To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-03
Ogłoszenie nr 510183648-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu: Kompleksowa dostawa i wdrożenie sprzętu, oprogramowania, licencji do zarzadzanie elektronicznymi legitymacjami studenckimi Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu wraz ze szkoleniem pracowników Zamawiającego, oraz dostawa spersonalizowanych na zlecenie blankietów ELS.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. "Uczelnia na wyższym poziomie. Zintegrowany Program Rozwoju PWSZ im. rtm. Pileckiego w Oświęcimiu". Projekt dofinansowany z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575404-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 12007355200000,
ul. Kolbego
8,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
33 842 98 01, e-mail
biuro.kanclerza@pwsz-oswiecim.edu.pl, faks
033 8435601, 8430530.
Adres strony internetowej (url): https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Państwowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa i wdrożenie sprzętu, oprogramowania, licencji do zarzadzanie elektronicznymi legitymacjami studenckimi Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu wraz ze szkoleniem pracowników Zamawiającego, oraz dostawa spersonalizowanych na zlecenie blankietów ELS.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):11/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS LEGITYMACJI Elektroniczna legitymacja studencka jest elektroniczną kartą procesorową, hybrydową z interfejsem stykowym określonym w normach ISO/IEC 7816-2 i ISO/IEC 7816-3 oraz interfejsem bezstykowym, zgodnym z normą ISO/IEC 14443 na którym będzie zapisany wyłącznie tzw. numer "UID" . Minimalny okres gwarancji na blankiet i jego elektronikę to 6 miesięcy. W "okresie przejściowym" (do 30.06.2020 r.) wykorzystywane będą blankiety z napisem "Adres" na nich i "kreską" nanoszoną podczas personalizacji, a następnie wg nowego rozporządzenia. Blankiet elektronicznej legitymacji studenckiej jest wykonany z materiału laminowanego o wymiarach i właściwościach fizycznych zgodnych z wymaganiami dla kart identyfikacyjnych formatu ID-1 określonymi w normie ISO/IEC 7810, a jego właściwości i odporność muszą być potwierdzone badaniami przeprowadzonymi zgodnie z wieloczęściową normą ISO/IEC 10373. Blankiety bez wsparcia PKI. Interfejs bezstykowy w postaci MIFARE® 1k classic. Minimalna pamięć karty to 36 kilobajtów. Poddruk blankietu elektronicznej legitymacji studenckiej wykonany w technice offsetowej w standardzie 5 + 4 (CMYK i Pantone 5555 na awersie oraz CMYK na rewersie) jest chroniony zewnętrzną folią laminacyjną. W procesie zadrukowywania blankietu (poddruk offsetowy) nanoszone będą następujące elementy: 1) tło z elementami grafiki rastrowej w kolorach CMYK; 2) zabezpieczające elementy wykonane techniką giloszową w formie stylizowanego, powtarzalnego ornamentu geometrycznego wydrukowanego linią o grubości 0,075 pkt w kolorze Pantone 5555 umieszczone na pasie o szerokości 22,7 mm przebiegającym wzdłuż prawego boku legitymacji w odległości 3,8 mm od krawędzi, na całej jej wysokości, włącznie z polem przeznaczonym pod druk zdjęcia; 3) napis "LEGITYMACJA STUDENCKA" wykonany w technice mikrodruku, na białym pasku o szerokości 1 mm przebiegającym poziomo w odległości 1,7 mm od dolnej krawędzi legitymacji, w kolorze czarnym; 4) wizerunek orła ustalony dla godła Rzeczypospolitej Polskiej o wysokości 8,5 mm i napis "RZECZPOSPOLITA POLSKA" wykonany krojem Palm Springs Bold o wielkości 5 pkt, w kolorze czarnym; 5) napisy: a) "LEGITYMACJA STUDENCKA" wykonany krojem Aura Ibis o wielkości 12,5 pkt, w kolorze granatowym (C100, M70, Y25, K20), b) "STUDENT CARD" wykonany krojem Aura Ibis o wielkości 9,7 pkt, w kolorze granatowym (C100, M70, Y25, K20), c) "Wydana:", "Nr albumu:", "PESEL:", "Legitymacja ważna do:" wykonane krojem Arial Narrow o wielkości 7 pkt, w kolorze czarnym, d) "Poświadcza uprawnienia do 50% ulgi przy przejazdach środkami komunikacji miejskiej, a także uprawnienia do korzystania - do ukończenia 26 roku życia - z ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego autobusowego i kolejowego na podstawie odrębnych przepisów." wykonany krojem Arial Narrow Bold o wielkości 6 pkt, w kolorze czarnym; 6) biały obszar przeznaczony na zdjęcie posiadacza legitymacji o wymiarach 20 mm x 25 mm, w odległości 5 mm w poziomie i 23,5 mm w pionie; 7) 12 pól o wymiarach 8 mm x 9 mm, oznaczonych kolejno liczbami od 1 do 12 m wykonanymi krojem Arial o wielkości 5 pkt, w kolorze czarnym; 8) biały obszar o wymiarach 30 mm x 21 mm przeznaczony na naniesienie kodu kreskowego. Unikatowy kod kreskowy studenta zamieszczany na legitymacji generuje system do personalizacji. W procesie personalizacji elektronicznej legitymacji studenckiej będą nanoszone w sposób zapewniający trwałe i bezpieczne użytkowanie następujące dane: 1) kolorowe zdjęcie posiadacza legitymacji o wymiarach 20 mm x 25 mm w rozdzielczości co najmniej 300 dpi; 2) nazwa uczelni wykonana krojem Arial Narrow Bold o wielkości 7 pkt, w dwóch lub trzech wierszach, do 30 znaków w wierszu, wyjustowana do prawej strony; notacja: "Pierwsze Litery Wielkie"; pozycjonowanie: 27,2 mm w poziomie, licząc od prawej krawędzi bloku tekstu, 6,2 mm w pionie, licząc od górnej krawędzi bloku tekstu, w kolorze czarnym; 3) imię do 24 znaków oraz nazwisko w dwóch wierszach, do 28 znaków każdy, wykonane krojem Arial Narrow o wielkości 8 pkt, wyjustowane centralnie; notacja: "Pierwsze Litery Wielkie"; pozycjonowanie: oś pionowa tekstu 43,6 mm w poziomie i 24 mm w pionie, licząc od górnej krawędzi bloku tekstu, w kolorze czarnym; 4) data wydania wykonana krojem Arial Narrow o wielkości 7 pkt, w kolorze czarnym; 5) nr albumu wykonany krojem Arial Narrow o wielkości 7 pkt, w kolorze czarnym; 6) numer PESEL (dla obcokrajowców data urodzenia w formacie rrmmdd00000, kodowanie tysięcy i setek lat zgodnie z zasadami systemu PESEL) wykonany krojem Arial Narrow o wielkości 7 pkt, w kolorze czarnym; 7) kod kreskowy w kolorze czarnym. Zamawiający nie wymaga blankietów z możliwością wgrania zdjęć do chip´a karty. Legitymacja musi zawierać wewnętrzny tzw. numer "UID" możliwy do odczytu elektronicznego w formie stykowej oraz bezstykowej. Sposób komunikacji karty jest zgodny ze standardem przemysłowym MIFARE® Dostęp do układów elektronicznych blankietów ELS jest zabezpieczany na czas dostawy specjalnymi kluczami transportowymi dla części bezstykowej (MIFARE®) i stykowej. Więcej szczegółów zostało zawartych w niżej wymienionych aktach prawnych: - Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 16 kwietnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie studiów ( Dz.U. z 2019 poz.787). - art. 81 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1668, z późn. zm.) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2018 r. poz. 2024 i 2245 oraz z 2019 r. poz. 276, 447, 534, 577 i 730. - Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. ( Dz. U. z 2018 poz. 1861) w sprawie studiów. Na podstawie art. 81 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668) ). Przesyłanie danych do personalizacji i wydruku legitymacji odbywać się będzie za pomocą informatycznego szyfrowanego połączenia pomiędzy serwerem Uczelni a serwerem Wykonawcy. Zamawiający przesyłać będzie dane w arkuszu kalkulacyjnym dostosowanym do wymagań Wykonawcy, za wyjątkiem zdjęć. System po zaimportowaniu danych podstawowych z arkusza , umożliwi ich edycję oraz dodanie zdjęcia np. z CD lub pendrive. Blankiety/Karty muszą odznaczać się wysoką jakością, w szczególności w zakresie utrzymania prawidłowego formatu, jednolitego, wyraźnego druku bez zabrudzeń. Jeśli w trakcie eksploatacji (normalnego użytkowana) przedmiotu umowy zostaną ujawnione wady uniemożliwiające użytkowanie przedmiotu umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy bezpłatnego wysłania nowych blankietów legitymacji wolnych od wad. Warunkiem przyjęcia blankietów będzie zgodność wykonanych druków z ww. wymaganiami i wyżej przywołanymi przepisami prawa. Jeśli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady dostarczonego towaru Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy odbioru towaru i zapłaty wystawionej faktury. Ilość blankietów podlegająca zamówieniu: 1000 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) zwiększenia zamówienia o co najwyżej 10% jego wartości brutto, za co wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, b) zmniejszenia zamówienia o co najwyżej 10% jego wartości brutto - z tego tytułu wykonawcy nie przysługują żadne świadczenia/roszczenia. Zwiększenie zamówienia o co najwyżej 10% jego wartości brutto, za co wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie obejmuje usługę związaną np. z wykonaniem duplikatu legitymacji. OPIS OPROGRAMOWANIA 1. Oprogramowanie przeznaczone do wgrywania/umieszczania danych studenta, przetwarzania, personalizacji danych ELS. 2. Program obsługujący karty procesorowe - blankiety Elektronicznej Legitymacji Studenckiej. 3. Aktywacja i dezaktywacja ELS odbywać się będzie w systemie informatycznym. 4. Oprogramowanie ma zapewniać pełną kontrolę nad procesem tworzenie ELS oraz zabezpieczać przed wystąpieniem błędów w obsłudze sytemu niezgodnych z procedurą. 5. Oprogramowanie umożliwia poprawę danych studenta w przypadku błędów przed zatwierdzeniem i personalizacją. 6. Wykonawca dostarcza i instaluje nieodpłatnie aktualizacje oprogramowania. 7. Wykonawca dostarcza oprogramowanie do przedłużania i personalizacji legitymacji dla systemów Windows 10 Professional 64bit. 8. Oprogramowanie do zarządzania i personalizacji ELS działa w wersji przeglądarkowej lub desktopowej. 9. Oprogramowanie daje możliwość automatycznego skalowania zdjęć do wymaganego rozmiaru. 10. Oprogramowanie pozwala na przesyłanie danych do personalizacji i wydruku legitymacji za pomocą informatycznego szyfrowanego połączenia pomiędzy serwerem Uczelni a serwerem Wykonawcy. Zamawiający przesyłać będzie dane w arkuszu kalkulacyjnym dostosowanym do wymagań Wykonawcy. 11. Oprogramowanie pozwalające na bezproblemową obsługę podpisu kwalifikowalnego niezbędnego do personalizacji i przedłużania terminu ważności legitymacji działające w Windows 10 Professional 64bit. 12. Zamawiający udostępnia miejsce serwerowe poprzez środowisko wirtualizacji VMWARE (posiadamy wersję 6,5 darmową z możliwością aktualizacji do 6,7) na serwerze Zamawiającego w celu zainstalowania systemu do obsługi procesów ELS. 13. Wykonawca dokonuje instalacji środowiska systemowego oraz serwerowego w celu realizacji procesów związanych z komunikacją, przesłaniem danych do wydruku i personalizacji legitymacji oraz pozostałych niezbędnych procesów obsługi ELS. 14. Wykonawca dostarcza wszystkie wymagane licencje i instaluje systemy z zachowaniem wymaganych procedur bezpieczeństwa, szyfrowania, a także z uwzględnieniem przepisów RODO. 15. Wykonawca dostarcza i instaluje bezpieczne, szyfrowane środowisko celem zestawienia internetowego połączenia serwera Zamawiającego z serwerem centrum personalizacji ELS Wykonawcy. Ilość stanowisk, na których będzie instalowane oprogramowanie: 2 stanowiska. 16. Wykonawca służy wsparciem technicznym osobom obsługującym system w przypadku problemów z systemem. 17. Wykonawca usuwa usterki na bieżąco. W przypadku awarii dotyczących możliwości zlecenia i przedłużania ELS Wykonawca usuwa ją w przeciągu 3 dni (nie licząc sobót, niedziel i świąt). 18. System musi być dostosowany do wytycznych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. OPIS SPRZĘTU: Czytnik dualny (zbliżeniowy i stykowy w jednym) do kart procesorowych, hybrydowych przystosowany do wyżej opisanego oprogramowania. Sprzęt musi być dostarczony w opakowaniach fabrycznych, pochodzić z legalnego źródła i być przeznaczony do użytku w Polsce. Sprzęt musi być objęty okresem gwarancyjnym Czytnik kart elektronicznych ma: - umożliwiać czytanie elektronicznych legitymacji studenckich z komputerem stacjonarnym lub laptopem; - służyć weryfikacji tożsamości posiadacza legitymacji ; służyć przedłużaniu jej terminu ważności w sposób stykowy. Dane techniczne czytnika: - złącze USB min. 2.0 - sygnalizacja świetlna, kontrolna (np. tzw. zielona i czerwona kontrolka) - kabel o długości min. 100 cm zakończony wtykiem USB Ilość czytników podlegających zamówieniu: 2 sztuki. Sprzęt do kwalifikowanych podpisów elektronicznych musi być dostarczony w opakowaniach fabrycznych, pochodzić z legalnego źródła i być przeznaczony do użytku w Polsce. Sprzęt musi być objęty okresem gwarancyjnym. OPIS CERTYFIKATU i pozostałych elementów ZESTAWU: 1. Zestaw do kwalifikowanych podpisów musi być dedykowany do przedłużania terminu jej ważności . 2. Zestaw do kwalifikowanych podpisów musi być kompatybilny z systemem ELS. 3. Zestaw do kwalifikowanych podpisów elektronicznych umożliwiające podpisanie/autoryzacje danych zawartych na elektronicznej legitymacji studenckiej. 4. Certyfikaty kwalifikowane muszą być odpowiednio zapisane na kartach kryptograficznych - chipowych - wykonawca udostępnia niezbędne narzędzia do wgrania i przedłużania certyfikatu. 5. Oprogramowanie umożliwiające składanie i weryfikację podpisu musi posiadać polski interfejs użytkownika. Do oprogramowania musi być dołączony podręcznik użytkownika w języku polskim. 6. Oprogramowanie działające na stacjach roboczych posiadających system operacyjny Windows 10 i nowszy. 7. Oprogramowanie musi posiadać możliwość aktualizacji na stacjach roboczych posiadających system operacyjny Windows 10 oraz nowszy. Aktualizacja winna być bezpłatna dla Zamawiającego w okresie trwania umowy oraz ważności certyfikatów. 8. Certyfikaty kwalifikowane muszą posiadać możliwość ich odnowienia. 9. Karta i oprogramowanie wchodzące w skład zestawu objęte będą gwarancją w okresie ważności certyfikatu. W tym okresie wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonych urządzeń i kart kryptograficznych - chipowych na nowe w terminie 3 dni roboczych od momentu przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego. 10. Zestawy muszą być kompletne i umożliwiać prawidłowe złożenie podpisu kwalifikowanego. Skład zestawu powinien zawierać co najmniej: - kartę kryptograficzną stykową do zewnętrznego czytnika kart dedykowaną do legitymacji studenckich - certyfikat kwalifikowany ważny 2 lata dedykowany do legitymacji studenckich - płytę lub inny nośnik z oprogramowaniem do czytnika, karty i bezpiecznego podpisu kwalifikowalnego oraz sterownikami dla systemów Windows 10 64 bitowych - zewnętrzny stykowy czytnik kart ze złączem USB dostosowany do karty kryptograficznej (podpisu) 10. Wykonawca zobowiązany jest także do: - wytwarzania, odnawiania, wydawania, zawieszania i unieważniania certyfikatów kwalifikowanych, - dostawy elementów do składania i weryfikacji bezpiecznego, kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 11. W zakresie wszystkich dostarczonych podpisów kwalifikowanych, Wykonawca będzie świadczyć telefonicznie lub drogą poczty elektronicznej usługi wsparcia (koszt wliczony w cenę zestawu kwalifikowanego) w godzinach pracy Zamawiającego (7.30-15.30), za co nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie. Ilość zestawów podlegających zamówieniu: 2 sztuki. Dostawa i wdrożenie sprzętu, oprogramowania, licencji do zarządzania elektronicznymi legitymacjami studenckimi oraz dostawa części spersonalizowanych blankietów legitymacji oraz szkolenie pracowników Zamawiającego ( około 4 -6 osób) nastąpi w terminie do 10 września 2019 r. Dostawa zestawów (urządzeń, oprogramowania i certyfikatów) do podpisów kwalifikowanych nastąpi w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Dostawa pozostałych spersonalizowanych blankietów elektronicznych legitymacji studenckich, będzie następować w ciągu12 miesięcy od podpisania umowy. Przewiduje się około 12 dostaw. W przypadku zamówienia Wykonawca ma 7 dni na jego realizację od momentu zatwierdzenia danych. Dostarczony system i zestawy do podpisów kwalifikowanych muszą być kompatybilne z otrzymanym systemem (warunek konieczny) do ELS.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30162000-2
Dodatkowe kody CPV: 30237131-6, 79132100-9, 72268000-1, 71356300-1, 22000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20189.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Politechnika Poznańska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37436.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA LEKÓW NA ROK 2025 - 2 PAKIETY
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim
- Udzielenie schronienia dla bezdomnych kobiet oraz schronienia z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych mężczyzn, dla których gminą właściwą do udzielenia schronienia jest gmina Miasto Oświęcim.
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Dobra"
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zapewnienia opisów zdalnych w formie teleradiologii.
- Poprawa jakości obsługi Pacjenta poprzez wdrożenie funkcjonalności w HIS dla CZP oraz wymianę sprzętu serwerowego
- Wsparcie merytoryczne dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do planowania finansowego i controllingu
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.