eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoRozbudowa z przebudową oraz zmiana sposobu użytkowania budynku przedszkola na budynek użyteczności publicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-18

Ogłoszenie nr 510180120-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.

Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo: Rozbudowa z przebudową oraz zmiana sposobu użytkowania budynku przedszkola na budynek użyteczności publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574572-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Jaraczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 53299000000000, ul. ul. Jarocińska 1, 63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 473 102, e-mail ug@jaraczewo.pl, faks 627 473 102.
Adres strony internetowej (url): www.jaraczewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa z przebudową oraz zmiana sposobu użytkowania budynku przedszkola na budynek użyteczności publicznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

P-zp.271.01.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku byłego przedszkola w zakresie drugiej kondygnacji (I piętro) wraz z klatką schodową i niezbędną w tym zakresie infrastrukturą techniczną tj. mediami w celu zmiany sposobu użytkowania z przedszkola na budynek użyteczności publicznej. Budynek byłego przedszkola,znajduje się na terenie działki nr 837 i 836 w miejscowości Jaraczewo. W ramach przebudowy planuje się stworzenie powierzchni użytkowej 181,13 m². Na kondygnacji objętej zamówieniem znajdą się takie pomieszczenia jak: pomieszczenia biurowe, toaleta, archiwum, kuchnia, korytarz oraz klatka schodowa. Zakres robót objętych zamówieniem przewiduje: - Roboty rozbiórkowe - wykucie otworów w ścianach - uzupełnienie ścian (zamurowanie otworów) - wykonanie ścianek działowych (cegła, płyty gipsowokartonowe) - wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych, przeciwilgociowych - ułożenie nadproży prefabrykowanych - wykonanie kanałów spalinowych - montaż drzwi płytowych pełnych - wykonanie stropu prefabrykowanego - wykonanie schodów żelbetowych - wykonanie robót tynkarskich - wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych - malowanie - wykonanie posadzek cementowych - wykonanie posadzek ceramicznych - wykonanie podłóg z płyt cementowo-wiórowych - wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych - wykonanie okładzin schodów z płyt ceramicznych - montaż balustrad schodowych - wykonanie robót elewacyjnych (ocieplenie, malowanie) - montaż "schodołazu" dla osób niepełnosprawnych - montaż opraw oświetleniowych LED - montaż instalacji elektrycznej - wykonanie instalacji strukturalnej wraz z dostawą i montażem zestawu komputerowego - wykonanie instalacji kanalizacji wewnętrznej - wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej - wykonanie instalalacji c.o. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45432100-5, 45442100-8, 45320000-6, 45311000-0, 45332200-5, 45421000-4, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 342964.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHu "Roguszka" s.c. Dariusz Roguszka, Tomasz Roguszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zaleska 3
Kod pocztowy: 63-233
Miejscowość: Góra
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 421846.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 418751.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 458171.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.