Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-11
Gdańsk: Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 18 pakietach
Numer ogłoszenia: 51017 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 18 pakietach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 18 pakietach: Pakiet 1- Materiały jednorazowe Pakiet 2- Rękawy do sterylizacji Pakiet 3- Akcesoria stomatologiczne Pakiet 4- Instrumenty Kanałowe Pakiet 5- Leki Pakiet 6- Masy wyciskowe Pakiet 7- Narzędzia stomatologiczne Pakiet 8- Nici i igły chirurgiczne Pakiet 9- Odbudowa protetyczna Pakiet 10-Materiały pomocnicze Pakiet 11-Materiały protetyczne Pakiet 12-RTG Pakiet 13-Wiertła stomatologiczne Pakiet 14-Wypełnienia stomatologiczne Pakiet 15-Znieczulenia Pakiet 16-Pierścienie, zamki ortodontyczne Pakiet 17-Łuki ortodontyczne Pakiet 18-Materiały ortodontyczne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że asortyment oferowany przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi, określonymi w dyrektywie 93/42/EWG, certyfikat CE lub aktualny wpis do rejestru wyrobów medycznych, zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679.),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gumed.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie ze strony internetowej lub na wniosek Wykonawcy w siedzibie:
Gdański Uniwersytet Medyczny
Specjalistyczne Centrum Stomatologiczne
ul. Dębowa 1a, 80-204 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Gdański Uniwersytet Medyczny Specjalistyczne Centrum Stomatologiczne ul. Dębowa 1a, 80-204 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały jednorazowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały jednorazowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2-Rękawy do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy do sterylizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3- Akcesoria stomatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria stomatologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 -Instrumenty Kanałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instrumenty Kanałowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 -Masy wyciskowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masy wyciskowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7- Narzędzia stomatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia stomatologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 -Nici i igły chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici i igły chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 -Odbudowa protetyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa protetyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10-Materiały pomocnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały pomocnicze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11-Materiały protetyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały protetyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12-RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RTG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13-Wiertła stomatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiertła stomatologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14-Wypełnienia stomatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wypełnienia stomatologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15-Znieczulenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znieczulenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16-Pierścienie, zamki ortodontyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierścienie, zamki ortodontyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17-Łuki ortodontyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łuki ortodontyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18-Materiały ortodontyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ortodontyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0, 33.13.10.00-7, 25.16.12.00-9, 33.14.10.00-0, 33.13.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Artykuły medyczne
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem unitów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.