eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, PANELI I LISTEW ORAZ GAZU PROPAN-BUTAN - SPRAWA NR 33/2019

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-28

Ogłoszenie nr 510180266-N-2019 z dnia 28-08-2019 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, PANELI I LISTEW ORAZ GAZU PROPAN-BUTAN - SPRAWA NR 33/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560895-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, PANELI I LISTEW ORAZ GAZU PROPAN-BUTAN - SPRAWA NR 33/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

33/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej paneli i listew oraz gazu propan-butan, według zadań następująco: 1) ZADANIE NR 1: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 2) ZADANIE NR 2: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 3) ZADANIE NR 3: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 4) ZADANIE NR 4: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 5) ZADANIE NR 5: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 6) ZADANIE NR 6: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 7) ZADANIE NR 7: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 8) ZADANIE NR 8: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno; 9) ZADANIE NR 9: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica; 10) ZADANIE NR 10: Dostawa jednorazowa paneli oraz listew do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 11) ZADANIE NR 11: Dostawa jednorazowa paneli oraz listew do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno 12) ZADANIE NR 12: Dostawa sukcesywna gazów technicznych oraz propan-butanu do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz; 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Dostarczany przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej gwarantujące bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia (dotyczy zadania nr 12). 2) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy i nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu, gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia (nie dotyczy zadania nr 12 ). 3) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samych uwarunkowaniach technicznych/ właściwościach fizyczno-chemicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. 4) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). 5) Każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie - dotyczy zadania nr 1-11. 6) Wszystkie zaoferowane i dostarczone farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN - EN ISO 9001 - dotyczy zadania nr 1,2,3. 7) Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.7. Zamawiający przewiduje zgodnie z treścią art. 34 ust. 5 ustawy PZP (prawo opcji) zwiększenie zakresu podstawowego zamówienia - zadanie nr 1, 4, 12 - w zakresie ilościowym i przedmiotowym na podstawie uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego. Rzeczywista ilość sztuk zamawianego asortymentu i jego rodzaj w ramach prawa opcji jest w pełni uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i środków finansowych. Dostawy będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia zgodnie z warunkami umowy. Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia każdorazowego aneksu, ale będzie przez Sekcję Technicznego Utrzymania Nieruchomości - Infrastrukturę pisemnie udokumentowana. W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanych dostaw w ramach opcji - maksymalnie o kwotę: ? w zakresie zadania nr 1: 24 986,59 zł brutto, ? w zakresie zadania nr 4: 21 919,83 zł brutto. Ilość sztuk asortymentu wskazanych w kolumnie nr 6 Formularza ofertowego jest ilością szacunkową, podaną orientacyjnie, z zastrzeżeniem wartości maksymalnej prawa opcji określonej powyżej. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji według cen wykazanych w Formularzu ofertowym. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44111200-3


Dodatkowe kody CPV: 14210000-6, 14212120-7, 24910000-6, 39224210-3, 44111000-1, 44111100-2, 44111200-3, 44174000-0, 44190000-8, 44192000-2, 44192200-4, 44212510-7, 44315200-3, 44500000-5, 44523300-5, 44531100-2, 44810000-1, 44812210-0, 44820000-4, 44830000-7, 44831000-4, 44832000-1, 44921100-3, 42676000-5, 42676000-5, 44113200-7, 44160000-9, 44313100-8, 44332000-6, 44521110-2, 44522400-9, 31211310-4, 31150000-2, 31211310-4, 31224100-3, 31340000-1, 31510000-4, 31512100-9, 31521000-4, 31521000-8, 31524000-5, 31531100-8, 31532110-8, 31532120-1, 31651000-4, 31681400-7, 44212221-4, 31211300-1, 31213100-3, 31300000-9, 44167000-8, 44411710-4, 42131260-6, 42132000-3, 44163210-5, 44163230-4, 44163240-4, 44411000-4, 44411710-4, 44411740-3, 44621112-7, 39715100-8, 42131260-6, 42131400-0, 42132000-3, 44400000-4, 44411300-7, 44621110-3, 44621112-7, 39236000-5, 42131110-0, 44160000-9, 44175000-7, 44192000-2, 44192100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77024.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "FENIX"
Email wykonawcy: fhu6@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 15
Kod pocztowy: 47-225
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa "FENIX"
Email wykonawcy: fhu6@wp,pl
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 15
Kod pocztowy: 47-225
Miejscowość: Kedzierzyn- Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120895.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109723.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128275.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

cena brutto (zakres podstawowy) 94 739,70 zł W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z zastosowania prawa opcji cena umowy zostanie zwiększona o wartość faktycznie zrealizowanych dostaw w ramach opcji: maksymalnie o wartość: 24 562,56 zł


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35360.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU TEX-2 Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Email wykonawcy: tex2@regis24.pl
Adres pocztowy: ul. Waryńskiego 28
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43493.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43493.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48480.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7994.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU TEX-2 Sp. z o.o.
Email wykonawcy: tex2@regis24.pl
Adres pocztowy: ul. Waryńskiego 28
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9833.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9833.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12253.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11152.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Direct Import s.c. Krzysztof Bartnicki, Andrzej Milewczyk
Email wykonawcy: marcin.kur@direct.import.pl
Adres pocztowy: ul. Wejherowska 3 Dobrzewino
Kod pocztowy: 80-209
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29759.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29759.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44224.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

cena brutto zakresu podstawowego: 13 717,59 zł W przypadku realizacji zamówienia wynikającego z prawa opcji cena umowy zostanie zwiększona o wartość faktycznie zrealizowanych dostaw w ramach opcji - maksymalnie o wartość: 16041,66 zł brutto


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7568.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Direct Import s.c. Krzysztof Bartnicki, Andrzej Milewczyk
Email wykonawcy: marcin.kur@direct.import.pl
Adres pocztowy: ul. Wejherowska 3, Dobrzewino
Kod pocztowy: 80-209
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9308.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9308.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17492.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6551.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Direct Import s.c. Krzysztof Bartnicki, Andrzej Milewczyk
Email wykonawcy: marcin.kur@direct.import.pl
Adres pocztowy: ul. Wejherowska 3, Dobrzewino
Kod pocztowy: 80-209
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8058.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8058.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14215.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5980.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski
Email wykonawcy: sea@sea.com.pl
Adres pocztowy: ul. Norbertańska 3
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7356.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7356.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9312.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7346.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU TEX-2 Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Email wykonawcy: tex2@regis24.pl
Adres pocztowy: ul. Waryńskiego 28
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9036.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9036.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10479.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8019.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski
Email wykonawcy: sea@sea.com.pl
Adres pocztowy: ul. Norbertańska3
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9863.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9863.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10662.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dostawa jednorazowa paneli oraz listew do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6742.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8293.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5935.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12513.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Dostawa jednorazowa paneli oraz listew do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6822.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo- Usługowa "FENIX"
Email wykonawcy: fhu6@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 15
Kod pocztowy: 47-225
Miejscowość: Kędzierzyn Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8391.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6011.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10848.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Dostawa sukcesywna gazów technicznych oraz propan-butanu do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono część (zadanie) nr 12 na dostawę sukcesywną gazów technicznych oraz propan-butan do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz - postępowania o sygnaturze sprawy nr 33/2019, z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu na część (zadanie) nr 12 nie złożono w ogóle żadnej oferty, w tym żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Podstawę prawną unieważnienia części (zadania) nr 12 stanowi art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy PZP

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.