To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-21
Ogłoszenie nr 510180722-N-2020 z dnia 21-09-2020 r.
Miejska Biblioteka Publiczna im. Stanisława Staszica: Remont pomieszczeń biblioteki wraz z dostawą wyposażenia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563492-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540141709-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejska Biblioteka Publiczna im. Stanisława Staszica, Krajowy numer identyfikacyjny 00028678100000,
ul. Marii Skłodowskiej-Curie
6,
59-300
L U B I N, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
767468390, e-mail
administracja@mbplubin.pl, sekretariat@mbplubin.pl, faks
767468390.
Adres strony internetowej (url): http://www.mbplubin.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biblioteki wraz z dostawą wyposażenia.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BP.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Stanisława Staszica w Lubinie - budynek położony przy ul. Odrodzenia 24 wraz z dostawą wyposażenia wymienionego w załączniku nr 1 do dokumentacji projektowej "Zestawienie wyposażenia" 2. Zakres prac obejmuje remont pierwszego piętra w tym : dostosowanie do wymogów ochrony przeciwpożarowej poprzez wydzielenie klatki schodowej drzwiami, poszerzenie otworów drzwiowych, przekształcenie pomieszczenia socjalnego w toalety dla pracowników (wykonanie ścian działowych z płyty gipsowo kartonowej do pełnej wysokości), podział Sali Wystaw na trzy oddzielne pomieszczenia, wydzielenie pomieszczeń biurowych z istniejącego pomieszczenia, aranżacja pomieszczeń, wymiana parapetów wewnętrznych, demontaż istniejących elementów wyposażenia np. drzwi przeznaczone do wymiany, panele, wykładziny osłony. Zamówienie obejmuje również wymianę instalacji wewnętrznych. W zakresie instalacji sanitarnej: wymiana i wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z wymianą węzła ciepłowniczego obejmujący cały budynek, budowa nowej instalacji wod. - kan. wraz z białym montażem i armaturą. W zakresie instalacji elektrycznej: rozbudowa głównej TR uwzględniające wszystkie kondygnacje budynku, wymiana istniejących opraw na ledowe, dostosowane do wymagań określających oświetlenie biurowe, demontaż istniejącej instalacji kablowej elektrycznej i sieciowej - prace rozbiórkowe. W zakresie instalacji niskoprądowej: instalacją p.poż., instalacja przeciwwłamaniowa, instalacja komputerowa wraz z gniazdami abonenckimi, sieć telefoniczna wraz z centralą telefoniczną, demontaż istniejącej instalacji kablowej elektrycznej i sieciowej - prace rozbiórkowe 3. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 8) do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne - (Załącznik Nr 9).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45215000-7
Dodatkowe kody CPV: 45332200-5, 45331100-7, 45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
564685.23
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NAGBUD Sebastian Naglak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
694562.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- ZP-9/2025 - Remont pomieszczeń zmywalni Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie przy ul. Żelaznej 79
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej - Szkoły Podstawowej nr 84 przy ul. Wici 16 w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.