetelne i terminowe świadczenie usługi wynajmu pojazdów transportowych i maszyn budowlanych wraz z kierowcą i obsługą operatorską na potrzeby Gminy Kobylnica w latach 2020 - 2022, która obejmuje: 1) 1 (jeden) samochód ciężarowy o napędzie 4x4 i ładowności min. 12 ton, 2) 1 (jeden) ciągnik o mocy min. 80 KM z przyczepą o ładowności min. 12 ton, 3) 1 (jedną) ładowarko-spycharka o pojemności łyżki min. 1,3 m3, 4) 1 (jedną) minikoparka na gąsienicach, 5) 1 (jeden) spychacz gąsienicowy o mocy silnika min. 90 kW, 6) 1 (jedną) koparka gąsienicowa o mocy silnika min. 120 kW o pojemności łyżki min. 1,3 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m, 7) 1 (jedną) koparka kołowa o mocy silnika min. 99 kW o pojemności łyżki min. 0,8 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m, 8) 1 (jeden) ciągnik o mocy w przedziale od 30 do 40 KM oraz od 25,8- do 30 KW, z kosiarką bijakową o szerokości koszenia min. 800 mm, zasięgu koszenia minimum 3 m, 9) 1 (jeden) ciągnik o mocy 95 KW (120 KM) z kosiarką bijakową przystosowany do koszenia rowów i poboczy o szerokości roboczej minimum1,2 m, 10) 1 (jeden) samochód ciężarowy o napędzie 4x4 i ładowności min. 24 tony. 3.3 Szacunkowy obmiar pracy pojazdów transportowych i maszyn budowlanych określonych w ust. 3.1 zwanych dalej "sprzętem" w okresie realizacji zamówienia wynosi odpowiednio dla: 1) samochodu ciężarowego o napędzie 4x4 i ładowności min. 12 ton: 1 600 godzin, 2) ciągnika o mocy min. 80 KM z przyczepą o ładowności min. 12 ton: 1 600 godzin, 3) ładowarko - spycharki o pojemności łyżki min. 1,3 m3: 1 600 godzin, 4) minikoparki na gąsienicach: 300 godzin, 5) spychacza gąsienicowego o mocy silnika min. 90 kW: 300 godzin, 6) koparki gąsienicowej o mocy silnika min. 120 kW o pojemności łyżki min. 1,3 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m: 300 godzin, 7) koparki kołowej o mocy silnika min. 99 kW o pojemności łyżki min. 0,8 m3 i łyżką skarpową o szerokości min. 2 m: 300 godzin, 8) ciągnika o mocy w przedziale od 30 do 40 KM oraz od 25,8 do 30 KW, z kosiarką bijakową o szerokości koszenia min. 800 mm, zasięgu koszenia min. 3 m: 250 godzin, 9) ciągnika o mocy 95 kW (120 KM) z kosiarką bijakową przystosowany do koszenia rowów i poboczy o szerokości roboczej min. 1,20 m: 500 godzin, 10) samochodu ciężarowy o napędzie 4x4 i ładowności min. 24 tony: 300 godzin. 3.4 Ilości godzin pracy sprzętu wskazanego w ust. 3.3 są ilościami szacunkowymi, ustalonymi w szczególności w celu obliczenia ceny oferty w niniejszym postępowaniu niezbędną do wyboru Wykonawcy usługi. 3.5 W toku realizacji przedmiotu umowy Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktycznie wykonane usługi (czas pracy sprzętu), w cyklach miesięcznych, w oparciu o potwierdzone przez obie strony umowy raporty pracy sprzętu i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie, z zastrzeżeniem że do czasu pracy sprzętu nie wlicza się czasu dojazdu do miejsca pracy i powrotu oraz czasu postoju w związku z awarią sprzętu w miejscu wykonywania pracy. 3.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wykonania przedmiotu zamówienia do 40% w zakresie ilościowym i wartościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykonanie to nie będzie leżało w jego interesie, w tym w przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. 3.7 W związku z ograniczeniem, o którym mowa w ust.3.6 Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym finansowe w stosunku do Zamawiającego. 3.8 Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia i udostępnienia niezbędnej ilości sprzętu potrzebnego do realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 3.1, nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu przekazania zlecenia przez przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenie na świadczeniu usług będą przekazywane pisemnie na adres Wykonawcy lub telefonicznie lub faksem lub drogą elektroniczną, zgodnie z wyborem Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60181000-0


Dodatkowe kody CPV: 60182000-7, 45520000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 820600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRĘŻEL SP. Z O.O.
Email wykonawcy: biuro@krezel.com.pl
Adres pocztowy: UL. KASZTANOWA 1
Kod pocztowy: 76-251
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1011183.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1011183.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1011183.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.