eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługa konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16A i budynku stanowiącym współwłasność

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-30

Ogłoszenie nr 510181931-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o.: Usługa konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16A i budynku stanowiącym współwłasność

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582077-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 67070447500000, ul. Waryńskiego 16 A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 384 65 08, e-mail sekretariat@rtbs.eu, faks 48 362 73 02.
Adres strony internetowej (url): http://www.rtbs.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16A i budynku stanowiącym współwłasność

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PI-P.271.5.P.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16A i budynku stanowiącym współwłasność. 2. Usługa konserwacji dotyczy wykonania przedmiotu umowy w ramach "konserwacji podstawowej " i "konserwacji dodatkowej". 3. "Konserwacja podstawowa" obejmuje wykonanie usług w następujących specjalnościach: 3.1. Konstrukcyjno-budowlanej: a. dokonywanie przeglądów stanu technicznego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich raz w roku w celu ustalenia niezbędnych prac remontowych, protokół z przeglądu przedłożyć należy Zamawiającemu (Wydział Inwestycji i Zarządzania Zasobami Własnymi, z siedzibą w Radomiu przy ulicy Starowolskiej 11A) do 31 maja danego roku, b. naprawa obróbek blacharskich polegająca na ich uszczelnianiu (rynien, rur spustowych i pozostałych elementów), c. niezwłoczne usuwanie nawisów śnieżnych, skupisk lodu i powstałych sopli (dach i obróbki blacharskie), itp., w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od ich zgłoszenia wraz z zabezpieczeniem zagrożonego terenu, d. naprawa klamek, zamków, zawiasów i zamknięć do drzwi i okien w częściach wspólnych nieruchomości, naprawa i regulacja samozamykaczy, e. naprawa drobnych uszkodzeń pokrycia dachowego, f. czyszczenie rynien i rur spustowych, g. regulacja spadków rynien i mocowanie rynien spustowych, h. dopasowanie oraz regulacja stolarki drzwiowej i okiennej w częściach wspólnych i lokalach mieszkalnych na poziomie lokatora, i. krycie dachów papą termozgrzewalną powierzchni do 1 m2. 3.2. Instalacyjnej: a. instalacje centralnego ogrzewania (c.o.) i centralnej ciepłej wody (ccw.): a.1. odpowietrzanie instalacji i grzejników - likwidacja niedogrzań w lokalach, a.2. likwidacja przecieków na instalacjach c.o.. i ccw., a.3. regulacja instalacji centralnego ogrzewania, a.4. czyszczenie filtrów przy ciepłomierzach lokatorskich w szachtach na klatkach schodowych, a.5. nawadnianie instalacji centralnego ogrzewania i uruchomienie jej z rozpoczęciem sezonu grzewczego oraz działania związane z zakończeniem sezonu grzewczego. b. Instalacje wodociągowe i kanalizacyjne i drenażowe: b.1. likwidacja przecieków na instalacji wodociągów (uszczelnienie zaworów, głowic i złączek), b.2. odczyt głównych wodomierzy w budynkach, b.3. czyszczenie filtrów i likwidacja przecieków przy wodomierzach głównych i lokatorskich w szachtach na klatkach schodowych, b.4. usuwanie zatorów na instalacji sanitarnej (poziomy, piony bez podejść odpływowych od urządzeń w lokalach mieszkalnych i użytkowych) oraz usuwanie ich skutków w budynkach, b.5. usuwane zatorów na sieci i na przyłączach kanalizacji sanitarnej, deszczowej i drenażowej, b.6. czyszczenie studzienek kanalizacji sanitarnej, deszczowej i drenażowej, b.7. czyszczenie wpustów (kraty ściekowe) na kanalizacji deszczowej, b.8. niezwłoczna likwidacja nielegalnego poboru zimnej i ciepłej wody. c. Instalacje gazowe: likwidacja nieszczelności na instalacji gazowej zgłaszanych indywidualnie (nie obejmuje doszczelnienia po przeprowadzonych przeglądach gazowych - objęte odrębną umową). d. Instalacje elektryczne: d.1. sprawdzenie i regulacja czasu świecenia oświetlenia w częściach wspólnych oraz oświetlenia zewnętrznego, d.2. przegląd oświetlenia zewnętrznego dwa razy w roku (do 30 kwietnia, do 30 września) w celu ustalenia napraw, oraz przedstawienie w tych terminach protokołu z przeglądu Zamawiającego (Wydział Inwestycji i Zarządzania Zasobami Własnymi). Naprawy na koszt Zamawiającego, d.3. montaż i demontaż opraw oświetlenia, uzupełnienie żarówek w budynkach (ul. Starowolska 11A i 11B, ul. Waryńskiego 16A, ul. Szklana 9, ul. Wjazdowa 4) przepalonych bezpieczników topikowych w częściach wspólnych budynków w dniu zgłoszenia, d.4. wymiana żarówek w lampach oświetlenia zewnętrznego słupowego (ilość lamp w zasobach 170 szt., żarówki dostarcza Zamawiający), d.5. sprawdzenie raz w miesiącu działania pomp i automatyki sterującej pracą przepompowni ścieków oraz studni przy ulicy Eligii 2 i 4, a także w przypadku otrzymania informacji o awarii, d.6. natychmiastowe informowanie Zamawiającego (Wydział Inwestycji i Zarządzania Zasobami Własnymi z siedzibą w Radomiu przy ul. Starowolskiej 11A) o stwierdzonych przypadkach nielegalnego poboru prądu, a następnie jego likwidacja po uprzednim uzgodnieniu ze służbami technicznymi Zamawiającego, d.7. sprawdzenie stanu zamknięć wyłączników głównych, rozdzielnic i ZELP w budynkach oraz bieżące ich zamykanie w przypadku otwarcia, czyszczenie szaf (koszt zakupu zamków ponosi Zamawiający), d.8. poprawa zamocowań opraw oświetleniowych uzupełnienie brakujących kloszy - plafonier oraz regulacja czujek ruchu (koszt opraw - plafonier ponosi Zamawiający), d.9. poprawa zamocowania wyłączników i przycisków oświetleniowych w częściach wspólnych (wymiana na koszt Zamawiającego), d.10. dokonywanie przeglądów instalacji odgromowych jeden raz w roku (do 30 kwietnia) w celu określenia jej stanu i zakresu ewentualnych napraw, konserwacja złączy kontrolnych, oraz przedstawienie w tym terminie protokołu z przeglądu do siedziby Zamawiającego (Wydział Inwestycji i Zarządzania Zasobami Własnymi) - (naprawa na koszt Zamawiającego). 4. "Konserwacja dodatkowa" obejmuje wykonywanie usług w następujących specjalnościach: 4.1. Konstrukcyjno-budowlanej: a. wymiana obróbek blacharskich, b. usuwanie śniegu z dachów, c. krycie dachów papą termozgrzewalną powierzchni od 1 m2 do 50 m2, d. montaż samozamykaczy, e. konserwacja i naprawa urządzeń na placach zabaw, f. malowanie znaków poziomych, g. montaż słupków drogowych lub innych urządzeń drogowych, h. likwidacja napisów na ścianach, i. przycinanie gałęzi stanowiących zagrożenie lub utrudnienie, j. prace: malarskie, tynkarskie, brukarskie, izolacyjne, ślusarskie, spawalnicze, szklarskie, posadzkarskie, k. wymiana wykładzin podłogowych z montażem listew przypodłogowych, l. zabezpieczenie techniczne w przypadku eksmisji lokatora, m. roboty drogowe w ciągach jezdnych i pieszych. 4.2. Instalacyjnej: a. Instalacje wodociągowe zimnej i ciepłej wody, c.o. oraz drenażowe: a.1. wymiana uszkodzonych odcinków instalacji, a.2. wymiana zaworów podpionowych, a.3. wymiana zaworów odcinających przy wodomierzach i ciepłomierzach, a.4. wymiana zaworów grzejnikowych, zaworów podpionowych na c.o., a.5. wymiana grzejników, a.6. wymiana uszkodzonych grzejników instalacji gazowej poziomy i piony, a.7. wymiana kurków gazowych przy urządzeniach, a.8. wymiana uszkodzonych odcinków instalacji, kanalizacji sanitarnej - piony i poziomy, a.9. wymiana czyszczaków, rewizji, wywiewek i zaworów powietrznych typu "DURGO". b. Instalacje elektryczne: b.1. wymiana przewodów - piony klatkowe, wlz, kable zasilające od złącza do rozdzielnicy głównej w przypadku uszkodzenia lub kradzieży. b.2. wymiana osprzętu instalacyjnego (wyłączniki, styczniki, wyłączniki nadprądowe, podstawy bezpiecznikowe, sterowniki w razie potrzeby), b.3. likwidacja skutków ewentualnych pożarów, przepięć lub uderzeń pioruna, b.4. wykonanie innych zleconych prac wynikających z potrzeby technicznego zabezpieczenia należytego funkcjonowania obiektu. 5. "Pogotowie techniczne" obejmuje wykonanie następujących usług w następującym zakresie: 5.1. Zabezpieczenie przecieków wody opadowej. 5.2. Awaryjne otwieranie i zamykanie, drzwi i okien w częściach wspólnych. 5.3. Usuwanie awarii instalacji elektrycznych zasilających lokale mieszkalne, użytkowe i części wspólne budynków, wymiana bezpieczników topikowych i załączanie wyłączników nadprądowych. 5.4. Ręczne otwieranie bram z napędem elektrycznym w przypadku awarii (rozsprzęglanie). 5.5. Zabezpieczania przecieków na instalacjach c.o. i ccw. 5.6. Likwidacja niedogrzań w lokalach (odpowietrzanie instalacji i grzejników). 5.7. Zabezpieczenie przecieków na instalacji wodociągowej. 5.8. Usuwanie zatorów na instalacji kanalizacji sanitarnej (poziomy, piony) bez podejść odpływowych od urządzeń w lokalach mieszkalnych i użytkowych, oraz usuwanie ich skutków w budynku. 5.9. Usuwanie zatorów w przyłączach kanalizacji sanitarnej, deszczowej i drenażowej. 5.10. Niezwłoczną likwidację nielegalnego poboru zimnej i ciepłej wody. 5.11. Zabezpieczenia i likwidację nieszczelności na instalacjach gazowych zgłoszonych indywidualnie (lub przekazane do Pogotowia Gazowego). 5.12. Dokonywanie wszelkich działań zmierzających do usunięcia skutków awarii w zakresie niezbędnym do ochrony życia i zdrowia użytkowników nieruchomości jak również zabezpieczenie mienia przez Zamawiającego. 5.13. W przypadkach wyższej konieczności współpraca z np.: Pogotowiem Gazowym, Wodociągowym, Energetycznym, Cieplnym, Strażą Pożarną, itp. 6. Wykaz nieruchomości wraz z powierzchnią, na których będzie wykonywana usługa "konserwacji podstawowej", "konserwacji dodatkowej" i "pogotowia technicznego" określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem określony jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Rozliczenie za wykonanie na rzecz Zamawiającego przedmiotu zamówienia nastąpi w cyklach miesięcznych za wykonanie usługi "konserwacji podstawowej" i "pogotowia technicznego". Usługa "konserwacji dodatkowej" będzie rozliczana osobno po wykonaniu danego zlecenia. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 9.1. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia. 9.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 9.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 9.4. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania wymagań i obowiązków określonych w umowie oraz wynikających z przepisów prawa. 9.5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Wymagania dotyczące materiałów i sprzętu: 10.1 Materiały oraz używany sprzęt i narzędzia powinny zapewniać wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z wymogami SIWZ i oczekiwaniami Zamawiającego. 10.2 Materiały, sprzęt (z zastrzeżeniem sprzętu specjalistycznego, o którym mowa w § 1 ust. 8 umowy) i narzędzia potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia w ramach oferowanego wynagrodzenia. 10.3 Wykonawca na każdym etapie realizacji niniejszej usługi winien dysponować odpowiednią ilością narzędzi specjalistycznych w tym: a. urządzenia mechaniczne do udrożniania kanalizacji o długości minimum 30 mb, b. urządzenia ciśnieniowe (wodne) do mycia i czyszczenia kanalizacji o długości węża minimum 30 mb, spełniających wymagania techniczne określone przepisami prawa w ilości niezbędnej do sprawnego i skutecznego wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Wymagania dotyczące zamówienia: 11.1 Wszystkie prace winny być realizowane z zachowaniem należytego porządku, zgodnie obowiązującymi normami, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z zaleceniami przedstawiciela Zamawiającego i z wymogami SIWZ. 11.2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem, w tym między innymi ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 r., poz. 1614 z późn. zm.). 11.3 Wykonawca zobowiązuje się do comiesięcznego dostarczania faktury VAT wraz z wykazem nieruchomości, faktyczną powierzchnią, na których wykonał usługę "konserwacji podstawowej" i "pogotowia technicznego" oraz oddzielenia faktury VAT wraz z załączonymi kosztorysami za wykonanie usługi "konserwacji dodatkowej". 12. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie wykonywania robót oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa). 13. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia, jak również w jego realizacji, nie zatrudniał pracowników Zamawiającego i nie współpracował z nimi w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5


Dodatkowe kody CPV: 50700000-2, 50710000-5, 45261900-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 818525.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "DOMEXIM" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: domexim@gazeta.pl
Adres pocztowy: ul. Królowej Jadwigi nr 27 lok. 53
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 623699.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 623699.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 623699.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.