To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-23
Ogłoszenie nr 510182874-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.
Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie: Obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych, dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz urządzeń i aplikacji mobilnych (w tym typu BLIK, Google Pay Apple Pay) w automatach stacjonarnych, automatach mobilnych, kasownikach EMV a także obsługa transakcji bezgotówkowych realizowanych za pośrednictwem sklepu www oraz Aplikacji Mobilnej ZTM funkcjonujących w ramach systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej oraz innych elementów infrastruktury należącej do Zamawiającego, w okresie 48 m-cy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554560-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540128087-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 60433560000000,
ul. Nałęczowska
14,
20-701
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 466 29 00, e-mail
ksiwy@ztm.lublin.eu, faks
81 466 29 01.
Adres strony internetowej (url): www.ztm.lublin.eu
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://platformazakupowa.pl/pn/ztm_lublin
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych, dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz urządzeń i aplikacji mobilnych (w tym typu BLIK, Google Pay Apple Pay) w automatach stacjonarnych, automatach mobilnych, kasownikach EMV a także obsługa transakcji bezgotówkowych realizowanych za pośrednictwem sklepu www oraz Aplikacji Mobilnej ZTM funkcjonujących w ramach systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej oraz innych elementów infrastruktury należącej do Zamawiającego, w okresie 48 m-cy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ.381.ZSM-1/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa i rozliczanie transakcji bezgotówkowych, dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz urządzeń i aplikacji mobilnych (w tym typu BLIK, Google Pay Apple Pay): 1.1.1. w automatach stacjonarnych; 1.1.2. w automatach mobilnych, 1.1.3. w kasownikach EMV, 1.1.4. za pośrednictwem sklepu www, 1.1.5. za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej ZTM, funkcjonujących w ramach systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej a także: 1.1.6. w innych elementach infrastruktury należącej do Zamawiającego tj. funkcjonujące aktualnie automaty mobilne. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje przyjmowanie, akceptację oraz rozliczania płatności bezgotówkowych realizowanych w ramach systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej w nw. kanałach: 1.2.1. stacjonarnych automatach biletowych BS 201 - w ilości 55 szt. - urządzenia do sprzedaży biletów papierowych, elektronicznych oraz doładowania elektronicznej portmonetki (EP), a także innych, oferowanych w ramach systemu usług dedykowanych dla tego kanału dystrybucji; 1.2.2. mobilnych automatach biletowych BM 102 - w ilości 50 szt. - montowane wewnątrz pojazdów urządzenia do sprzedaży biletów papierowych jednorazowych i czasowych dostarczone w ramach systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej. 1.2.3. kasownikach do obsługi zbliżeniowych kart płatniczych (EMV) - w ilości 450 szt. 1.2.4. za pośrednictwem aplikacji mobilnej ZTM - w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi zostać zastosowane i udostępnione API wraz z dokumentacją umożliwiające realizację płatności internetowych. 1.2.5. za pośrednictwem sklepu www - w ramach realizacji przedmiotu zamówienia musi zostać zastosowane i udostępnione API wraz z dokumentacją umożliwiające realizację płatności internetowych. a także w mobilnych automatach biletowych, stanowiących wyposażenie pojazdów należących do Zamawiającego w tym: 1.2.6. funkcjonujące aktualnie automaty mobilne BM 06 - w ilości 38 szt. - ich obsługa rozpocznie się od 01.05.2022r. (po zakończeniu aktualnie obowiązującej umowy z agentem rozliczeniowym.). 1.2.7. Pozostałe automaty mobilne stanowiące ( w chwili obecnej lub w przyszłości) wyposażenie pojazdów Zamawiającego - 35 szt.: a) 15 szt. - wyposażone w czytnik UIC 680 FB z aplikacją centreo skonfigurowaną do współpracy z operatorem First Data Polska b) 5 szt. - zakładany termin dostawy czerwiec 2021r., c) 15 szt. - zakładany termin dostawy wrzesień 2021r. d) 7 szt. - zakładany termin dostawy listopad 2021r., e) 5 szt. - zakładany termin dostawy kwiecień 2022r. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia w ramach wynagrodzenia umownego, ilości urządzeń (stacjonarne automaty biletowe, mobilne automaty biletowe, kasowniki EMV), w których będzie możliwe przyjmowanie, akceptacja oraz rozliczanie płatności bezgotówkowych w przypadku realizacji przez Zamawiającego zakupów nowej infrastruktury, z zastrzeżeniem, że będzie ona dostosowana do współpracy z wyłonionym, w tym postępowaniu Wykonawcą. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.3.1. Załącznik nr 1 do s.i.w.z.-Załącznik nr 1 do umowy- Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany także OPZ); 1.3.2. Załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia- Struktura sprzedaży biletów wg kanałów dystrybucji za 2019 r. 1.3.3. Załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia- Sprzedaż biletów w automatach z uwzględnieniem płatności- 2019 r. 1.3.4. Załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia- Załącznik nr 3 do umowy- Harmonogram. 1.4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66133000-1
Dodatkowe kody CPV: 66172000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1605703.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: First Data Polska S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1605703.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.