eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimZabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-02

Ogłoszenie nr 510182825-N-2019 z dnia 02-09-2019 r.

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu: Zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579317-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 27601500000000, ul. ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 448 003, e-mail muzeum@auschwitz.org.pl, faks 33 843 18 62.
Adres strony internetowej (url): www.auschwitz.org

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru w 8 murowanych obiektach na terenie Brzezinki, wraz z budową kanalizacji kablowej (Brzezinka) i przeprowadzeniem badań archeologicznych na co składa się: I. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniami oraz kartami nadzoru autorskiego, tj: 1. Projektem budowlanym (dalej PB) pt. Instalacja systemu wczesnego wykrywania pożaru i sygnalizacji alarmu pożaru dla obiektów zabytkowych na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu - opr. Cerbex Sp. z o.o., nr CX/65/11/B (załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Projektem wykonawczym (dalej PW) pt. Instalacja systemu wczesnego wykrywania pożaru i sygnalizacji alarmu pożaru dla obiektów zabytkowych na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu opr. Cerbex Sp. z o.o., nr CX/26/12/SAP (załącznik nr 2 do SIWZ), Z zastrzeżeniem, że przedmiotem zamówienia będzie zakres robót określony w umowie i załączniku nr 9 do SIWZ oraz załączniku nr 10 do umowy 3. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi przez Firmę Cerbex Sp. z o.o., (załącznik nr 2 do SIWZ), 4. Kartami nadzoru autorskiego z dnia 09.04.2019 r., 10.04.2019 r. 11.04.2019 r., 10.06.2019 r. wraz z załącznikami graficznymi (załącznik nr 8 do umowy) 5. Opisem wymagań Zamawiającego dotyczącymi przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ). 6. Pozwoleniem na budowę nr 903/12 Znak: WAB.6740.1.843.2012 z dn. 28-12-2012 r (załącznik nr 2 do SIWZ) 7. Pozwoleniem Wojewódzkiego Małopolskiego Konserwatora Zabytków nr 109/12 wraz z decyzjami Wojewódzkiego Małopolskiego Konserwatora Zabytków nr 1162/14 oraz 1273/17 (załącznik nr 2 do SIWZ) 8. Obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, przepisami BHP, przepisami przeciwpożarowymi, w tym z "Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego" stanowiącej załącznik nr 9 do umowy 9. Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, (zwaną dalej "SIWZ") oraz Ofertą Wykonawcy złożoną w postępowaniu. II. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i fotograficznej z przeniesieniem autorskich praw majątkowych. 1. Dokumentację powykonawczą wykonać zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo Budowlane oraz wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 1do SIWZ. Opracowana dokumentacja powykonawcza musi odzwierciedlać i dokumentować stan faktyczny wykonanych robót oraz musi być uzgodniona przez rzeczoznawcę do spraw przeciwpożarowych. Należy przekazać Zamawiającemu - 3 egzemplarze drukowane + wersja elektroniczna w formacie doc, dwg, pdf dołączona na płycie CD do każdego egzemplarza (mapa geodezyjna powykonawcza powinna zostać przekazana zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej oraz uzgodniona z Zamawiającym). 2. Dokumentacja fotograficzna musi zawierać fotografie nowobudowanej kanalizacji kablowej a także studni kablowych do których Wykonawca będzie się nawiązywał, wykonanych przed i po włączeniu się do tych studni. Dokumentacja fotograficzna musi zawierać fotografie miejsc ingerencji w obiekt zabytkowy przed, w trakcie i po wykonaniu prac. Dotyczy to np.: przebić przez ściany, stropy, wykonanie bruzd itp. Nie dotyczy natomiast np.: wykonywania ślepych otworów pod kołki rozporowe, pojedyncze przewierty o średnicach ø < 22 mm Fotografie należy przekazać zarówno w formie cyfrowej jak i wydruku . Zdjęcia w formie cyfrowej ( pliki źródłowe ze zdjęciami w formacie TIFF lub RAW oraz JPG) muszą być wykonane w jakości umożliwiającej wydruk w formacie min. 15cmx20cm w rozdzielczości min. 300 dpi, rozdzielczość matrycy 12 mln pikseli. Wymaga się, aby fotografie były ostre, wykonane przy dużej głębi ostrości, kadrowane w taki sposób aby zachować pion i poziom oraz zasady kompozycji. Pliki źródłowe ze zdjęciami w formacie TIFF, RAW,JPG należy przekazać Zamawiającemu na dysku zewnętrznym. W formie papierowej zdjęcia wraz z ich opisami powinny zostać wydrukowane łącznie na papierze fotograficznym. Należy przekazać Zamawiającemu dokumentację fotograficzną w wersji papierowej (3 egzemplarze drukowane ) oraz elektronicznej (w formacie edytowalnym tj. doc oraz nieedytowalnym np. *.pdf, *.jpg). Wykonawca przeniesie autorskie prawo majątkowe do w/w w zakresie i na zasadach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 461146.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ofertę Cerbex sp. z o.o.
Email wykonawcy: cerbex@cerbex.pl
Adres pocztowy: ul. Lwowska 14, 38-400 Krosno
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 480569.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 480569.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 480569.10
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.