eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/G/4620-02/2020Budowa instalacji automatyki na potrzeby funkcjonowania systemu CO wentylacji dla zadania nr 11678 - Budowa sieci zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu (zadanie powiązane z zadaniem nr 11229 - pn. "Budowa hangaru obsługi śmigłowców 1 BLWL - Inowrocław - Latkowo).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-29

Ogłoszenie nr 510187999-N-2020 z dnia 29-09-2020 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/G/4620-02/2020: Budowa instalacji automatyki na potrzeby funkcjonowania systemu CO wentylacji dla zadania nr 11678 - Budowa sieci zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu (zadanie powiązane z zadaniem nr 11229 - pn. "Budowa hangaru obsługi śmigłowców 1 BLWL - Inowrocław - Latkowo).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559766-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540133566-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail biuro@amwsinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/G/4620-02/2020: Budowa instalacji automatyki na potrzeby funkcjonowania systemu CO wentylacji dla zadania nr 11678 - Budowa sieci zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu (zadanie powiązane z zadaniem nr 11229 - pn. "Budowa hangaru obsługi śmigłowców 1 BLWL - Inowrocław - Latkowo).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/G/4620-02/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót ze schematem technologii pracy zgodnie z załączoną dokumentacją automatyki. W szczególności wykonanie: 1) Wspólnego Systemu BMS dla urządzeń wentylacyjnych : 10 rooftopów , 12 central wentylacyjnych wraz z pulpitem sterowniczym, programatorem tygodniowym, możliwości odczytów błędów. Wszystkie funkcje zadawane z pulpitu operacyjnego w pomieszczeniu 125 Pomieszczenia dyżurnego. 2) Dostawa i uruchomienie sterowników dla 12 central wentylacyjnych pracujących w układzie projektowym zapewniających poprawne funkcjonowanie urządzeń, sprawdzenie i uruchomienie falowników i sterownic, dokończenie okablowania, montaż czujników kanałowych temperatury na nawiewie, sprzężenie wentylatorów wyciągowych z pracą central wentylacyjnych, wpięcie systemu ppoż w urządzenia, poprawne uruchomienie urządzenia. 3)Serwis 12 central wentylacyjnych i 10 rooftopów - czyszczenie wewnątrz urządzeń, dostawa i montaż filtrów kieszeniowych do wszystkich urządzeń 4)Wykonanie podłączenia sterownic central wentylacyjnych do zasilenia elektrycznego wraz z budową trasy kablowej do urządzenia wraz z montażem kabla pożarowego z trasą kablową 5)Pomieszczenie naprawy łopat i wirników warsztat mechaniczny : Wykonać system detekcji niebezpiecznych oparów współpracujący z centralą NW1 wraz z układem regulacyjnym. Należy wpiąć w system sterowania nagrzewnicy elektrycznej kanałowej dogrzewającej pomieszczenie do 28st w system automatyki NW1 wraz z uruchomieniem i niezbędnymi włącznikami ściennymi i oznakowaniem. 6)Wykonanie sterowania układu NW6 w pomieszczeniu laboratorium - wykonanie zgodnie z dokumentacją (w załączniku nr 10 do SIWZ) 7)Wykonanie systemu detekcji CO2 dla biur i kancelarii w układach central NW8 i NW11. System wykonany w oparciu o lokalne stężenie CO2 dla obszaru Latkowo. Układ sterujący pomiarem CO2 sprzężony z klapami VAV 8) Dostawa, montaż sterowników rooftop - 10 szt, osuszenie elementów automatyki, wykonanie trasy kablowej zasilającej , wykonanie podłączenia elektrycznego, wykonanie podłączenia sygnału pożarowego, uzupełnienie brakującego okablowania, wykonanie uruchomienia kompletnego urządzenia 9) Wykonanie podłączenia siłowników zaworów trójdrogowych 10 rooftopów i 12 central wentylacyjnych wraz z uruchomieniem 10)Wykonanie odpowietrzania hali wraz z sprzężeniem z systemem detekcji opar paliw tj. sprzężenie centrali ppoż z wentylatorami EX oraz bramami hangaru. 11) Wykonanie szkolenia z zakresu obsługi i serwisu urządzeń na obiekcie. Przedmiot zamówienia zawarty jest w dokumentacji, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ i obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym w szczególności związane z pozyskaniem materiałów i wyrobów, sprzętu, wykonaniem robót zgodnie z dokumentacją projektową i odbioru robót oraz w zakresie rzeczowym w niej określonym. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie pozycji kosztorysowych ujętych w kosztorysie nakładczym. Kosztorys ofertowy ma być sporządzony w wersji uproszczonej. Zamawiający informuje, że zaleca wizję lokalną przed złożeniem oferty. Informacje o terminie wizji lokalnej można uzyskać pod nr. tel. 887 110 089 p. Romuald Olszewski.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331200-8, 45343000-3, 51900000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 266287.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAROMATIK MARIUSZ NIEZGÓDKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wojnowice nr 41 A3,
Kod pocztowy: 64-113
Miejscowość: Osieczna
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 289695.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 289695.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 323490.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.