eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom"Przebudowa drogi do budynków nr 105 a, b, e ul.Siemianowickiej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-25

Ogłoszenie nr 510185269-N-2020 z dnia 25-09-2020 r.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów: "Przebudowa drogi do budynków nr 105 a, b, e ul.Siemianowickiej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570089-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540146674-N-2020, 540153627-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 24013698900000, ul. ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 969 700, e-mail zamowiani@mzdim.bytom.pl, faks 323 969 702.
Adres strony internetowej (url): www.mzdim.bytom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi do budynków nr 105 a, b, e ul.Siemianowickiej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DNP.260.29.2020.PN.RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi do budynków nr 105 a, b, e ul. Siemianowickiej" w zakresie przebudowy drogi bocznej ulicy Siemianowickiej. 3.2 W zakres robót wchodzą m.in. następujące elementy: - przebudowa odcinka A-B w tym poszerzenie, dobudowa miejsc postojowych i chodnika o długości L = 135,00 m. (szerokość jezdni 7,0 m. nawierzchnia z betonu asfaltowego), - odwodnienie powierzchniowe ( w tym: kanalizacja deszczowa, zabudowa wpustów ulicznych, oczyszczenie studni rewizyjnych), - ułożenie rur ochronnych PVC na istniejącym uzbrojeniu podziemnym oraz pod planowane oświetlenie drogowe, - wycinka drzew i krzewów, - wykonanie tablicy informacyjnej o realizacji zadania o wymiarach nie mniejszych niż 90cm x 120 cm, według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym. 3.3 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w: Dokumentacji technicznej; Przedmiarze Robót; Wzorze Umowy; które stanowią odpowiednie załączniki do specyfikacji. 3.4 Realizacja zadania będzie się odbywała w oparciu o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, która zostanie przekazana Wykonawcy z chwilą podpisania umowy. 3.5 Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia stanowią jego własność i winny być przez niego zagospodarowane i / lub zutylizowane. 3.6 W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania oraz wykonania tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót, która podlega zatwierdzeniu przez Prezydenta miasta Bytomia lub w jego imieniu przez Wydział Komunalny - Referat Transportu Lokalnego Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz koszty oznakowania pionowego i poziomego na czas prowadzenia robót. 3.7 Zamawiający określa minimalny wymagany 60 - miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty nawierzchniowe, kanalizacyjne i oświetleniowe oraz zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym), z wyłączeniem oznakowania poziomego grubowarstwowego, gdzie okres gwarancji wynosi 36 miesięcy oraz założenia trawnika gdzie okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od momentu wegetacji. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty nawierzchniowe, kanalizacyjne i oświetleniowe oraz zastosowane materiały będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z pkt 15 SIWZ. 3.8 Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). 3.9 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej (5 egzemplarzy) z naniesieniem na zasoby Wydziału Geodezji UM Bytom wraz z wersją elektroniczną wykonaną w formatach dwg. lub dxf. 3.10 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia co najmniej 5 osób wykonujących czynności w zakresie robót nawierzchniowych 3.12 Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji zamówienia rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych w dokumentacji postępowania. Wykonawca, który zamierzazastosować rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że proponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie prac przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego, niż określone w dokumentacji pod warunkiem, że ich parametry nie będą gorsze niż określone w dokumentacji i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Do realizacji prac mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych, jak wskazane w dokumentacji. 3.13 Ilekroć w dokumentacji postępowania podane są konkretne urządzenia lub wyroby oraz ich producenci należy traktować je jako przykładowe. 3.14 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45332300-6, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1099022.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZRD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. komandytowa
Email wykonawcy: zrd-orfin@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 5A
Kod pocztowy: 41-922
Miejscowość: Radzionków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 498300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 498300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1309706.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.