eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny Bór › Budowa ekologicznych źródeł energii - ogniw fotowoltaicznych dla budynku Świetlicy Wiejskiej, znajdującej się w miejscowości Grzędy, gmina Czarny Bór (dz. nr 258/2, obr. 5 Grzędy)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-06

Ogłoszenie nr 510187205-N-2019 z dnia 06-09-2019 r.

Gmina Czarny Bór: Budowa ekologicznych źródeł energii - ogniw fotowoltaicznych dla budynku Świetlicy Wiejskiej, znajdującej się w miejscowości Grzędy, gmina Czarny Bór (dz. nr 258/2, obr. 5 Grzędy)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572517-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540158265-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czarny Bór, Krajowy numer identyfikacyjny 89071822500000, ul. Główna 18, 58-379 Czarny Bór, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 450 139, e-mail infrastruktura@czarny-bor.pl, faks 748 450 006.
Adres strony internetowej (url): www.bip.czarny-bor.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ekologicznych źródeł energii - ogniw fotowoltaicznych dla budynku Świetlicy Wiejskiej, znajdującej się w miejscowości Grzędy, gmina Czarny Bór (dz. nr 258/2, obr. 5 Grzędy)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKR.271.3.2019.OJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Budowa ekologicznych źródeł energii - ogniw fotowoltaicznych dla budynku Świetlicy Wiejskiej, znajdującej się w miejscowości Grzędy, gmina Czarny Bór (dz. nr 258/2, obr. 5 Grzędy). Zadanie obejmować będzie budowę ekologicznych źródeł energii przy wykorzystaniu instalacji fotowoltaicznej związanej z wykorzystaniem energii słonecznej na potrzeby wytwarzania energii elektrycznej i zasilania instalacji elektrycznej w budynku. Instalacja zlokalizowana będzie na dachu budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Grzędy w gminie Czarny Bór (dz. nr 258/2, obr. 5 Grzędy). Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Grzędy zostanie wyposażony w instalację fotowoltaiczną. Instalacja fotowoltaiczna zostanie połączona z instalacją elektryczną obiektu. Moduły fotowoltaiczne zostaną zainstalowane na częściach dachu. Instalację fotowoltaiczną będą stanowić: moduły fotowoltaiczne wraz z systemem monitoringu on-line; inwertery fotowoltaiczne; elementy rozdzielcze prądu stałego (RDC) i zmiennego (RGPV); trasy kablowe; okablowanie prądu stałego (DC) i zmiennego (AC); układ zabezpieczający przed wypływem do sieci; System Zarządzania Energią. Elementy rozdzielcze prądu stałego oraz inwertery umieszczone zostaną na dachu w obrębie projektowanych paneli fotowoltaicznych. Pozostałe urządzenia, tj.rozdzielnica prądu zmiennego (RPF), umieszczone zostaną na parterze w pobliżu istniejącej rozdzielnicy głównej. Dla potrzeb zasilania pompy ciepła zostanie zbudowana rozdzielnica RPC zlokalizowana w pomieszczeniu istniejące węzła cieplnego. Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji projektowej zadania, która stanowi integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09332000-5


Dodatkowe kody CPV: 45311000-1, 09331200-0, 45300000-0, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 156632.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELTECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy: ewelina.widera@eltech.net.pl
Adres pocztowy: ul. Żelazna 6 41-709 Ruda Śląska
Kod pocztowy: 41-709
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137053.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137053.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.