To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-17
Ogłoszenie nr 510178590-N-2020 z dnia 17-09-2020 r.
Gmina Wodzisław: "Remont nawierzchni".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567448-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wodzisław, Krajowy numer identyfikacyjny 29101085000000,
ul. ul. Krakowska
6,
28-330
Wodzisław, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 806 118, e-mail
sekretariat@ugwodzislaw.pl, faks
413 806 118.
Adres strony internetowej (url): www.wodzislaw.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont nawierzchni".
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Remont nawierzchni, polegający na wykonaniu robót remontowych nawierzchni z kostki betonowej jezdni i ciągów pieszych na rynku w Wodzisławiu; działki nr 108, 126 o zakresie: - roboty rozbiórkowe i odbudowa nawierzchni z kostki betonowej (behaton) jezdni o powierzchni 406,50m2, chodnika o pow. 6,0m2; - roboty rozbiórkowe podbudowy i wzmocnienie i uzupełnienie podbudowy z materiałów kamiennych o grubości do 10 cm na powierzchni 406,50m2 + 6,0m2; - rozebranie i wymiana uszkodzonych krawężników drogowych 15 x 30 x 100cm o długości 10,0m; - regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych w ilości 3 szt.; - regulacja pionowa i pozioma wpustów ulicznych krat ściekowych w ilości 9 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ oraz dostępne również w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 7 Urzędu Gminy w Wodzisławiu, ul. Krakowska 6, 28 330 Wodzisław w dni robocze: poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz.730 - 1530, wtorek 800 - 1600. 3) Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego. 4) Wykonawca wykona oznakowanie i zabezpieczy roboty zgodnie z opracowanym i zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu. 5) Wykonawca zobowiązuje się do należytego zabezpieczenia terenu robót i ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie tego zabezpieczenia. 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie realizacji prac będących przedmiotem zamówienia obowiązywanie przepisów i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony Środowiska. 7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić / zorganizować wywóz i utylizację wszystkich odpadów jakie powstaną w trakcie realizacji robót. 8) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym i informowania o postępach robót. 9) Najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kosztorys powykonawczy po wykonaniu robót. 10) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z wymogami Zamawiającego, wymogami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi, oraz obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej. 11) Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren robót, zaplecze budowy, tereny zajęte lub użytkowane przez Wykonawcę w związku z prowadzonymi pracami. 12) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, w tym także transportem budowlanym, powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - roboty przygotowawcze, - wywiezienie i utylizacja ziemi oraz odpadów powstających na terenie budowy, - roboty porządkowe, - sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45233300-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44051.19
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grzegorz Kubacki Usługi Budowlane
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41277.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- "Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego"
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Pruchnik
- Budowa drogi gminnej relacji Chądzyny Kuski - Chądzyny Krusze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.