eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim"Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-30

Ogłoszenie nr 510181933-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu: "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570265-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 27601500000000, ul. ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 448 003, e-mail muzeum@auschwitz.org.pl, faks 33 843 18 62.
Adres strony internetowej (url): www.auschwitz.org

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. "Zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu" (dla których Zamawiający prowadzi postępowanie przetargowe pod numerem 24/555190-N-2019/Inw/2019 ). 2.2. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP (zamówienia na powtórzenie podobnych usług) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP w zakresie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych: wykonania instalacji systemu sygnalizacji pożaru w 2 barakach murowanych na obszarze Brzezinki. 2.3. Nadzór inwestorski będzie prowadzony w specjalności: 2.3.1. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. 2.4. Do obowiązków Zleceniobiorcy należy pełny zakres czynności określonych ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, wykonywanych w sposób niepowodujący opóźnienia inwestycji, w szczególności: 2.4.1. co najmniej jedna wizyta w tygodniu na Radzie Budowy, wraz z obchodem inwestycji i wykonaniem czynności opisanych w pkt. 2.4, w terminie określonym przez Zamawiającego; 2.4.2. co najmniej dwie wizyty (w dacie innej niż data Rady Budowy) w miesiącu na budowie, wraz z obchodem inwestycji i wykonaniem czynności opisanych w pkt 2.4 SIWZ, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, a także dodatkowa wizyta (w uzasadnionym przypadku) na budowie (ale nie więcej niż trzy wizyty przypadające na cały okres umowy) w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę (kryterium oceny ofert) liczonym od momentu wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego. 2.4.3. bieżąca kontrola zgodności wykonania robót budowlanych: pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, pozwoleniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, kartami nadzoru autorskiego, projektem warsztatowym, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej; 2.4.4. bieżące sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zastosowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 2.4.5. bieżące sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających wraz z udokumentowaniem ww. zakresów w postaci dokumentacji fotograficznej którą należy przekazać Zamawiającemu w formie elektronicznej na nośniku zewnętrznym w 1 egzemplarzu, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 2.4.6. bieżące sprawdzenie robót i powiadomienie wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach, polecenie ich usunięcia; potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad ; 2.4.7. sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę robot budowlanych do inspekcji technicznych, odbioru częściowego i odbioru końcowego w terminie do 4 dni od momentu przedstawienia ich przez wykonawcę robót budowlanych oraz doprowadzenie do sytuacji, w terminie zgodnym z umową lub harmonogramem rzeczowo - finansowym, w której zawartość i jakość tych dokumentów będzie zgodna z wymaganiami Zamawiającego; 2.4.8. uczestniczenie w komisjach i prowadzenie Rad Budowy organizowanych przez Zamawiającego dotyczących realizacji robót, w tym sporządzanie protokołów i notatek z Rad Budowy oraz przekazywanie propozycji tych notatek w terminie do 2 dni roboczych od dnia Rady Budowy; 2.4.9. podejmowanie w toku budowy wspólnie z Zamawiającym decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych tej budowy w ciągu 3 dni od dnia powstania takiej okoliczności; 2.4.10. przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z wykonawcą robót, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur - w ciągu 5 dni od daty przekazania dokumentów przez Zamawiającego; 2.4.11. sprawdzanie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów w tym na ewentualne roboty dodatkowe w ciągu 5 dni od daty przekazania dokumentów przez Zamawiającego; 2.4.12. potwierdzenie gotowości do odbioru wszystkich robót, dokonanie odbioru; 2.4.13. dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy; 2.4.14. bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; 2.4.15. składanie Zamawiającemu, do następnej Rady Budowy, cotygodniowych pisemnych raportów o stanie zaawansowania inwestycji, które będą zawierały informacje: charakter i miejsce wykonywania prac, postęp prac, opóźnienia w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego, zamiana urządzeń, istotne zmiany lokalizacji urządzeń oraz technologii w stosunku do opisanej w projekcie wykonawczym oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej, w ramach postępowania 24/555190-N-2019/Inw/2019 , przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych; 2.4.16. egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej w ramach postępowania 24/555190-N-2019/Inw/2019, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, w szczególności kontrola i egzekwowanie od Wykonawcy robót wykonania i rozliczenia inwestycji w terminie wyznaczonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym; 2.4.17. dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji w zakresie sprawdzenia zgodności protokołów przerobu z faktycznym zakresem wykonanych prac oraz weryfikacja dokumentacji powykonawczej; 2.4.18. niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości w przebiegu realizacji robót budowlanych w ciągu 3 dni od daty ich stwierdzenia; 2.4.19. w przypadku wyniknięcia, po zakończeniu zadania, kwestii spornych między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych dotyczących wykonanych robót, Zleceniobiorca zobowiązany jest do nieodpłatnego uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie w/w kwestii poprzez sporządzanie niezbędnych opinii, weryfikacji itp. Wymienione wyżej czynności będą dokonywane przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, gwarancji i rękojmi - w ciągu 3 dni od daty wysłania wezwania przez Zamawiającego 2.4.20. uczestniczenie w przeglądach przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek - w ciągu 7 dni od daty wysłania wezwania przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje nie więcej niż 8 wizyt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Elektroinstalacyjno- Projektowy mgr inż. elektryk Lesław Morawiec
Email wykonawcy: lemorawiec@op.pl
Adres pocztowy: ul. Reja 25, 32-600 Oświęcim
Kod pocztowy: 32-600
Miejscowość:
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.