eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 18 pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-11

Gdańsk: Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 18 pakietach
Numer ogłoszenia: 51017 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 18 pakietach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 18 pakietach: Pakiet 1- Materiały jednorazowe Pakiet 2- Rękawy do sterylizacji Pakiet 3- Akcesoria stomatologiczne Pakiet 4- Instrumenty Kanałowe Pakiet 5- Leki Pakiet 6- Masy wyciskowe Pakiet 7- Narzędzia stomatologiczne Pakiet 8- Nici i igły chirurgiczne Pakiet 9- Odbudowa protetyczna Pakiet 10-Materiały pomocnicze Pakiet 11-Materiały protetyczne Pakiet 12-RTG Pakiet 13-Wiertła stomatologiczne Pakiet 14-Wypełnienia stomatologiczne Pakiet 15-Znieczulenia Pakiet 16-Pierścienie, zamki ortodontyczne Pakiet 17-Łuki ortodontyczne Pakiet 18-Materiały ortodontyczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że asortyment oferowany przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi, określonymi w dyrektywie 93/42/EWG, certyfikat CE lub aktualny wpis do rejestru wyrobów medycznych, zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679.),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gumed.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie ze strony internetowej lub na wniosek Wykonawcy w siedzibie: Gdański Uniwersytet Medyczny Specjalistyczne Centrum Stomatologiczne ul. Dębowa 1a, 80-204 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Gdański Uniwersytet Medyczny Specjalistyczne Centrum Stomatologiczne ul. Dębowa 1a, 80-204 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały jednorazowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2-Rękawy do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy do sterylizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3- Akcesoria stomatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria stomatologiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 -Instrumenty Kanałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instrumenty Kanałowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 -Masy wyciskowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masy wyciskowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7- Narzędzia stomatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia stomatologiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 -Nici i igły chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici i igły chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 -Odbudowa protetyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa protetyczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10-Materiały pomocnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały pomocnicze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11-Materiały protetyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały protetyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12-RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RTG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13-Wiertła stomatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiertła stomatologiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14-Wypełnienia stomatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypełnienia stomatologiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15-Znieczulenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znieczulenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16-Pierścienie, zamki ortodontyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierścienie, zamki ortodontyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17-Łuki ortodontyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łuki ortodontyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18-Materiały ortodontyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ortodontyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.