eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont, przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej PSP w Sochaczewie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-06

Ogłoszenie nr 510187240-N-2019 z dnia 06-09-2019 r.

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie: Remont, przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej PSP w Sochaczewie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Termomodernizacja budynków Państwowej Straży Pożarnej na terenie wojewówdztwa mazowieckiego". POIS.01.03.01-IW.03-00-002/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584139-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540176035-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Postępowanie prowadzone w imieniu własnym.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 00017351600000, ul. ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5595 104; 5595 201; 5595210, e-mail logistyka@mazowsze.straz.pl, faks 22 5595 203.
Adres strony internetowej (url): www.straz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont, przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej PSP w Sochaczewie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WL.2370.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remontu, przebudowa i modernizacja Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sochaczewie. Zakres robót remontowych przewidzianych do wykonania obejmuje między innymi: a) remont nawierzchni placu wewnętrznego, b) dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, c) remont klatki schodowej. Zakres robót modernizacyjnych przewidzianych do wykonania obejmuje między innymi: a) modernizacja klatki schodowej b) nadbudowa II piętra nad częścią administracyjno-socjalną do stanu surowego zamkniętego z oknami i drzwiami zewnętrznymi, tynkami wewnętrznymi, wylewkami posadzkowymi i instalacjami. c) dobudowa wieży do stanu surowego zamkniętego z oknami i drzwiami zewnętrznymi, tynkami wewnętrznymi, wylewkami posadzkowymi i instalacjami. d) dostawa i montaż nowego masztu antenowego z przeniesieniem anten z istniejącego masztu. Zakres robót remontowych przewidzianych do wykonania obejmuje między innymi: a) remont elewacji Zakres robót modernizacyjnych przewidzianych do wykonania obejmuje między innymi: a) nadbudowa II piętra nad częścią administracyjno-socjalną - roboty wykończeniowe, b) nadbudowa II piętra nad częścią administracyjno-socjalną - elewacja i roboty zewnętrzne, c) wykonanie pokrycia dachowego nad częścią garażową d) dobudowa wieży - roboty wykończeniowe, Zakres robót termomodernizacyjnych przewidzianych do wykonania obejmuje między innymi: a) modernizacja rozdzielni elektrycznych b) wykonanie instalacji fotowoltaicznej c) wymiana oświetlenia d) wymiana okien na parterze i I piętrze, drzwi zewnętrznych, bram garażowych oraz docieplenie stropodachu. UWAGA: Pełne informacje dotyczące zakresu przedmiotowych robót budowlanych zostały opisane w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216121-8


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45200000-9, 45400000-1, 45330000-9, 45310000-3, 45232330-4, 45421100-5, 45443000-4, 45320000-6, 09331200-0, 45453000-7, 45233320-8, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający wymaga realizacji poszczególnych etapów w terminach wskazanych w pkt. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zalecana jest dokładna analiza zapisów SIWZ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1787642.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U.Sochbud S.C.
Email wykonawcy: sochbud@sochbud.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 7
Kod pocztowy: 96-500
Miejscowość: Sochaczew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2077000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2077000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2077000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.