eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/U/4620-27/2020Docieplenie budynku nr 24 na terenie JW. 2189 w m. Kazuń Nowy, ul. Wojska Polskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-24

Ogłoszenie nr 510184765-N-2020 z dnia 24-09-2020 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/U/4620-27/2020: Docieplenie budynku nr 24 na terenie JW. 2189 w m. Kazuń Nowy, ul. Wojska Polskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563321-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail biuro@amwsinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/U/4620-27/2020: Docieplenie budynku nr 24 na terenie JW. 2189 w m. Kazuń Nowy, ul. Wojska Polskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/U/4620-27/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest docieplenie budynku nr 24 na terenie JW. 2189 w m. Kazuń Nowy, ul. Wojska Polskiego, obejmujące: - przyklejenie styropianu do ścian budynku; - przyklejenie styropianu do ościeży okiennych i drzwiowych oraz pod parapetem zewnętrznym; - przyklejenie siatki z włókna szklanego do ścian budynku oraz na ościeżach; - zagruntowanie ścian oraz ościeży podkładową masą tynkarską; - wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku akrylowego; - przyklejenie styropianu ekstrudowanego XPS na cokole; - wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowego na cokole; - izolacja przeciwwilgociowa wraz z dociepleniem ścian fundamentowych styropianem XPS; - demontaż starej i montaż nowej odbojówki z kostki brukowej; - wykonanie nowych nadproży drzwiowych; - demontaż drzwi zewnętrznych stalowych oraz montaż nowych; - demontaż istniejących krat okiennych oraz ich ponowny montaż po dociepleniu; - wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej; - remont ramp wyładunkowych; - docieplenie stropodachu styropianem 1-stronnie laminowanym; - pokrycie stropodachu papą termozgrzewalną (papa podkładowa + nawierzchniowa) wraz z montażem kominków wentylacyjnych; - wymiana obróbek z blachy ocynkowanej; - wymiana rur spustowych ocynkowanych; - wymiana rynien ocynkowanych; - wymiana instalacji odgromowej na ścianach i dachu na nową (protokół z badań); - montaż lamp, tablicy z numerem budynku; - wywiezienie gruzu (karty odpadu); - wywiezienie papy do utylizacji (karta odpadu); - wywóz i sprzedaż złomu (zgodnie z pkt 4.8 ppkt 2 STWIOR). Wykonawca zobowiązany jest sprzedać elementy stalowe przeznaczone na złom i przedstawić Zamawiającemu fakturę sprzedaży. W związku z wykonywaniem robót na terenie jednostki wojskowej brak jest możliwości realizacji robót po godz. 15:00 oraz w soboty, wejście i wjazd dla osób realizujących zadanie po dostarczeniu danych osobowych - wykaz imienny z numerem dowodu osobistego pracownika i zdjęciem. Zamawiający informuje, że zaleca wizję lokalną przed złożeniem oferty na ww. zamówienie. Informacje o terminie wizji lokalnej można uzyskać pod nr. tel. 697 110 463 p. Ryszard Kwiecień. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45321000-3, 45421100-5, 45421147-6, 45233250-6, 45312311-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 572373.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PJM INVEST spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wincentego Witosa 66D,
Kod pocztowy: 25-561
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 723313.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 723313.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 787997.75
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.