eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goworowo"Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-25

Ogłoszenie nr 510185349-N-2020 z dnia 25-09-2020 r.

Urząd Gminy Goworowo: "Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573476-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540154156-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Goworowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53899800000000, ul. ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 614 066, e-mail goworowo@ostroleka.home.pl, faks 297 614 043.
Adres strony internetowej (url): www.goworowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.9.2020.MR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę produktów żywnościowych do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część 1: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP im. M. Kopernika w Goworowie, w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ, Część 2: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Goworowie w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. oraz zakup i dostawa produktów żywnościowych do Żłobka Samorządowego w Goworowie w okresie od 2 września 2021r. do 31 sierpnia 2022r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ, Część 3: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP w Kuninie w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko. Produkty żywnościowe będą dostarczane do wskazanych placówek w godzinach ustalonych z odbiorcą w ilości i asortymencie według zamówienia na nadchodzący tydzień, które najpóźniej do czwartku będzie przesłane do Wykonawcy. Wykonawca będzie zaopatrywał Zamawiającego w artykuły spożywcze spełniające normy jakościowe, w pierwszej połowie obowiązywania terminu przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego otrzymania wadliwej partii dostarczonych produktów (np. uszkodzone opakowania, inny towar niż zamawiany itp.) bądź produktów w drugiej połowie obowiązywania terminu przydatności do spożycia - odmówi on ich przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (do godziny 7.30 dnia następnego) do jego wymiany w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Mrożonki mają być dostarczane w formie nierozmrożonej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP im. M. Kopernika w Goworowie, w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 800849.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPS HANDEL Sp. z o.o., Oddział Ostrołęka
Email wykonawcy: przetargi@spshandel.pl
Adres pocztowy: ul. Targowa 34
Kod pocztowy: 07-412
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 378400.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 378400.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 440465.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Goworowie w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. oraz zakup i dostawa produktów żywnościowych do Żłobka Samorządowego w Goworowie w okresie od 2 września 2021r. do 31 sierpnia 2022r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 800849.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPS HANDEL Sp. z o.o., Oddział Ostrołęka
Email wykonawcy: przetargi@spshandel.pl
Adres pocztowy: ul. Targowa 34
Kod pocztowy: 07-412
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 388785.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 388785.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 477235.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP w Kuninie w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 800849.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPS HANDEL Sp. z o.o., Oddział Ostrołęka
Email wykonawcy: przetargi@spshandel.pl
Adres pocztowy: ul. Targowa 34
Kod pocztowy: 07-412
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66275.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66275.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73903.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.