eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiRozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego Samorządowego o pomieszczenia opieki dla dzieci w wieku do lat 3 wraz z niezbędną infrastrukturą i komunikacją, na nieruchomości oznaczonej jako działki 76/2 i 77/2 karta mapy 25, położonej przy ul. Wojska Polskiego, ob. ewid. miasto Aleksandrów Kujawski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-23

Ogłoszenie nr 510183356-N-2020 z dnia 23-09-2020 r.

Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego: Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego Samorządowego o pomieszczenia opieki dla dzieci w wieku do lat 3 wraz z niezbędną infrastrukturą i komunikacją, na nieruchomości oznaczonej jako działki 76/2 i 77/2 karta mapy 25, położonej przy ul. Wojska Polskiego, ob. ewid. miasto Aleksandrów Kujawski

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569693-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 91086638200000, ul. ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 824 855, e-mail przetargi@aleksandrowkujawski.pl, faks 542 822 101.
Adres strony internetowej (url): bip.aleksandrowkujawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i przebudowa Przedszkola Publicznego Samorządowego o pomieszczenia opieki dla dzieci w wieku do lat 3 wraz z niezbędną infrastrukturą i komunikacją, na nieruchomości oznaczonej jako działki 76/2 i 77/2 karta mapy 25, położonej przy ul. Wojska Polskiego, ob. ewid. miasto Aleksandrów Kujawski

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKM.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający uwzględniając art. 24aa ustawy przewiduje, że w przedmiotowym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej w rankingu ofert, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Rozbudowana część Przedszkola Samorządowego nr 1 w Aleksandrowie Kujawskim jest budynkiem parterowym. Dach wielospadowy - pokrycie styropapą. Budynek wykonany na rzucie wielokąta o maksymalnych wymiarach 25,01x19,45m. Szczegółowe wymiary znajdują się na rysunkach architektoniczno-budowlanych niniejszego opracowania. Wysokość do okapu wynosi 3,56m względem terenu, do kalenicy natomiast 3,79m. Projektowane zmiany w zagospodarowaniu polegają na rozbudowie budynku Przedszkola Samorządowego nr 1 oraz zagospodarowanie miejsca na ogrodzony plac zabaw wyłożony nawierzchnią bezpieczną. Budynek łączności przeznaczony do rozbiórki. Projektowana rozbudowa budynku jest zgodna z wydaną decyzją lokalizacji inwestycji celu publicznego. Działka wyposażona w istniejące przyłącze energii elektrycznej, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz instalacji ciepłowniczej. Podczas prac należy zabezpieczyć ciągłość istniejących instalacji, które kolidują z zamierzeniem. Utwardzenie wewnętrznych ciągów komunikacyjnych - istniejące umożliwiające dojazd pojazdów jednostek straży pożarnej. 2. Charakterystyczne parametry techniczne rozbudowy Zestawienie pomieszczeń i podstawowe parametry techniczne: · Parter : 0.1. Wiatrołap - 10,36 m2 0.2. Wózkownia - 9,40 m2 0.3. Szatnia - 26,94 m2 0.4. Pom. gospodarcze - 5,73 m2 0.5. Komunikacja - 74,47 m2 0.6. Pom. dla opiekunów - 11,15 m2 0.7. Sypialnia dzieci - 34,50 m2 0.8. Sala zabaw - 48,92 m2 0.9. Toaleta dla dzieci - 22,68 m2 0.10. Sala zabaw - 48,92 m2 0.11. Sypialnia dzieci - 34,50 m2 0.12. Magazyn pościeli - 3,87 m2 0.13. Toaleta niepełnosprawnych - 6,44 m2 razem pow. użytkowa - 337,88 m2 Parametry techniczne rozbudowy: DŁUGOŚĆ BUDYNKU 25,01 m SZEROKOŚĆ BUDYNKU 19,45 m WYSOKOŚĆ BUDYNKU 3,79 m WYSOKOŚĆ BUDYNKU PRZY OKAPIE 3,56 m POWIERZCHNIA ZABUDOWY 395,0 m2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA 337,88 m2 KUBATURA BUDYNKU 983,0 m3 Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki do SIWZ - dostępna na stronie bip.aleksandrowkujawski.pl. 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów. Załączone do SIWZ przedmiar robót stanowiący załącznik nr do SIWZ ma wyłącznie charakter informacyjny i nie są podstawą do wyceny oferty. Udostępnienie przedmiaru nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne, zapisów SIWZ oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. 2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorys uproszczony, którego wartość będzie zgodna z ceną podaną w ofercie należną za wykonanie robót budowlanych. Przez pojęcie kosztorys uproszczony należy rozumieć kosztorys zawierający podstawę wyceny (KNR, kalkulacja indywidualna, analogia, itp.), jednostki miary, ilość, ceny jednostkowe, wartość. Kosztorys musi uwzględniać cały zakres prac potrzebnych do realizacji umowy, również ewentualne roboty nie ujęte w przedmiarze robót. 3. Dane z kosztorysu będą podstawą do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zaniechanych, czy zamiennych (tj. robót wykonanych w miejsce robót zaniechanych). Dane z kosztorysu będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. 4. Rozliczenie za wykonane prace nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru końcowego robót przedmiotu zamówienia. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W celu oceny technicznej Wykonawcy proponujący urządzenia równoważne są zobowiązani dostarczyć karty katalogowe, atesty lub inne równoważne dokumenty. Zamawiający żąda dostarczenia atestu na kompletne urządzenie. Jeżeli rozwiązania równoważne będą naruszały wymogi niniejszej SIWZ, ustawy Prawo budowlane, innych przepisów lub zasad wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne, co oznacza brak zgody na ich zastosowanie/wbudowanie. Wykonawca, który zaproponuje w trakcie robót materiały, urządzenia lub rozwiązania równoważne wymagające uzyskania decyzji zamiennych lub które będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowe, będzie musiał - w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego i za jego zgodą - uzyskać powyższe decyzje oraz w razie potrzeby będzie zobowiązany na własny koszt, do dokonania zmiany (za zgoda Zamawiającego) dokumentacji, niniejsze nie ma wpływu na termin realizacji zamówienia. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE OBOWIĄZKU ZATRUDNIENIA dot. przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizacji zamówienia, osób wykonujących czynności uwzględnione w przedmiarach robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ w zakresie: robót remontowo-budowlanych. 2. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 2 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 100 zł za każde takie zdarzenie. 5. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3 lit. b i c niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 100 zł za każde takie zdarzenie. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. VII. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PODWYKONAWSTWA dot. przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 3. W przypadku powierzenia zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców (jeżeli na etapie składania ofert podwykonawcy są znani). 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Niniejsze dotyczy również dalszych Podwykonawców

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 974048.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Handlowy MIGBUD M.M. Obuchowscy Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Budowlana 7
Kod pocztowy: 87-600
Miejscowość: Lipno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1097432.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1097432.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1505793.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.