eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja akustyczna Szkoły Podstawowej nr 323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie - zamówienie podobne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-28

Ogłoszenie nr 510187333-N-2020 z dnia 28-09-2020 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Modernizacja akustyczna Szkoły Podstawowej nr 323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie - zamówienie podobne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550176139-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 73 31 , e-mail ursynow.wzp@um.warszawa.pl , faks 22 443 73 32.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja akustyczna Szkoły Podstawowej nr 323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie - zamówienie podobne

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.72.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zamówienia podobnego w zakresie modernizacji akustycznej Szkoły Podstawowej nr 323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie. 1.1. Informacje ogólne: Szkoła Podstawowa nr 323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie składa się, pod względem eksploatacyjnym, z dwóch części. Stara, zbudowana w latach 1985/1986 wymaga prowadzenia systematycznych remontów i modernizacji. W ostatnich miesiącach przeprowadzono w tej części budynku, zgodnie z dokumentacjami projektowymi (branży ogólnobudowlanej i elektrycznej) oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, modernizację akustyczną. Celem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia podobnego jest kontynuowanie robót w pomieszczeniach uwzględnionych w zamówieniu podstawowym: sali gimnastycznej, świetlicach oraz korytarzach i pomieszczeniach przyległych do korytarzy, mających wspólne z korytarzami instalacje elektryczne. Roboty należy wykonać zgodnie z załączonymi do SIWZ dokumentacjami projektowymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: W KORYTARZACH: ? kontynuowanie robót elektrycznych w zakresie obwodów zasilających i oprzewodowania, oświetlenia, montażu osprzętu; ? montaż opraw oświetleniowych; ? kontynuowanie robót przy oświetleniu patio i oświetleniu nocnym; ? wykonanie instalacji oświetleniowych klatek schodowych; ? montaż opraw oświetleniowych na klatkach; ? wykonanie instalacji elektrycznej wejścia do szkoły; ? montaż opraw oświetleniowych w wejściu do szkoły; ? wymagane przepisami pomiary elektryczne; ? kontynuowanie robót elektrycznych w zakresie obwodów niskoprądowych - instalacje nagłośnienia, dzwonkowa, systemu sygnalizacji i włamania, monitoringu wizyjnego; ? montaż niezbędnego osprzętu niskoprądowego; ? kontynuacja montażu ustrojów dźwiękochłonnych; ? uziemienie konstrukcji ustrojów. W SALI GIMNASTYCZNEJ: ? przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin - malowanie; ? malowanie tynków farbami. W ŚWIETLICACH i pomieszczeniach przyległych powiązanych instalacjami elektrycznymi z korytarzami: ? kontynuowanie robót elektrycznych w zakresie obwodów zasilających i oprzewodowania, oświetlenia, montażu osprzętu i pomiarów; ? wyrównanie ścian i inne czynności mające na celu przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin - malowanie; ? malowanie tynków farbami. WE WSZYSTKICH POMIESZCZENIACH W KTÓRYCH BĘDĄ PROWADZONE ROBOTY: ? roboty należy wykonać w taki sposób by nie dopuścić do zasłonięcia kratek wentylacyjnych i natynkowych elementów instalacji elektrycznej elementami ustrojów akustycznych; ? należy uwzględnić konieczność wykonania niektórych robót montażowych i demontażowych przez osoby z uprawnieniami niezbędnymi do wykonywania specjalistycznych robót (m.in. prace na wysokości, elektryczne); ? należy też uwzględnić konieczność wykonania innych prac i robót nie wymienionych w dokumentach przetargowych, niezbędnych do osiągnięcia celu robót. 1.3. Wymagania i dodatkowe informacje związane z realizacją zamówienia 1) Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje właściwości użytkowych potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów (jest to warunek odbioru robót). 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do zaprojektowanych tj. wbudowanie innych wyrobów, materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej - pod warunkami: a. udokumentowania, że walory użytkowe i wszystkie parametry wbudowywanych wyrobów będą nie gorsze, niż określone w dokumentacji projektowej, b. w przypadku ustrojów akustycznych, że będą one stanowiły całościowy system akustyczny c. że będą zaakceptowane (w przypadku ustrojów akustycznych) przez projektanta. 3) Wszelkie nazwy handlowe zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako informację uściślającą. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują na rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 4) Jeżeli w dokumentacji projektowej niniejszego zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie określonego wyrobu, urządzenia, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Tabela zamienności wyrobów elektrycznych stanowi element opisu dokumentacji przetargowej. 5) Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty, wchodzące w jej skład. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zadania budowlanego, zgodnie z dokumentacją oraz przepisami i zasadami technicznymi. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nieuwzględnieniem konieczności wykonania niektórych prac w przedmiarze, ale przewidzianych w opisach lub na rysunkach, lub wynikających z konieczności osiągnięcia właściwego efektu technicznego. 6) Wykonawca z którym Zamawiający zawrze umowę, wyraża zgodę na mocowanie (wbudowywanie lub t.p.), w okresie udzielonej gwarancji, na ustrojach akustycznych, niezbędnych dla funkcjonowania szkoły elementów wyposażenia technicznego niskoprądowego szkoły, np. kamer monitoringu CCTV, dzwonków, głośników. Jeżeli użytkownik budynku szkoły udokumentuje, poprzez wykonanie dokumentacji zdjęciowej, stan ustrojów akustycznych sprzed montażu i po dokonaniu montażu, to Zamawiający nie traci gwarancji, a Wykonawca nie będzie miał prawa odmówienia naprawy gwarancyjnej ustroju akustycznego, w strefie przekraczającej bezpośrednie sąsiedztwo zamocowanego elementu. Wykonawca będzie miał prawo do zapoznania się z w/w dokumentacją fotograficzną podczas przeglądów gwarancyjnych. 7) Wykonawca winien, ew. uwagi do dokumentacji, zgłosić Zamawiającemu (projektantowi) przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, a ewentualne zmiany na etapie realizacji uzgodnić wcześniej z projektantem. Uzgodnienie to nie upoważnia jednak wprost Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. 8) Roboty należy zakończyć wykonaniem dokumentacji powykonawczej, która musi zawierać m.in.: a. badania skuteczności uziemienia wszystkich elementów metalowych, na których zostały zamontowane ustroje akustyczne; b. inwentaryzację zamontowanej sieci strukturalnej; c. inwentaryzację instalacji oświetleniowej, oraz inne elementy wymienione w pkt. 2 niniejszego opisu. 9) Koszty wykonania dokumentacji powykonawczej należy ująć w kosztach ogólnych zamówienia. 10) Przy wykonywaniu robót należy stosować się do przepisów prawa, przepisów BHP, instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych, przepisów i zasad technicznych. 11) Wszystkie roboty winny być wykonywane pod kierownictwem osób uprawnionych. 12) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek starannego zabezpieczenia terenu robót oraz zaplecza przed dostępem dzieci i młodzieży, oraz prowadzenia robót tak, by nie stanowiły zagrożenia dla osób trzecich. 1.4. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2019.1843 ze zm.). 2) Wykonawca zobowiązuje się, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej czynności: - roboty budowlano - montażowe przy instalacjach elektrycznych. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 5) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. zwanej dalej RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 ust. 1 pkt 9) i 10) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4 do Zaproszenia stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; c) Przedmiar robót - załącznik nr 5 do Zaproszenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45323000-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 320052.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NEOSITE Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców 2 lok. 1
Kod pocztowy: 05-091
Miejscowość: Ząbki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 391000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 391000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 391000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 60%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: ? art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Podstawa faktyczna: ? Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; ? Zamówienie podobne zostało przewidziane w pkt II.7) ogłoszenia o zamówieniu (nr ogłoszenia: Ogłoszenie nr 519989-N-2020 z dnia 2020-03-04 r. dla zamówienia podstawowego. Zamówienie podobne jest powtórzeniem robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym udzielonym Wykonawcy w dniu 08.05.2020 r. Zakres prac w ramach zamówienia podobnego obejmuje - kontynuację robót przy modernizacji akustycznej budynku tj. montaż ustrojów akustycznych na sufitach korytarzy, wraz z niezbędnymi robotami elektrycznymi oraz ogólnobudowlanymi - wykończeniowymi np. przygotowaniu ścian do malowania i malowaniu, oraz innymi, niezbędnymi dla osiągnięcia właściwego skutku modernizacji akustycznej. ? Wartość szacunkowa w/w zamówienia podobnego wynosi 320 052,50 zł netto i nie przekracza przewidzianego w zamówieniu podstawowym progu 450 700 zł netto; ? - Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, tj. firmę NEOSITE Sp. z o.o. z siedzibą w Ząbkach (05-091) przy ul. Powstańców 2 lok.1, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000640501, NIP 125-164-68-23, REGON 365559687

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.