eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonanie prac remontowych w budynku stajni nr 1 oraz w domkach letniskowych znajdujących się w ZWRSP zlokalizowanych w miejscowości Biały Bór - drugie postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-29

Ogłoszenie nr 510180672-N-2019 z dnia 29-08-2019 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Koszalinie: Wykonanie prac remontowych w budynku stajni nr 1 oraz w domkach letniskowych znajdujących się w ZWRSP zlokalizowanych w miejscowości Biały Bór - drugie postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575720-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800059, ul. Partyzantów 15a, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. (94) 347-31-32, e-mail zamowienia.publiczne.koszalin@kowr.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kowr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowych w budynku stajni nr 1 oraz w domkach letniskowych znajdujących się w ZWRSP zlokalizowanych w miejscowości Biały Bór - drugie postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KOS.WOP.SZP.260.27.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie prac remontowych obejmujących budynek stajni nr 1 oraz cztery domki letniskowe (składające się z trzech segmentów każdy) posadowione przy ulicy Dworcowej 24 w miejscowości Biały Bór na działce numer 4/20 w obrębie 0007 znajdujące się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa. Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje: a) w budynku stajni nr 1: rozbiórkę istniejącego pokrycia dachu z blachy płaskiej, wymianę uszkodzonych elementów deskowania oraz elementów konstrukcyjnych dachu, wykonanie kontrłat, membrany dachowej, łat - w celu wykonania nowego pokrycia z blachy dachówkopodobnej wraz z obróbkami, pokrycie ścian bocznych wykuszy płytkami włóknowo - cemetowymi, wymiana lokalna uszkodzonej podłogi poddasza, wymiana okien w połaci dachu i ścianach szczytowych, wymiana wrót drewnianych w wykuszach, naprawa lokalna tynków wewnętrznych z malowaniem, naprawa tynków zewnętrznych z malowaniem całej elewacji, b) w budynkach domków letniskowych: demontaż pokrycia dachowego z papy, wymiana deskowania,wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej wraz z obróbkami, rynnami, i rurami spustowymi,demontaż okładzin sufitów w łazienkach z wykonaniem nowych z płyt GK, rozbiórka uszkodzonych okładzin sufitów w pokojach z wykonaniem nowych z płyt GK, rozbiórka boazerii z wykonaniem okładziny z płyt GK, rozbiórka płytek posadzkowych w pokojach i korytarzach z wykonaniem nowej okładziny z płytek, wymiana drzwi łazienkowych i zewnętrznych, rozbiórka schodów zewnętrznych i wykonanie nowych z boczków betonowych z płytą żelbetową i okładziną z płytek gresowych, wylanie płyt balkonowych wraz wykonaniem okładziny z płytek gresowych, wykonanie balustrad schodowych i balkonowych ażurowych ze stali nierdzewnej oraz malowanie wnętrz oraz elewacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45432100-5, 45320000-6, 45431000-7, 45410000-4, 45262522-6, 45421160-3, 45442100-8, 45421150-0, 45400000-1, 45111100-9, 45111200-0, 45262300-4, 45262400-5, 45232451-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 680953.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany "DOMEX" Marek Krzak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 20A/3
Kod pocztowy: 78-400
Miejscowość: Szczecinek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 600000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 600000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 818538.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.