To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-27
Ogłoszenie nr 510178923-N-2019 z dnia 27-08-2019 r.
Uniwersytet Rzeszowski: Sprzedaż wraz z dostawą mebli oraz krzeseł do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577844-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Rzeszowski, Krajowy numer identyfikacyjny 69156004000000,
ul. ul. Rejtana
,
35-959
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 721 018, e-mail
org@univ.rzeszow.pl, faks
178 721 262.
Adres strony internetowej (url): http://www.ur.edu.pl/uniwersytet/przetargi/ogloszenia
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż wraz z dostawą mebli oraz krzeseł do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/UR/134/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie zostało podzielone dna 2 zadania (części): Zadanie 1: Sprzedaż wraz z dostawą mebli stanowiących dokompletowanie posiadanych mebli na potrzeby zagospodarowania klasopracowni Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego Regał z wkładami-szt. 1, Zestaw mebli-1 zestaw Zadanie 2: Sprzedaż wraz z dostawą 2 sztuk foteli biurowych oraz 6 sztuk krzeseł biurowych niezbędnych do funkcjonowania Sekretariatu nowo powstałej Szkoły Doktorskiej UR Fotele biurowe-2 szt. Krzesła biurowe- 6szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 do Siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39112000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1: Sprzedaż wraz z dostawą mebli stanowiących dokompletowanie posiadanych mebli na potrzeby zagospodarowania klasopracowni Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postepowanie dla zadania nr 1: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie nie wpłynęła żadna oferta na dane zadanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2: Sprzedaż wraz z dostawą 2 sztuk foteli biurowych oraz 6 sztuk krzeseł biurowych niezbędnych do funkcjonowania Sekretariatu nowo powstałej Szkoły Doktorskiej UR |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1511.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pracownia Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz Marta Skarbiecka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1858.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem termobloku do badań naukowych
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 986 Tuszyma - Ropczyce - Wiśniowa w km 41+217.50 - 43+174.00 w m. Szufnarowa polegająca na budowie chodnika i zatok autobusowych w odcinku w km 42+131.00 - 42+242.00
- Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni mineralno - asfaltowej poprzez uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań
- Dostawa ręcznych miotaczy gazu (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa fabrycznie nowej posypywarki dla potrzeb RDW Lubaczów
- Remont połaci dachu wraz z wyposażeniem technicznym dachu na budynku RCKiK w Rz-wie przy ul. Wierzbowej 14 oraz wykonanie instalacji systemu asekuracyjnego zapobiegającego upadkowi z dachów
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Dostawa i montaż mebli do laboratorium fizyki dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Utworzenie 23 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w klubie dziecięcym w Żarnowie przy ulicy Polnej 1" - dostawa wyposażenia
- Dostawa mebli i krzeseł dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
- Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu "AKTYWNY MALUCH" 2022-2029 gminnym klubie dziecięcym w Wydrzynie, 98-310 Czarnożyły
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby budynku Internatu Zespołu Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im. Józefa Wybickiego w Bolesławowie.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.