To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-28
Ogłoszenie nr 510179567-N-2019 z dnia 28-08-2019 r.
Miejski Zarząd Usług Komunalnych: Zakup paliw silnikowych do pojazdów oraz maszyn i urządzeń z silnikami spalinowymi na potrzeby MZUK.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573256-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540151895-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000,
ul. ul. Strzelców Bytomskich
,
44-109
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2310031, 3350444, e-mail
mzuk@mzuk.pl, faks
322 310 032.
Adres strony internetowej (url): http://mzuk.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy: www.mzuk.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw silnikowych do pojazdów oraz maszyn i urządzeń z silnikami spalinowymi na potrzeby MZUK.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZUK-EPZ.50.31.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: 1. Zamówienie obejmuje zakup oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (Pb95) w systemie bezgotówkowym do pojazdów służbowych Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych. 2. Wykaz pojazdów MZUK zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że liczba pojazdów w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 3. W czasie trwania umowy Zamawiający przewiduje zakup paliwa w ilości: - olej napędowy ON - 127 000 l, - benzyna bezołowiowa Pb95 - 40 000 l. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w pełni podanych ilości paliw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ogólnej wartości umowy w przypadku, gdy ilość litrów paliwa nie zostanie wykorzystana, a przekroczona zostanie wartość umowy w czasie obowiązywania umowy. 6. Paliwa płynne objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w normach: - dla oleju napędowego ON - PN-EN 590, - dla benzyny bezołowiowej Pb95 - PN-EN 228, z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. 2013 r. poz. 1058 ze zm.). 7. Zamawiający musi mieć możliwość tankowania pojazdów 24h na dobę od poniedziałku do niedzieli i w święta na stacjach paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie całego kraju (z zastrzeżeniem, że chociaż jedna stacja Wykonawcy musi być zlokalizowana na terenie miasta Gliwice). W większości przypadków Zamawiający będzie tankował pojazdy na stacjach zlokalizowanych na terenie miasta Gliwice. 8. Zamawiający musi mieć możliwość tankowania paliw do kanistrów. 9. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. 2014 r. poz. 1853). 10. Zakup paliw realizowany będzie w formie bezgotówkowej za pomocą kart paliwowych. 11. Bezgotówkowa sprzedaż paliwa, za pomocą kart paliwowych, musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, stanu licznika pojazdu (stan licznika podaje kierowca na stacji paliw przy tankowaniu). 12. Wykonawca zapewni Zamawiającemu, całodobowy przez siedem dni w tygodniu, dostęp do ewidencji pobranego paliwa za pomocą indywidualnego konta on-line na stronie internetowej Wykonawcy. 13. Rozliczenie, za zakupione paliwo, następować będzie dwa razy w miesiącu (I okres rozliczeniowy: od 1-15 każdego miesiąca i II okres rozliczeniowy: od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego). Wykonawca za dany okres rozliczeniowy, w oparciu o karty paliwowe, wystawi fakturę zbiorczą z terminem płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 14. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 52 karty paliwowe przypisane do poszczególnych pojazdów Zamawiającego (po jednej karcie dla każdego pojazdu) oraz 6 kart paliwowych wystawionych na okaziciela. 15. Za wydanie kart paliwowych dla każdego pojazdu i kart na okaziciela Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia liczby posiadanych pojazdów lub wymiany pojazdów lub konieczności zwiększenia liczby kart na okaziciela albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia dodatkowych lub zamiennych kart. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w okresie trwania umowy ponosi Wykonawca. 16. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie kart paliwowych. Wydanie Zamawiającemu kart paliwowych nastąpi nie później niż 14 dnia kalendarzowego od dnia doręczenia Wykonawcy wypełnionych wniosków o wydanie kart paliwowych przez Zamawiającego. 17. Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone we wzorze umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Polityka ZSZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV: 09132100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
705731.71
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LOTOS Paliwa sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
868220.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(3)
- Wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Gliwicki"
- 4WOG.1200.2712.38.2024 Dostawa niszczarek do dokumentów dla 4 WOG Gliwice w podziale na 5 części
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- 2024 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju napędowego DIESEL do siedziby zamawiającego"
- 20/2024 Dostawa paliw płynnych i płynu AdBlue przez okres 30 miesięcy na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Dostawa oleju napędowego
- "Dostawa paliw płynnych: oleju napędowego, etyliny bezołowiowej Pb 95 na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lwówku sp z.o.o.
- Sukcesywna dostawa i zakup paliw płynnych (tj. Benzyna bezołowiowa E10, Olej napędowy, Gaz płynny LPG) dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Stacji Badawczej w Popielnie Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.