To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-18
Ogłoszenie nr 510180185-N-2020 z dnia 18-09-2020 r.
Zespół Szkół Ogólnokształcących : Sukcesywna dostawa oleju, mrożonek i różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569993-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ogólnokształcących , Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000,
ul. I Armii Wojska Polskiego
49,
22-175
Dorohusk, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
82 566 10 12, e-mail
zso_dorohusk@wp.pl, faks
82 566 17 15.
Adres strony internetowej (url): www.ugdorohusk.e-bip.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa oleju, mrożonek i różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSP 271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa oleju, mrożonek i różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część 1 - Dostawa oleju rzepakowego i różnych artykułów spożywczych, Część 2- Dostawa produktów mrożonych, Część 3- Dostawa przypraw. 1. Niniejsze zamówienie realizowane będzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę na część nr II. "Dostawa produktów mrożonych" zobowiązany będzie do wypożyczenie nieodpłatnie Zamawiającemu zamrażarki do przechowywania produktów. 3. Zamawiający informuje, iż wyraża zgodę na dostarczenie poniższych artykułów w opakowaniach o innej gramaturze po przeliczeniu odpowiedniej ilości i gramatury. 4. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych dostaw obejmujących przedmiot zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy stanowiącym załączniki do SIWZ. Uwaga do części 3 zamówienia- wszystkie przyprawy muszą być bez dodatku glutaminianu sodu i substancji konserwujących. 4. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby zamawiającego znajdującej się w Dorohusku przy ul. Niepodległości 49. 5. Artykuły objęte postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Produkty muszą posiadać aktualne badania i dopuszczenia do obrotu oraz stosowne certyfikaty, muszą być dostarczone w oryginalnych, nieuszkodzonych i prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach. Etykieta na opakowaniu musi zawierać nazwę i adres dostawcy/producenta, nazwę i rodzaj produktu, termin przydatności do spożycia, masa netto, warunki przechowywania, wykaz składników zawartych w produkcie. W przypadku niewłaściwego oznakowania artykułów spożywczych lub ich dostawy z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, bądź terminem krótszym niż wymagany w niniejszym załączniku Zamawiający lub wyznaczony przez niego przedstawiciel odmówi odbioru towaru, co zostanie odnotowane w formularzu reklamacyjnym. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 2-4 godzin /zgodnie z deklaracją wykonawcy w formularzu ofertowym/ na dostarczenie towaru zgodnego z zamówieniem w przeciwnym wypadku Zamawiający może zakupić reklamowany towar u innego dostawy a Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów tego zakupu. 6. Wykonawca dostarczy produkt świeży i mający odpowiedni termin przydatności do spożycia, jednak nie mniejszy niż 30 dni od dnia dostawy. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt w godzinach od 6.30 do 9.00. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku dwukrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. Rozładunek produktów nastąpi ze środka transportu do magazynu zamawiającego. 7. Upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego (po jednym ze strony szkoły i przedszkola) będą składać zamówienie w formie pisemnej (mail, fax) lub telefonicznie z wyprzedzeniem dwudniowym przed dniem dostawy. Zamówienie składane w piątek lub przed dniem wolnym od pracy dla jednostek oświatowych, realizowane będzie w następny dzień roboczy. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, w tym koszty opakowania, przesyłania, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. W przypadku reklamacji, zwrot towaru niezgodnego z zamówieniem obywać się będzie na koszt Wykonawcy. 8. Sposób i częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych: 8.1 Dostawa dla poszczególnych części asortymentowych w ustalony dzień w godz. 6.30 - 9.00 nastąpi raz w tygodniu. 8.2. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia zamawianego towaru max. 2 dni od przesłania zamówienia na każdy towar, z wyjątkiem pieczywa i wyrobów piekarskich, które muszą być dostarczone na drugi dzień od zamówienia. 9. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie przydatności do spożycia, nie dłuższym niż 7 dni. 10. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw dla określenia walorów smakowych produktów, zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. 11. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 12. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 14. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 15. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach każdej z części do 10% wartości zamówienia. 16. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji w czasie nie dłuższym niż .............zgodnie z deklaracją w ofercie 17. Każda dostawa winna zawierać wszystkie zamówione artykuły. Zamawiający nie wyraża zgody na dzielenie zamówionej dostawy na części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15411100-3, 15600000-4, 15831000-2, 15850000-1, 15330000-0, 15870000-7, 15870000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa oleju rzepakowego i różnych artykułów spożywczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53330.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "PPUH SOREL" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42210.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa produktów mrożonych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43161.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REN Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37239.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa przypraw |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9052.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "PPUH SOREL" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6703.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. M Dąbrowskiej we Wrocławiu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego w Jelonkach
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.