To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-27
Ogłoszenie nr 510178931-N-2019 z dnia 27-08-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów: Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, wędlin oraz mięsa drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575043-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, Krajowy numer identyfikacyjny 00029317200000,
ul. Helclów
2,
31-148
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 634 42 55 , e-mail
sekretariat@dpshelclow.pl, faks
12 633 08 28 .
Adres strony internetowej (url): www.dpshelclow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, wędlin oraz mięsa drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO.271.1.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z podziałem na części: 1) Część I - mięso świeże 2) Część II - wędliny świeże wysokiej jakości 3) Część III - mięso drobiowe 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w: Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ - dotyczy Części I zamówienia; Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ - dotyczy Części II zamówienia; Załączniku Nr 3 do niniejszej SIWZ - dotyczy Części III zamówienia; 3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: Dostarczany towar musi być: 1) świeży, niemrożony, pierwszej jakości, spełniający polskie normy, 2) prawidłowo opakowany, w przykrytych pojemnikach (pojemniki plastikowe, czyste, bez nieprzyjemnych zapachów, przeznaczone tylko dla jednego asortymentu towaru ujętego w Wykazie Asortymentu (Załącznik nr 1 i/lub nr 2 i/lub Nr 3 do SIWZ)), 3) towar powinien być oznakowany widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia podanym na opakowaniu - tym samym dla każdorazowej całej dostawy danego asortymentu - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia ujętym w Wykazie Asortymentu, stanowiącym Załącznik nr 1 i/lub Załącznik Nr 2 i/lub Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) towar winien być ułożony w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd wyrobu, 5) wolny od wad uniemożliwiających ich spożycie, 6) przebadany przez placówkę weterynaryjną, 7) produkowany oraz dostarczany z zachowaniem wymogów organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej oraz wdrożonego przez Wykonawcę systemu HACCP, 8) tożsamy ze wskazanym w ofercie. 4. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji i z tej samej partii oraz winien być wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i obowiązującymi przepisami, w szczególności: a) powinien spełniać wymogi Polskiej Normy określone w Ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych; 5. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanych towarów - zapewnienia specjalistycznego środka transportu odpowiedniego dla przewożonych produktów objętych zamówieniem i zgodnie z obowiązującymi przepisami, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego, 2) osoba dostarczająca towar ma obowiązek posiadać aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno - epidemiologicznych, 3) wraz z każdorazową dostawą towaru Wykonawca ma obowiązek dołączyć Handlowy Dokument Identyfikacyjny, 4) w przypadku towarów dostarczanych w opakowaniach, dostarczenia zamówionej ilości towaru netto, tj. nie wliczenia wagi opakowania np. kartony, sznurki, folie oraz siatki, w wagę zamówionego towaru, 5) odbioru pustych opakowań zbiorczych (nie dotyczy opakowań indywidualnych produktu) po dostarczonym do siedziby Zamawiającego towarze co najmniej 1 raz w tygodniu. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca: 1) dokonywał nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego - na okres do następnej dostawy, 2) dostawy towaru będą realizowane w godzinach - od 7.00 do 8.00 od poniedziałku do piątku, następnego dnia roboczego po dniu otrzymaniu pisemnego zamówienia (mail; fax) - do godziny 11.00, a jeżeli zgłoszenie wpłynęło do Wykonawcy po godz. 11.00 - dostawa nastąpi w następnym dniu roboczym - do godziny 13:00. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać w stałej gotowości do odbioru faks oraz skrzynkę poczty elektronicznej, 3) dostawy będą realizowane sukcesywnie, w cenach określonych w Wykazie Asortymentu stanowiącym Załącznik nr 1 i/lub Załącznik nr 2 i /lub Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) w razie stwierdzenia niedoborów ilościowych lub wad (dotyczy to jakości, świeżości, terminu przydatności do spożycia, zmiany ilości produktu lub niezgodności asortymentu) w dostarczonej partii towaru Zamawiający zgłosi ten fakt Wykonawcy, a Wykonawca uzupełni niedobory ilościowe lub wymieni wadliwą partię towaru na wolną od wad w następujących terminach: a) w dniu otrzymania zgłoszenia do godziny 17:00 - jeśli zgłoszenie, o którym mowa powyżej, wpłynęło do godz. 13:00, b) w następnym dniu roboczym w godzinach 8:00 - 11:00 - jeśli zgłoszenie, o którym mowa powyżej, wpłynęło po godz. 13:00. 7. Miejscem dostawy i wniesienia przez pracowników Wykonawcy zamawianego towaru jest siedziba Zamawiającego - DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCÓW - KRAKÓW, UL. HELCLÓW 2 - Magazyn Żywnościowy - piwnica. 8. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego transportem i na koszt Wykonawcy. 9. U w a g a : W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę towaru, który zdaniem Zamawiającego nie spełnia warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia ujętego w Załączniku Nr 1 i/lub Załączniku Nr 2 do SIWZ i/lub Załączniku Nr 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo pisemnego zwracania się do organów urzędowej kontroli żywności, określonych w obowiązujących przepisach, o przeprowadzanie kontroli dostarczonego przez Wykonawcę towaru. Kontrola dokonywana będzie na koszt Wykonawcy. Wykonawca wyraża zgodę na potrącanie kosztów przeprowadzanej kontroli zgodnie z zapisami określonymi we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy mniejszych potrzeb w zakresie ilości zamawianych produktów niż określone w Wykazie Asortymentu stanowiącym Załącznik nr 1 i/lub Załącznik Nr 2 i/lub Załączniku Nr 3 do SIWZ, Zamawiający ma prawo do zmniejszenia ilości zamawianego towaru w stosunku do wartości określonych w Wykazie Asortymentu, o którym mowa powyżej, bez jakichkolwiek konsekwencji prawnych; w takim wypadku stosowne zmiany w treści Umowy, dotyczące zmiany wysokości wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 4 ust. 1 Umowy, zostaną wprowadzone pisemnym aneksem do Umowy w trybie przewidzianym w § 11 ust. 2 wzoru Umowy. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych pozycji zamawianego towaru, wyszczególnionego w Wykazie Asortymentu - stanowiącym Załącznik Nr 1 i/lub Załącznik Nr 2 i/lub Załączniku Nr 3 do SIWZ, do wysokości wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 4 ust. 1 wzoru Umowy, stosownie do potrzeb Zamawiającego stwierdzonych w trakcie okresu obowiązywania Umowy, przy zachowaniu następujących warunków: 1) zmiany wynikają z potrzeb Zamawiającego, których - w odniesieniu do poszczególnych pozycji asortymentu - Zamawiający nie mógł dokładnie określić w chwili zawarcia Umowy, 2) zmiany następują w obrębie Części przedmiotu zamówienia określonego w Wykazie Asortymentu (Załącznik nr 1 i/lub Nr 2 i/lub Załączniku Nr 3 do SIWZ), 3) zmiany nie powodują przekroczenia maksymalnej wartości wynagrodzenia umownego brutto. 12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy mniejszych potrzeb w zakresie ilości zamawianych produktów niż określone w Wykazie Asortymentu (Załącznik nr 1 i /lub Załącznik Nr 2 i/lub Załączniku Nr 3 do SIWZ), Zamawiający ma prawo do wydłużenia okresu realizacji przedmiotu Umowy, a co za tym idzie wydłużenia okresu jej obowiązywania, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru Umowy stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ); w takim wypadku stosowne zmiany w treści Umowy, dotyczące zmiany okresu jej obowiązywania, zostaną wprowadzone pisemnym aneksem w trybie przewidzianym w § 11 ust. 2 wzoru Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV: 15131120-2, 15110000-2, 15112000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Mięso świeże |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
136404.49
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski "ZDRÓJ" Spółka Jawna Adam Gonciarz, Tomasz Gonciarz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
143224.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wędliny świeże wysokiej jakości |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81502.93
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85578.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Mięso drobiowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72580.77
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grupa Drobiarska DAKPOL Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76209.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Dostawa mięsa i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.