eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrabutyPrzebudowa biblioteki miejskiej w Prabutach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-05

Ogłoszenie nr 510186841-N-2019 z dnia 05-09-2019 r.

Miasto i Gmina Prabuty: Przebudowa biblioteki miejskiej w Prabutach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580193-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540163531-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Prabuty, Krajowy numer identyfikacyjny 52931500000000, ul. ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 055 2782001lub 02, e-mail zampub@prabuty.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.prabuty.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa biblioteki miejskiej w Prabutach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.16.2019.KK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.: "Przebudowa biblioteki miejskiej w Prabutach". 2. Budynek biblioteki miejskiej, objęty przebudową posiada następujące parametry: 2.1. Wysokość budynku w kalenicy: 4,54 m 2.2. Długość budynku: 13,94 m, 10,93 m 2.3. Szerokość budynku: 17,65 m 2.4. Pow. zabudowy: 232,47 m2 2.5. Pow. użytkowa: 186,39 m2 2.6. Pow. całkowita: 224,75 m2 2.7. Kubatura budynku: 757,27 m3 3. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji obejmuje, w szczególności: 3.1. Naprawę i wzmocnienie fundamentów budynku. 3.2. Przebudowę klatki schodowej (skomunikowanie parteru z piwnicą). 3.3. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej strefy przyziemia budynku. 3.4. Wykonanie podbudów, posadzek i ścian piwnic. 3.5. Wykonanie podbudów, posadzek i ścian parteru budynku. 3.6. Wykonanie wieńców a także słupów żelbetowych, oraz naprawę elementów konstrukcyjnych budynku. 3.7. Naprawę istniejącego stropu. 3.8. Wykonanie wentylacji budynku. 3.9. Wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą warstw izolacyjnych stropodachu. 3.10. Wykonanie elewacji i obróbek blacharskich. 3.11. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. 3.12. Roboty tynkarskie i malarskie. 3.13. Wykonanie mobilnej ścianki działowej. 3.14. Dostawę i montaż klimatyzatorów. 3.15. Wykonanie instalacji sanitarnych. 3.16. Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 4. Zakres zamówienia obejmuje także dostawę i montaż wyposażenia ruchomego biolioteki, w tym: 4.1. Regałów, szaf oraz lady obsługi czytelnika. 4.2. Biurek - 2 szt. 4.3. Stolika z krzesełkami (gabinet, pom. czytelni dla dzieci). 4.4. Kanapy trzymiejscowej. 4.5. Foteli biurowych obracanych - 8 szt. 4.6. Foteli leżakowych (jako stanowiska do odsłuchu audio - buków) - 2 szt. 4.7. Projektora multimedialnego DLP, ful HD, 3D wraz z okablowaniem i uchwytem montażowym. 4.8. Ekranu projekcyjnego o wymiarach min. 400x236 cm, formatu 16/9, dla sektora publicznego i edukacyjnego. 5. Wyposażenie dostarczone w ramach zamówienia ma być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, ma spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz winno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Meble biurowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać: 5.1. Atest na wytrzymałość i bezpieczne rozwiązania konstrukcyjne (stateczność mebli) zgodnie z Polskimi Normami na gotowy produkt, 5.2. Atest higieniczny o dopuszczeniu gotowego produktu do użytkowania pod względem higienicznym zgodny z Polskimi Normami. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, w tym: 6.1. Projekt wykonawczy - Przebudowa budynku biblioteki miejskiej w zakresie przebudowy dachu wraz ze zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń dawnej księgarni na bibliotekę miejską - projekt architektoniczno - budowlany, projekt sanitarny i projekt elektryczny wraz z wizualizacją pomieszczeń. 6.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 6.3. Na roboty objęte przedmiotem zamówienia została uzyskana Decyzja 140/19 z dnia 19.04.2019 r. pozwolenia na budowę. 7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa TOM III (IPU) SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-1, 45262500-6, 45410000-4, 45422000-1, 45430000-0, 45421000-4, 45442100-8, 45450000-6, 45310000-3, 39130000-2, 39150000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 662062.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMBUD Krzysztof Paziewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kwidzyńska 2
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Rakowiec
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 880680
Oferta z najniższą ceną/kosztem 880680
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1452891.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.