To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-18
Ogłoszenie nr 510180087-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie: Dostawa instrumentów dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566460-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 15198720000000,
ul. ul. Miodowa
,
00-246
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-22 831 16 23, e-mail
sekretariat@miodowa.edu.pl, faks
0-22 831 54 63.
Adres strony internetowej (url): www.miodowa.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: szkoła muzyczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa instrumentów dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):M/4/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 szt. pianin klasycznych oraz 12 szt. pianin cyfrowych zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w Załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Dodatkowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dostawa transportem własnym do siedziby Zamawiającego; b) Instrumenty powinny spełniać wymagania techniczne zawarte w przedmiotowej specyfikacji, być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji; c) Przedmiot zamówienia - obejmuje również strojenie instrumentów po wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego, oraz strojenie i intonację po upływie roku; d) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji od daty dostawy i sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego dla pianin klasycznych oraz minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji od daty dostawy i sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego dla pianin cyfrowych; e) Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy instrumentu w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki lub dostarczenie nowego instrumentu wolnego od wad, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dnia od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy; f) W przypadkach, o których mowa w punkcie e) okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: - w przypadku naprawy instrumentu - o okres wykonywania naprawy, - w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji; 7. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu przeprowadzenie oceny przedmiotu zamówienia w celu przydzielenia punktacji w kryterium "Jakość", na zasadach opisanych w pkt 15.3 SIWZ. 8. Na etapie realizacji umowy Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wybór spośród większej liczby egzemplarzy - zgodnie z warunkami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 37311100-2
Dodatkowe kody CPV: 37311000-1, 37321000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa instrumentów dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
238341.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Pasja" Jolanta Zalewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
293160.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.