To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-28
Ogłoszenie nr 510187115-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych: Promocja Miasta Chorzów poprzez sport podczas rozgrywek w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski lub Wojewódzki Związek Piłki Nożnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579388-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625530600000,
ul. Rynek
1,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 165 000, e-mail
bzp@chorzow.eu, faks
32 4165639, 32 4165640.
Adres strony internetowej (url): www.chorzow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja Miasta Chorzów poprzez sport podczas rozgrywek w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski lub Wojewódzki Związek Piłki Nożnej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP.271.395.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A 1. Zadanie obejmuje Promocja Miasta Chorzów poprzez sport podczas rozgrywek w co najmniej 3. lidze piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej lub właściwy Wojewódzki Związek Piłki Nożnej - nr RZP.271.395.2020 2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca oświadcza, że jego drużyna bierze udział w rozgrywkach co najmniej 3. ligi piłki nożnej mężczyzn organizowanych przez Polski Związek Piłki Nożnej lub właściwy Wojewódzki Związek Piłki Nożnej i zobowiązuje się w okresie obowiązywania umowy do: 1. Przedłożenia Zamawiającemu aktualnej strategii promocyjnej Klubu w okresie do 1 miesiąca od podpisania Umowy, 2. Oddelegowania do współpracy z Zamawiającym osób do zespołu koordynującego zakres działań promocyjnych realizowanych w ramach niniejszej umowy, 3. Regularnego kontaktu z Zamawiającym (minimum raz w miesiącu, w formie spotkań, rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej) w celu sprawnego zarządzania współpracą w zakresie objętym przedmiotem umowy, a przede wszystkim dla dobrego przepływu informacji pomiędzy Stronami, 4. Przedstawiania okresowych raportów (miesięcznych oraz końcowego) potwierdzających wywiązanie się z postanowień umowy wraz z dokumentacją fotograficzną w formie papierowej i elektronicznej, przesyłanych na adres pr@chorzow.eu, Raporty powinny uwzględniać poniższe wskaźniki: a. liczba materiałów zamieszczanych na klubowych portalach społecznościowych (Twitter, You Tube, Facebook), b. udział kobiet, dzieci i młodzieży w meczach domowych - udział procentowy we frekwencji. 5. Ekspozycji logo Zamawiającego lub innych informacji przekazanych przez Zamawiającego w sposób widoczny dla publiczności i mediów na następujących nośnikach reklamowych: a. bandy statyczne (6m x 1m), 4 sztuki podczas wszystkich meczów pierwszej drużyny, b. balon reklamowy, 1 sztuka podczas wszystkich meczów pierwszej drużyny, c. jamniki reklamowe, 8 sztuk podczas wszystkich meczów pierwszej drużyny, d. banner reklamowy na płocie okalającym stadion i dojściach, 6 sztuk, e. banner wielkoformatowy na prostej (12,8 m x 3,8 m), 1 sztuka podczas wszystkich meczów pierwszej drużyny, f. reklama wielkoformatowa (17 x 11 m) na sektorze stadionu g. reklama na ławce rezerwowych (strona wewnętrzna), h. bandy ledowe (nie mniej niż 6 razy podczas każdego meczu w minimum 15 sekundowych ekspozycjach) podczas meczów rozgrywanych w roli gospodarza w ramach rozgrywek co najmniej 3. Ligi piłki nożnej, w przypadku ich transmisji w telewizji innej niż telewizja internetowa, 6. Umieszczenia w sposób widoczny dla publiczności i mediów logo Zamawiającego na strojach zawodników podczas wszystkich rozgrywanych meczy: a. z przodu koszulek meczowych, o wymiarach minimum 20 cm x 10 cm, b. na narzutkach treningowych, 7. Prowadzenia w okresie obowiązywania umowy działań promujących Miasto w Internecie, z obowiązkiem każdorazowego uzgadniania przekazywanych treści: a. umieszczenia linku do strony internetowej Zlecającego www.chorzow.eu na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, b. umieszczania postów na Facebooku - 20 postów, c. umieszczania postów na Twitterze - 20 postów, d. umieszczania postów na Instagramie - 20 postów, e. umieszczenia logo Zamawiającego w telewizji klubowej (intro) - 40 filmów, f. publikacji reklamy podczas transmisji internetowej meczów (spot 8"), g. wysyłki newslettera (baza co najmniej 20.000 rekordów), 8 wysłanych newsletterów, 8. Innego typu działań promujących Miasto, w czasie obowiązywania umowy: a. zamieszczenie reklamy graficznej lub tekstu promocyjnego na rzecz Zamawiającego, o objętości jednej strony w gazecie meczowej, o łącznym nakładzie minimum 20.000 sztuk, b. odczytywanie przez spikera każdorazowo w trakcie meczu domowego informacji o treści uzgodnionej z Zamawiającym, c. ekspozycja logotypu Zamawiającego, jego hasła reklamowego lub innych wskazanych przez Zamawiającego informacji na materiałach reklamowych i informacyjnych (kalendarze, programy zawodów, afisze, plakaty, bilety wstępu, karnety, zaproszenia, karty parkingowe, składy meczowe oraz inne ustalone z Zamawiającym druki), d. ekspozycja logotypu Zlecającego na tzw. "ściance konferencyjnej" (minimum 2 szt.), która będzie wykorzystywana przez Wykonawcę podczas konferencji prasowych oraz podczas wywiadów i spotkań z mediami; e. banner na ścianie bocznej budynku klubowego, o wymiarach i przekazie określonym przez Zamawiającego; f. zapewnienie dwóch wejściówek dla pracowników Zamawiającego na wszystkie mecze domowe w ramach rozgrywek co najmniej 3. Ligi piłki nożnej mężczyzn, celem przeprowadzenia kontroli wywiązywania się z postanowień umowy, g. przeprowadzenie akcji profilaktycznej w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego uczniów chorzowskich szkół, poprzez nagranie i emisję na stronie Klubu i w mediach społecznościowych Klubu, filmu edukacyjnego z udziałem zawodników pierwszej drużyny, o długości 30" (jeśli zadeklarowane w ofercie). h. przeprowadzenie akcji profilaktycznej w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego chorzowskich seniorów, poprzez nagranie i emisję na stronie Klubu i w mediach społecznościowych Klubu, filmu edukacyjnego z udziałem zawodników pierwszej drużyny, o długości 30" (jeśli zadeklarowane w ofercie). i. przeprowadzenie z udziałem piłkarzy i kibiców 4 akcji mających na celu usunięcie aktów wandalizmu z obiektów należących do Miasta; j. zamieszczenie logo Miasta w oprawie graficznej oficjalnej aplikacji Klubu (sport bonus). Wszystkie informacje, projekty graficzne oraz treści zamieszczane, publikowane i emitowane w ramach działań określonych w pkt. 5-8 każdorazowej akceptacji Zamawiającego. 3. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych. Jest to zamówienie na usługi w rozumieniu art. 2 pkt. 10 ustawy Pzp. 4. Przewidywane do wykonania usługi określają wybrane kategorie usług wg Wspólnego Słownika Zamówień: 79342200 - 5 usługi w zakresie promocji B. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, którzy wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostali zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. 1) Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane przez pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z wykazem dostarczonym zamawiającemu łącznie z dokumentami potwierdzającymi sposób zatrudnienia w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. 2) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób, np. kopię umów o pracę zanonimizowane, oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, np. oświadczenia zatrudnionych osób, potwierdzającego, że wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 1) Czynności administracyjne. 6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. 1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 100,00 PLN. 2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności kierowcy wskazanych w wykazie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić w terminie 30 dni od dnia dowiedzenia się o zdarzeniu opisanym wyżej i naliczyć karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% całkowitej wartości zamówienia o którym mowa w §3 ust. 2 wzoru umowy oraz naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane w ust. 6 pkt 1) i 3). 3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 5, na podstawie umowy o pracę lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 200,00 zł, za każdą osobą zatrudnioną w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami, bez konieczności aneksowania umowy, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
451219.51
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ruch Chorzów Spółka Akcyjna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
555000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
- "Wymiana pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych więźby dachu Młyna z Imielina"
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 16 Integracyjnego w Chorzowie, ul. Brzozowa 9 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2025
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 3
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju karate tradycyjnego
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji informacyjno - edukacyjnej skierowanej do osób powyżej 60 roku życia w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Bezpieczni 60+
- Opracowanie dokumentu pn. "Kierunki Promocji Gospodarczej Województwa Kujawsko-Pomorskiego"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.