To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-08-30
Ogłoszenie nr 510182290-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.
AMW REWITA Sp. z o.o.: Dostawa asortymentu wyposażenia sklepików w artykuły reklamowe, higieniczne i lokalne do wszystkich Oddziałów AMW Rewita Sp. z o.o., z podziałem na 3 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561907-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
AMW REWITA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14299025400000,
ul. ul. św. J. Odrowąża
15,
03-310
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 2709550, e-mail
zp@rewita.pl, faks
22 2702143.
Adres strony internetowej (url): www.rewita.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa asortymentu wyposażenia sklepików w artykuły reklamowe, higieniczne i lokalne do wszystkich Oddziałów AMW Rewita Sp. z o.o., z podziałem na 3 części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RWT/PZP/21/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa asortymentu wyposażenia sklepików w artykuły reklamowe, higieniczne i lokalne do wszystkich Oddziałów AMW Rewita Sp. z o.o., z podziałem na 3 części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 22300000-3
Dodatkowe kody CPV: 22400000-4, 22460000-2, 22900000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa artykułów reklamowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121018.90
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: : PROMOBAY.PL Brzoskowski Kamaj sp. j.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
148853.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: AMW REWITA Sp. z o.o., 03-310 Warszawa, ul. św. J. Odrowąża 15, działając na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.), zwanej dalej "ustawą", niniejszym informuje, że dokonał unieważnienia w dniu 15.07.2019 r. postępowania w części nr: 2 - Dostawa asortymentu wyposażenia sklepików w artykuły higieniczne. Uzasadnienie faktyczne: w części nr 2 kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 39 777,00 zł brutto. Cena złożonej w tej części postępowania oferty wynosi 93 649,02 zł brutto i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć sfinansowanie zamówienia o kwotę 53 872,02 zł brutto. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa artykułów lokalnych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986), zwanej dalej "ustawą",niniejszym zawiadamia, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy, unieważnił w dniu 16.07.2019 r. postępowanie w części nr 3 - Dostawa artykułów lokalnych do sklepiku do wszystkich Oddziałów AMW REWITA Sp. z o.o. w Warszawie. Uzasadnienie faktyczne: w części nr 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie oraz dostawa druków do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku"
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.