To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-29
Ogłoszenie nr 510180898-N-2019 z dnia 29-08-2019 r.
Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego: Międzyrzecz, dawne starostwo i oficyna dworska (XVIII w.) wraz z łącznikiem (XIX w.): prace remontowe i konserwatorskie - etap IV
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 567074-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63606300000000,
ul. ul. Podzamcze
2,
66-300
Międzyrzecz, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
95 7412567, 742 1850, e-mail
mczmuzeum@poczta.onet.pl, faks
957 412 567.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum-miedzyrzecz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Międzyrzecz, dawne starostwo i oficyna dworska (XVIII w.) wraz z łącznikiem (XIX w.): prace remontowe i konserwatorskie - etap IV
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AT.26.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu konserwatorskiego budynku głównego muzeum - dawnej siedziby starostów międzyrzeckich (XVIII w.), wchodzącego obecnie w skład siedziby Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego, wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych pod numerem KOK-I-256/79, który jest zlokalizowany przy ul. Podzamcze 2 na działce ewid. 375, w Międzyrzeczu, w zakresie: 1) robót rozbiórkowych i odtworzeniowych dachu, 2) impregnacji ogniochronnej elementów drewnianych konstrukcji dachu, 3) robót murowych, 4) robót rozbiórkowych i odtworzeniowych lukarn wraz z wymianą okien skrzynkowych, 5) wymiany instalacji odgromowej, 6) innych prac niezbędne do realizacji zamówienia zgodnie z załączonym projektem budowlanym oraz SIWZ. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Dokumentacji projektowej (załącznik nr 7), STWiORB (załącznik nr 7), decyzji o pozwoleniu na budowę (załącznik nr 7), decyzji Lubuskiego Konserwatora Zabytków (załącznik nr 7) oraz przedmiarach robót (załącznik nr 7). 2. Powyższy zakres zamówienia jest ETAPEM IV remontu, etap I,II obejmował remont części głowic kominów wentylacyjnych oraz schodów wejściowych do budynku głównego muzeum. Etap III (rok 2017) obejmował remont dachu XIX-wiecznego łącznika wraz z remontem lukarn i wymianą okien. 3 Ze względu na obowiązujące przepisy bezpieczeństwa na terenie muzeum prace związane z przedmiotem zamówienia prowadzone mogą być tylko w godzinach urzędowania muzeum. 4. Przedmiotowa inwestycja realizowana jest przy współfinansowaniu ze środków Programu ochrona zabytków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w związku z czym terminowość przedmiotowej inwestycji jest sprawą nadrzędną. W przypadku utraty dofinansowania z powodu nieterminowego zakończenia przedmiotu zamówienia Zamawiający obciąży Wykonawcę kwotą utraconego dofinansowania. 5. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty energii elektrycznej i wody, uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku gdy do wykonania zakresu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarze robót, nastąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub odmiennych, czyli robót nieprzewidzianych, a koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, rozpoczęcie tych robót może nastąpić jedynie na podstawie protokołu konieczności, potwierdzonego przez inspektora nadzoru i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Roboty te będą potwierdzone także wpisem do Dziennika Budowy, przy czym roboty dodatkowe, w rozumieniu art. 630 KC, rozumie się roboty opisane i wykazane w Dokumentacji projektowej i STWiORB, ale nie ujęte w przedmiarach robót. 7. Bez zatwierdzenia protokołu konieczności przez Zamawiającego Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych, zamiennych lub odmiennych, gdyż nie zostaną one uwzględnione w rozliczeniu finansowym. Nie stosowanie się Wykonawcy do niniejszego wymogu, spowoduje, że koszty wykonanych, bez zgody Zamawiającego (bez zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu konieczności) prac dodatkowych, odmiennych lub zamiennych w całości obciąża Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe, zamienne lub odmienne, wg cen jednostkowych i stawek kosztorysowych określonych w kosztorysach szczegółowych, nie wyższych, niż podane w złożonej ofercie. 9. Uwaga!!!: Ze względu na to, że tegoroczny zakres prac remontowych obejmuje kontynuację prac remontowych w zakresie remontu dachu i lukarn wraz z wymianą okien, Zamawiający w porozumieniu z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, żądać kontynuacji użytych w 2017 roku materiałów budowlanych w celu zachowania jednorodności odcienia i kształtu zamontowanej dachówki na obiekcie zabytkowym oraz okien lukarn, tj. żąda dostarczenia i zamontowania dachówki ceramicznej układaną w łuskę o takim samym odcieniu i kształcie jak zamontowana, tj. karpiówka naturalna czerwień firmy Wienerberger, oraz żąda zamontowania okien w lukarnach o takim samym odcieniu i kształcie.tj.: okna drewniane sosna do lukarn Solens, kolor biały firmy NEXBAU Sp. z o.o. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako "te" lub równoważne. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej miejsca objętego zakresem robót po uprzednim uzgodnieniu terminu z pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 11. UWAGA !!! Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający do niniejszej specyfikacji załączył przedmiar robót, który stanowi jedynie pomoc dla potencjalnych wykonawców przy sporządzeniu oferty cenowej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 12. Uwaga!!!: Ze względu na to, iż przedmiot zamówienia dofinansowany jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona zabytków, zgodnie z wymaganiami ministerstwa Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do złożonej oferty szczegółowy kosztorys ofertowy planowanych prac z wyszczególnionymi kosztami netto i brutto zadania w 3 egz. Ofertowy kosztorys budowlany musi być szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku - dla analiz indywidualnych i analogii - kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45261100-5, 45261210-9, 45262500-6, 45262521-9, 45453000-7, 45261900-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
308592.23
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dom i Ogród Zbigniew Laskowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
379568.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz ze sprawowaniem wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Rozwój działalności Centrum Zdrowia Psychicznego w SPSNPCH w Międzyrzeczu
- Dostawa urządzeń medycznych do procedur urologicznych II
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1319F w m. Zemsko
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.